• Mijn laptop is dood!!! ;(
    Hij wil niks meer, hij werd geel en liep vast toen viel die uit en duurde het een uur voor die opgestart was en toen is die weer uitgevallen en nu wil die echt niks meer!
    Hij blijft maar op een zwart scherm staan...
    Neeej damned ik ben zo pissed nu alles gaat kapot...

    Van de week al mijn dvd speler, eergisteren mijn tv die stom doet en nu mijn laptop...


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Aah dat is echt *piep* :/


    Nogal, maar tegenwoordig gaat alles kapot. Ligt het dan aan ons of aan hun. (aan hun aan hun ;D)


    You’re falling into history.

    Mijn oude computer was ontploft, inclusief vuurgeur en rook ;$. Toen was ik alles kwijt, maar iemand heeft uiteindelijk toch mijn bestanden kunnen redden. Heel veel sterkte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    moongirlxxx schreef:
    is de batterij niet leeg want ik had dat dus met mijn cameraxD ik denken datie stuk was en het opbiechten aan mijn ouders blijkt de batterij dus leeg te zijn ghehe(lol)


    Nee dat is het niet


    dream, dare, fly!

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Nogal, maar tegenwoordig gaat alles kapot. Ligt het dan aan ons of aan hun. (aan hun aan hun ;D)


    Haha sowieso dat laatste (A)


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Haha sowieso dat laatste (A)


    Ja ;D
    bij mij gaat er meer kapot dan dat het meegaat,, ook al geef ik m'n chinchilla ook de schuld van m'n webcam kapotmaken (lees bijna opeten)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ja ;D
    bij mij gaat er meer kapot dan dat het meegaat,, ook al geef ik m'n chinchilla ook de schuld van m'n webcam kapotmaken (lees bijna opeten)


    Woot lekker een webcam eten :')


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Woot lekker een webcam eten :')


    Altijd :')
    Ff ontopic: Goed dat je nog garantie hebt,, maar het blijft stom >.< ik ben 60 euro aan liedjes kwijt, die dus niet terugkomen Ö. en wie gaat mij dat terugbetalen? (A)
    Niemand dus >.<


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Altijd :')
    Ff ontopic: Goed dat je nog garantie hebt,, maar het blijft stom >.< ik ben 60 euro aan liedjes kwijt, die dus niet terugkomen Ö. en wie gaat mij dat terugbetalen? (A)
    Niemand dus >.<


    Jeetje 60 euro? :/
    Pff ze zouden er zo'n itunes cadeaubon bij moeten doen voor je man! Ö


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Jeetje 60 euro? :/
    Pff ze zouden er zo'n itunes cadeaubon bij moeten doen voor je man! Ö


    Mwheeh ik haat ze >.< nu download ik alles illegaal, en ik vind dat ze me gelijk moeten geven :') want als het nog eens zou gebeuren zijn het tenminste liedjes die gratis waren ;d


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Mwheeh ik haat ze >.< nu download ik alles illegaal, en ik vind dat ze me gelijk moeten geven :') want als het nog eens zou gebeuren zijn het tenminste liedjes die gratis waren ;d


    Haha jaah groot gelijk dat doe ik ook (A)
    Gelukkig heb ik al mijn muziek en een groot gedeelte van alle foto's op mijn harde schijf opgeslagen dus als alles zometeen van me laptop weg is heb ik het meeste nog (:


    dream, dare, fly!