• Mijn ouders zijn hipper dan ik(geen grapje).
    Mijn pa is verslaafd aan het liedje I Kissed A Girl
    en mijn ma kijkt TMF en Mtv en toen ik een keer een clip keek zei zij: 'Ik vind dat zo'n leuk liedje'
    Ik keek haar met grote ogen aan en toen zei ze: 'Mag ik geen TMF kijken?'
    Mijn moeder draagt een shirt die iemand bij mij op school aanheeft en iedereen bij mijn broertjes voetbalclub kent mijn vader. 1 keer toen ik mijn tv op ging halen riep iemand: 'Hee John'

    Verschrikkelijk :S

    Ewng..

    myn ma kent hele zooi liedjes vn th enz.

    en myn pa dies blyve steke in verleden mr hys onwijs stoer x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik leef met je mee, iedereen kent mijn ma zo
    En mijn pa heeft vrienden van soms onder de 30 en tussen 30 en de 40 maar ook oudere


    Live life limitless.

    Ewng..

    myn ma kent hele zooi liedjes vn th enz.

    en myn pa dies blyve steke in verleden mr hys onwijs stoer x3

    Mijn pa heeft een THliedje op zijn mobiel, maar die heeft hij gelukkig niet als ringtone ='D

    (...)
    Mijn pa heeft een THliedje op zijn mobiel, maar die heeft hij gelukkig niet als ringtone ='D

    whaha x3

    myn ex-leraar wou th muziek op zijn mobiel x3 << terwijl hy ze haat door my en saskia (A) x3 mr das ander verhaall

    en wij dus mee aant kutte bleek dat ie geen bluetooth had :'( x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    whaha x3

    myn ex-leraar wou th muziek op zijn mobiel x3 << terwijl hy ze haat door my en saskia (A) x3 mr das ander verhaall

    en wij dus mee aant kutte bleek dat ie geen bluetooth had :'( x3
    mwahaha x'D

    Mijn ouders kenden alle liedjes , toen ik echt verslaafd aan TH was. Gewoonweg creepy als je het mij vraagt.

    Hahaa ^^nou, misschien is het een midlifecrisis ofz, mijn ouders zijn daar gelukkig al doorheen ^^ maar gisteren zette men pa me af aan een fuif, en al die jonge gasten begonnen tegen men papa ze praten xD en nu wil ik weten wat ze zeiden, en hij wil het me niet zeggen -_- verder zijn men ouders, wel nogal ONhip

    Mijn ouders kenden alle liedjes , toen ik echt verslaafd aan TH was. Gewoonweg creepy als je het mij vraagt.


    mijn ma kent liekes die ik goe vin. en mijn pa bijna al de liekes die ik goe vin, ma da komt om da k die liekes van hem heb :D:D:D Echt waar Metallica, AC/DC, Rammstein, Whitin Temptation (ook mijn ma), Bon Jovi ...


    Live life limitless.

    (...)

    mijn ma kent liekes die ik goe vin. en mijn pa bijna al de liekes die ik goe vin, ma da komt om da k die liekes van hem heb :D:D:D Echt waar Metallica, AC/DC, Rammstein, Whitin Temptation (ook mijn ma), Bon Jovi ...

    ^^ jouw pa lijkt op myn pa x3

    mr myn pa heb ook nog stuff als de beatles enz. x3
    en wij hebbe collectie LP's fzo op zolder.. x3<

    We can only learn to love by loving.

    Hahaa ^^nou, misschien is het een midlifecrisis ofz, mijn ouders zijn daar gelukkig al doorheen ^^ maar gisteren zette men pa me af aan een fuif, en al die jonge gasten begonnen tegen men papa ze praten xD en nu wil ik weten wat ze zeiden, en hij wil het me niet zeggen -_- verder zijn men ouders, wel nogal ONhip
    dat is het denk ik niet. Ze zijn altijd zo geweest. Mijn moeder heeft een hekel aan oude kleding en wilt ook niet dik worden en toen was ze opeens 2 maten kwijt. Heel veel moeders waren toen jaloers op haar =|
    Mijn vader is nog niet zo oud, dus die vergeef ik het x']

    Euuw..
    het hele dorp kent mijn pa maar die is lid van bijna elke vereniging die eris.
    en mn ma zingt in een soort band.. x'D
    en ze vind mijn muziek ook soms leuk. x'D
    (nerd)


    AAP

    Mijn pa vindt Nightwish en Tarja goed :|
    Eigenlijk is dat niet eens zo onlogisch… Er zijn genoeg 30/40-plussers die ze goed vinden… Maar waarom nu net mijn pa?! :'D

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    ^^ jouw pa lijkt op myn pa x3

    mr myn pa heb ook nog stuff als de beatles enz. x3
    en wij hebbe collectie LP's fzo op zolder.. x3<

    Dat weet ik niet dat ie dat heeft, maar op de pc staan er wel een paar liedjes van op, bij mijn oma op zolder liggen nog een deel lp's en in een paar schuiven bij mijn pa. Veel lp's


    Live life limitless.

    mij pa is eigelijk Saai (met de hoofdletter) als het om musiek gaat (anders eigelijk ook maarjah ^^)

    mijn ma kijkt ook soms naar tmf, ze houd wel niet van mijn musiek enzo , maar ze kent wel veel artiesten die nu spelen op tmf.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mijn ouders zijn ouderswets .. zowel me vader als me moeder .. en vind het niet leuk! ik mag echt niets thuis! (huil) daarbij vinden ze Tokio Hotel sh*t .. en da's ook al niet leuk als je zelf Fan bent (huil)