• Helloo (flower)
    Zoals je al kan zien in de titel zoek ik dus drama stories! Het kan over vanalles gaan van problemen thuis tot ingewikkelde relatie. Eigenlijk het liefst over die 2 onderwerpen of iemand verliezen ook wel nog.

    Ook liever niet te veel hoofdstukken max 10..


    Keep on smiling

    chasing cars van Tinfoil is een zeer goed verhaal, heeft 5 hoofdstukken

    Hel schreef:
    chasing cars van Tinfoil is een zeer goed verhaal, heeft 5 hoofdstukken


    Ik zal hem denk ik volgen want hij heeft 6 delen en dat is makkelijk voor mij om te volgen, dankje !


    Keep on smiling

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    Geen idee hoeveel hoofdstukken, maar het gaat wel boven de tien. Waarom ik het toch probeer? Omdat het zo'n beetje het meest dramatische verhaal is dat ik heb geschreven :'D

    Berlijn 1945: een stad geteisterd door bommen, vuur, tanks en soldaten. De Amerikanen rukken op vanuit de westkant, het Rode Leger vanuit de oostkant. Naarmate het oostfront zich steeds meer naar het westen verschuift dringt een schokkend besef tot de Duitse burgers door: Het Rode Leger brengt niet alleen bevrijding van het nazisme, maar ook een spoor van bruut geweld tegen onschuldige Duitse burgers met zich mee. Op een ongehoord wrede manier wordt de bevolking duidelijk dat de Sovjetsoldaten niets meer zijn dan genadeloze plunderaars, brandstichters en verkrachters.

    De 16-jarige Marissa Muller ontsnapt verscholen in een kast aan het drama bij Nemmersdorf, waar ze voor haar eigen ogen ziet hoe ziekenhuispatienten vermoord worden door de Sovjets en dwaalt door de bossen van Oost-Pruisen richting Berlijn, een riskante tocht van vele kilometers. Ze trotseert de winter en komt op alle mogelijke manieren aan eten. Blijf hoe dan ook uit de buurt van Russen, is haar devies. Na een tijd te hebben rondgezworven stuit ze onverwacht toch op een groep Sovjets die op weg zijn naar Berlijn. Na een tijd van grote wantrouw en vrees wordt ze toch vrienden met de soldaat Vassili, die haar beschermt tegen zijn wraakzuchtige kameraden. Ze wordt meegetrokken in een werveling van avontuur en gevaar en leert in tijden van nood zowel vriend als vijand kennen

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 21:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    Geen idee hoeveel hoofdstukken, maar het gaat wel boven de tien. Waarom ik het toch probeer? Omdat het zo'n beetje het meest dramatische verhaal is dat ik heb geschreven :'D

    (...)


    Sorry maar het zijn er al zoveel en ik haal dat niet zo graag in dus sorry dat ik hem niet zal lezen


    Keep on smiling

    ik zelf ben er nu ook met een bezig.
    http://www.quizlet.nl/stories/25663/why-am--not-like-other-people/
    hij heeft nu nog maar alleen ene proloog maar ben bezig met 2e hoofdstuk

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 21:50 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Horror is drama, toch? D: Ik heb 4 horrorstories. Ben te lui om ze hier neer te zetten 8D Één daarvaan heeft meer dan 10 hoofdstukken, namelijk 17. De rest zit er nog onder.


    I live for the applause, you will die for it.

    charissa97 schreef:
    ik zelf ben er nu ook met een bezig.
    http://www.quizlet.nl/stories/25663/why-am--not-like-other-people/
    hij heeft nu nog maar alleen ene proloog maar ben bezig met 2e hoofdstuk


    Ik zal zo meteen even kijken & mss lees ik hem daarna wel ben nu nog bezig met een ander te lezen tot ik aan het laatste hoofdstuk ben.


    Keep on smiling

    Misschien vind je Beauty and the slave wel een goed verhaal, dat gaat over een onmogelijke en verboden liefde. Ook het verlies van dierbaren komt er in voor, maar dat moet nog komen.(: Het verhaal heeft negen hoofdstukken. Ik zal je een omschrijving geven:

    Dit is een verhaal uit de geschiedenis, het speelt zich af rond het jaar 1625. De trans-Atlantische slavenhandel is in volle opkomst en Lolonyo merkt daar de gevolgen van; hij en zijn broer worden meegenomen uit hun dorpje en vervoerd naar Amerika om daar als slaven op een plantage te werken.

    Dit verhaal gaat ook over Karenza. Zij is een meisje uit een welgestelde familie. Ogenschijnlijk heeft ze een prima leven, maar zelf is ze er niet blij mee. Ze moet er namelijk altijd mooi uitzien en ze moet zich altijd voorbeeldig gedragen. Ze heeft weinig contact met mensen van buiten, omdat ze privéles krijgt, het landhuis waar ze in woont is afgelegen en ze mag nergens heen zonder toestemming van haar vader.

    Karenza's vader is de eigenaar van een tabaksplantage en Lolonyo moet daar werken. Zodra hij Karenza een keer langs ziet lopen valt hij als een blok voor haar, en Karenza begint langzaam ook gevoelens voor de zwarte jongen te ontwikkelen. Maar zwarte mensen worden nauwelijks als mensen behandeld en niemand beschouwt ze als gelijkwaardig persoon. Behalve Karenza.


    Stop existing and start living.

    Te Amo

    Ga maar naar mijn profiel.
    Ik ben alleen nog niet zo heel erg ver, maar het komt nogxD

    I promise!

    http://www.quizlet.nl/stories/24538/deadly-kisses/

    ben bezig fouten uit de halen ;)
    gaat over een verbode liefde (deadly kisses)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Antes de Que Yo Cierro Los Ojos ~ Sergio Ramos.

    Ik ben te lui om een link te plaatsen, maar het gaat over dat Sergio kanker heeft en dat hij een lijstje maakt over wat hij nog wil doen voordat hij dood gaat.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Klik.

    3 hoofdstukken, onbekende personen, nog niet veel drama, maar dat gaat nog komen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    when you let go of gravity.
    alise verliest haar beste vriendin aan zelfmoord, haar moeder aan kanker. ze heeft een vriend maar haar gedrag zal die relatie bemoeilijken.

    http://www.quizlet.nl/stories/20694/when-you-let-go-of-gravity/

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 17:58 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Babyst4r schreef:
    (...)

    Sorry maar het zijn er al zoveel en ik haal dat niet zo graag in dus sorry dat ik hem niet zal lezen

    Klopt, het verhaal is afgelopen (baby).

    In dat geval raad ik je die van Blubber aan, a verry fine steurie :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Klopt, het verhaal is afgelopen (baby).

    In dat geval raad ik je die van Blubber aan, a verry fine steurie :]


    :Y)


    Stop existing and start living.