• heey, ik ga over een paar maandjes een tattoo nemen en ik had dus een vraagje :
    weet iemand een goed bedrijf die dat doet in de buurt van drenthe?
    en wel een die goed is want mijn broer heeft er eens 1 gehad waarvan het vervaagde en buiten de lijnen ging (sorry als je het niet snapt)
    en heeft iemand ook nog tips of zo xD ??
    Xxx


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee sorry, post een foto als je m hebt!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    nope... sorry nou zorg dat je de tattoeerder vertrouwd, dat je er echt achter staat. bekijk zn werk even op internet enz.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nee, sorry. Ik ben wel benieuwd als die af is. Post je een foto? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ........
    Je kunt ook gewoon de stad in gaan en kijken. Je kunt Googlen naar Tattoo shop Drenthe.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 19:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Skin Workx (iets in die trent) in Assen. (:
    Ik zou niet naar Lucky 7 gaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Malfoyes schreef:
    Nee sorry, post een foto als je m hebt!


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Het kan ook aan zijn lichaam liggen en dat het de inkt uitstoot.


    Take me to wonderland

    Nope.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Imber schreef:
    Het kan ook aan zijn lichaam liggen en dat het de inkt uitstoot.
    goed punt, mijn 2e tattoo op mn onderbeen bleef ink uitspugen die heeft 3 sessies van 2,5 uur nodig gehad om mooi te worden. terwijl mijn tattoeerder echt super goed is.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    geen idee? heb hier niet zo veel verstand van.... maar vind ze wel altijd mooi dus je post je wel een foto als ie klaar is?

    Veronicas schreef:
    Nee, sorry. Ik ben wel benieuwd als die af is. Post je een foto? ^^


    26 - 02 - '16

    RavensMoon schreef:
    (...)goed punt, mijn 2e tattoo op mn onderbeen bleef ink uitspugen die heeft 3 sessies van 2,5 uur nodig gehad om mooi te worden. terwijl mijn tattoeerder echt super goed is.


    Het ligt volgens mij ook aan de plaats, ivm lymfeklieren.


    Nypmh > Yaspis

    Yaspis schreef:
    (...)

    Het ligt volgens mij ook aan de plaats, ivm lymfeklieren.
    mn lymfe klieren zitten niet vlak bij mn enkel xD. mijn huid was daar gewoon moeilijk bleek achteraf. buitendat is het ook een stukje verzorging trouwens. je mag 6 weken niet zwemmen zonnen ect.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Malfoyes schreef:
    Nee sorry, post een foto als je m hebt!


    Thit is..

    Dat vervagen en buiten de lijnen gaan, kan ook aan je lichaam liggen hoor, niet perse aan de tattoo artist. Maar eh, ik zou 't niet weten. Ikzelf ga altijd naar A'dam, want die is het dichts bij voor mij! En tips? Wat voor tips?


    To infinity and beyond •