• ERG HE o.O
    Jullie vragen je nu vast af., -OMG, kan werk leuk zijn?-
    Ja, wel als je elke dag zoals gister was.

    Gister was ik samen met Stanley waar ik mee werkte, heel erg aan het kutten.
    en toen kwma er een klant terwijl hij achter de kassa zat.
    en ik loop zo weg.
    roept die heel hard door de winkel heen. ''Ik hou van je Poepie!'' maar echt op zoon manier dat je denkt. omg. x'D
    maar onze begeleider zat aa de andere kassa iemand in te werken, dus die hoorde dat.
    schiet ze keihard in de lag, pleurt ze zo letterlijk van die stoel af!
    en Stanley had niet door waarom. dus die trok echt een raare verbaaste bek waardoor ik ook helemaal stuk ging.
    een kwarier later, iedereen was al weer uitgelagen, begind hij opeens te lagen omdat die hem door heeft.,
    En we moesten safonds de bijvulling wegwerken met zoon groepje, maar er was ook een jongen die ik niet kende. en toen we weg gingen riep stanley dus weer dat die me ging missen en dat die van me hield. en toen riep ik maar terug dat ik hem ook ging missen en ook van hem hield.
    en die jongen die ik niet kende keek egt heel triest dus toen ging ik ook maar zegen dat ik ook van hem hield., waardoor zoon andere begeleider van schik van het opstapje afpleurde. mij en stanley met open mond aankeek echt van wtf hebben we hier nou? o.O

    En ja, stiekem was het wel heel grappig. want zo is het de helle dag doorgegaan. en toen ging stanley bij elke klant zeggen dat ik zij vriendinetje was., x'D

    Ja intresant he., ;x

    OM dit ook leuk te houden voor jullie., [a]
    Wie maakt er nog meer leuke dingen mee op werk?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik niet, ik werk niet. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik werkte in een supermarkt, en daar is serieus nog nooit één dag leuk geweest. Je moest altijd individueel werken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Ik werkte in een supermarkt, en daar is serieus nog nooit één dag leuk geweest. Je moest altijd individueel werken.

    bij ons hebben ze dat liefer ook. maar er word nooit wat van gezecht als je het neit doet. zolang je maar wel gewoon doorblijft werken.
    leven de hema., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    sommige kinders die bij de mac komen zijn echt heeeeel erg lief!
    en sommige mensen kan ik niet uitstaan, waarmee ik samenwerk, en sommige zijn heeeel grappig :Y)
    maar ik ben zeg maar de enige nieuwe, en zo wordt ik nog een beetje bekeken enzo, dus das neit zo leuk :3
    maar het is wel al minder gelukkig :Y)

    @Whipple
    Daar heb ik geluk mee gehad. ik kwma met best veel mensen binnen. onderandere stanley.
    maar het kutte bij mij was, was dat ik aleen die oudere mensen al kende -me moeder werkt er ook- en als klein kind ging ik altijd helpen. en met eentjes enzo ging ik wel mee.
    dus iedereen dagt dat ik voorgetrokken werd, omdat ze me de helletijd complumentes gavan, dat ik alles zo goed oppikte en meteen oferal al werd ingewerkt. en de errste weken vond ik darom vreselijk. en ik wekr er nu pas een maand. en ik moest heel erg me draai vinden. maar nu gaat het egt tof ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Baboon schreef:
    @Whipple
    Daar heb ik geluk mee gehad. ik kwma met best veel mensen binnen. onderandere stanley.
    maar het kutte bij mij was, was dat ik aleen die oudere mensen al kende -me moeder werkt er ook- en als klein kind ging ik altijd helpen. en met eentjes enzo ging ik wel mee.
    dus iedereen dagt dat ik voorgetrokken werd, omdat ze me de helletijd complumentes gavan, dat ik alles zo goed oppikte en meteen oferal al werd ingewerkt. en de errste weken vond ik darom vreselijk. en ik wekr er nu pas een maand. en ik moest heel erg me draai vinden. maar nu gaat het egt tof ^^

    ik heb er nu 4 dagen gewerkt x'D
    ofzoo x'D
    haha :3

    Haha ;D
    Ik moet dinsdag pas beginnen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik heb er nu 4 dagen gewerkt x'D
    ofzoo x'D
    haha :3

    gnegne., x'Dnouwjha, ik dnek dat je je draai dan nog wel vind. want daar heeft volgens mij in het begin iedereen wel last van.
    ik moet nu een meisje inwerken., -ja leuk, achter de kassa waar ik zelf ook pas 4 dagen zit ><-
    en dat vind het nu ook nog kut.
    langzamerhand begint ze het wel leuk te vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Thingies schreef:
    Haha ;D
    Ik moet dinsdag pas beginnen (cat)

    bij wat ga je werken? (:

    Ik liep ook altijd met collega's te kutten op me werk! maar niet zo erg,want als je schreeuwt ofzo word je naar huis gestuurd!
    maar alle leuke mensiees gaan of van de dag af dat ik werk of worden ontslagen of gaan zelf weg! Maar sommige nieuwe zijn ook leuk om mee te geinen:D

    Ik ben vandaag gaan zoeken voor werk mrja nee het was in een koekjesfabriek of wel in een wasserij en die twee zijn niets voor mij ik doe dan liever niets want ik ben toch nog maar 15. Normaal mag je pas op het jaar dat je 16 wordt..


    Keep on smiling

    Whipple schreef:
    (...)
    bij wat ga je werken? (:

    Bij de C1000 (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Babyst4r schreef:
    Ik ben vandaag gaan zoeken voor werk mrja nee het was in een koekjesfabriek of wel in een wasserij en die twee zijn niets voor mij ik doe dan liever niets want ik ben toch nog maar 15. Normaal mag je pas op het jaar dat je 16 wordt..

    ik ben ook 15?
    werk bij de hema. een vriend van mij is 14 en die werk bij de hoogvliet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik maak geen speciale dingen mee op het werk ofzo, maar ik doe het wel graag. Het is er wel leuk (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right