• Ik wil doodgraag een puppy (ja, die beesten worden ook groot, dat weet ik wel). Maar omdat ik al héél lang mijn eigen hondje wil, dat ook echt van mij is. Maar, mijn moeder wilt geen tweede hond. En omdat ik binnenkort jarig ben, heb ik heel subtiel op facebook een bericht geplaatst dat ik een puppy wil. Want, als iemand me dat geeft, voor mijn verjaardag. Kan mijn moeder het ook niet weg doen. En nu vind ik mijn eigen slim :'D
    -buiten moest mijn mama een bezoekje op mijn facebook brengen en ze leest mijn bericht. Want ze heeft, werkelijk facebook-

    zo heb ik dat gedaan met vissen.,
    vorigjaar wou ik 2 goudvissen, odmat mijn kamer zo eng leeg was nadat mijn fretten dood waren gegaan. maa rik mogt niet egt meer zulke huisdieren, dus wou ik vissen.
    kreeg ik ofcouse niet.
    maar tone werd het sinterklaas en we hadden supriises op school.
    en mijn virendin had mij getrokken en die vist dat ik gouvissen wou.
    kwam ze met gouvissen aan op school =D
    en toen kon mijn vader ze neit meer weg doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, slim
    Mijn papa heeft ook facebook, hahah! Hij liet zelf een berichtje achter toen ik jarig was :x


    None but ourselves can free our minds.

    Baboon schreef:
    zo heb ik dat gedaan met vissen.,
    vorigjaar wou ik 2 goudvissen, odmat mijn kamer zo eng leeg was nadat mijn fretten dood waren gegaan. maa rik mogt niet egt meer zulke huisdieren, dus wou ik vissen.
    kreeg ik ofcouse niet.
    maar tone werd het sinterklaas en we hadden supriises op school.
    en mijn virendin had mij getrokken en die vist dat ik gouvissen wou.
    kwam ze met gouvissen aan op school =D
    en toen kon mijn vader ze neit meer weg doen.

    Ahw, leuk :'D

    zo heb ik een keer van mijn vader een rat gekregen, en daar heeft mijn moeder een hekel aan xD
    maarja toen ik thuis kwam van mijn vader mét een rat voor mijn verjaardag kon ze moeilijk zeggen, breng hem maar terug


    Never forget the things that make you smile

    ze gaat vast niet op de jouwe kijken :Y)

    Ik wou meer dan een half jaar terug opnieuw een konijn.
    Maar mocht niet van m'n vader.
    Uiteindelijk ben ik zelf naar de winkel gegaan en heb ik die gekocht zonder het te zeggen. Hahha.
    Omdat hij in het buitenland zat voor zijn werk had ik hem een mailtje met een foto gestuurd, uiteindelijk kon hij al iets afkoelen voor hij thuis kwam haha

    Dus hond helemaal van je zelf? Gaaf.
    Denk wel aan eigen mand kopen, eigen voer telkens kopen, elke keer uit laten. Maar dan krijg je wel echt het gevoel dat 'ie alleen voor jou is.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Zo heb ik dat ook gedaan toen ik een hamster wou, vroeg ik aan mijn beste vriendin of zij er 1 voor mij wou halen :'D Heeft ze ook gedaan en mijn moeder kon er niks tegen doen :9~


    -

    echt?? grappig. wel slim *ahum* nou ja als ze niet op mijn account kan komen kan ze het ook niet veranderen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    RodeRobijn schreef:
    Dus hond helemaal van je zelf? Gaaf.
    Denk wel aan eigen mand kopen, eigen voer telkens kopen, elke keer uit laten. Maar dan krijg je wel echt het gevoel dat 'ie alleen voor jou is.

    Ik neem wel de mand van de hond van mijn moeder (a)

    Genius schreef:
    Zo heb ik dat ook gedaan toen ik een hamster wou, vroeg ik aan mijn beste vriendin of zij er 1 voor mij wou halen :'D Heeft ze ook gedaan en mijn moeder kon er niks tegen doen :9~

    met Boem?:3

    Dat is echt slim, haha :9~


    Hope goes lost but never dies.