• Pa: "Hé, ik heb die stille tocht nog niet gehoord?"
    Mams: "Schat, het is een stille tocht."
    Pa: "Oh ja..."

    Dat is wat mijn vader net bloedserieus zei toen we op het balkon zaten. Like wow, hoe blond kan je zijn pa? :'D

    En toen ging ik hem pesten door ineens "sssst.... ssst, he stil nou!" te sissen. Toen deden m'n ouders dat en toen zei ik "Horen jullie die tocht nu ook voorbij komen of ligt het aan mij?" :'D

    Ah fijn, mijn moeder en ik bijgekomen van het lachen, wijst ze ineens omhoog "Kijk, een vliegtuig." (we hadden het net over vliegen) gaat m'n pa om zich heen zitten kijken op het balkon en zegt -weer in volle overtuiging- "Waar dan?" ...

    Echt, hoeveel blondheid kan je bewijzen in iets van 5 minuten tijd? :'D

    Dit móest ik gewoon even met jullie delen.(lol)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 22:42 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hihi, ik stond een keer met 2 vriendinnen in de aula;
    M(tegen D):'De set van Harry Potter is afgebrand!!'
    D:'Maar er zit helemaal geen z in Harry Potter!'

    We lagen platxD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Wuaha dat is idd heel blond
    :P

    Ik vind jouw pa leuk, haha.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 22:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol x'D
    Dat soort momenten heb ik ook wel eens.
    Ik tegen een vriendin: "Ja we blijven in het binnenland met de vakantie." Vriendin: "Oh, dus je blijft in Nederland?" "Nee, ik blijf in het bínnenland." "Uhm, dat ís Nederland?" "Echt niet, buitenland is als het ergens goed weer is en je buiten kan zitten, binnenland als het slecht weer is."
    Echt dom x'D


    Alis volat propriis.

    Hahaha nouja hij vraagt nog net niet waar de Berlijnse muur staat of roept midden in Utrecht 'Hé! Daar heb je toch het 3 landen punt?'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wou eens gaan betalen aan een kassa die duidelijk gesloten was...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaahah. Dat is grappig.


    Your make-up is terrible

    Outlaw schreef:
    Hahaha nouja hij vraagt nog net niet waar de Berlijnse muur staat of roept midden in Utrecht 'Hé! Daar heb je toch het 3 landen punt?'


    Een kennis van mij liet mij ook eens heel erg lachen. Die was bij het 3 landen punt, en heeft met 1 been in Nederland en 1 been in België gestaan, en in Duitsland stond ie te pissen. (lol)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Whahahahahahaha omg x'D

    Een vriendin van me, belde een keer op ons huisnummer en toen vroeg ze: "Mais, ben je thuis?"


    Get back motherfuckerz'

    AK47 schreef:
    (...)

    Een kennis van mij liet mij ook eens heel erg lachen. Die was bij het 3 landen punt, en heeft met 1 been in Nederland en 1 been in België gestaan, en in Duitsland stond ie te pissen. (lol)
    are you kidding me?xDxDxD


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...) are you kidding me?xDxDxD


    Nope.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 die kennis van je is geniaal


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    whahaha. mijn zusje vandaag dan. die was ook blond!!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AK47 schreef:
    (...)

    Een kennis van mij liet mij ook eens heel erg lachen. Die was bij het 3 landen punt, en heeft met 1 been in Nederland en 1 been in België gestaan, en in Duitsland stond ie te pissen. (lol)

    Hahahahaha prachtig!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De mijne is niet zo leuk, maar ik heb er wel lol om gehad.
    Ik had het samen met mijn zus over honden -don't ask me why- en toen hadden we het even over pitbulls.
    Aangezien er een griezel bij ons in de buurt woont met zo'n pitbull -hij vindt het heel grappig als zijn hond opeens vlak boven mijn dikke vette rolmops, aka beagle, hangt-, begon ik daarover.
    Haar opmerking:
    "Ja, maar die heb je toch ook nog in meerdere kleuren?"
    Totaal niet grappig eigenlijk, maar ik heb wel bijna in mijn broek gepist van het lachen.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.