• De stelling van vandaag luidt:
    De Vuvuzela moet in de toekomstige voetbal wedstrijden verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind dat het op een nest bijen lijkt x') maar ik vind het wel leuker als je het publiek hoort zingen en aanmoedigen. Dat is mijn mening.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ja, het irriteerd me. Het is veel leuker om het publiek te horen schreeuwen en zingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het wel leuk opzich.
    En als nederland gescoort heeft weet je dat ook gelijk weer terwijl je neit eens kijkt:P


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Joker schreef:
    Nee, wat overdreven zeg. Vuvuzela's zijn juist leuk.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ja, maar alleen in het stadion, anders kunnen de spelertjes zich niet concentreren en gaat het dus slechter, gewoon thuis moet het kunnen togh??;)


    ...Henk...Jan...Tim...Gerjan...HELLENDOORN. O.o

    helemaal mee eens!


    baby you light up my world like nobody else! <3

    ik vind dat we best op de vuvuzela's mogen blazen, maar alleen bij een goal ofzo ;p want iedereen blaast gewoon. En na een wedstrijd vind ik dat ze niet veel later nog op die dingen moeten gaan blazen. Maximaal 3 uur na de wedstrijd. maar niet meer.
    zoiets zou ik zeggen. Want vuvuzela's zijn best leuk, maar heel irritant als je ze de hele tijd hoort.


    Simple, but effective.

    Gedeeltelijk. Ik vind dat ze tíjdens het voetbal juist níet verboden zouden moeten zijn, maar erbuiten. Ik vond het vervelend als mensen gewoon buiten zaten en op die dingen gingen zitten blazen zonder dat het voetbal was. ¬¬


    Alis volat propriis.

    neen ik denk het niet (ik heb 'm zelf ook gebruikt)


    A woman's best make up is her smile

    Mss maar voor een bepaalde tijd en niet de hele wedstrijd?
    Ik weet het eigelijk niet, ik heb er persoonlijk geen last van.
    We zouden het aan de spelers zelf moeten vragen, want wat hun vinden in belangrijker dan wat wij ervan vinden :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandal schreef:
    Ik vind alleen tijdens een wedstrijd en tot een bepaald uur na de wedstrijd.
    Er werd veel te veel onnodig gebruik van gemaakt. Hoeveel heb ik wel niet gelezen dat er zo'n ding in iemand zijn kont is gepropt. :S
    xD daar ben ik het mee eens :P


    you were born original don't die as a copy


    Nou. Ik vind het niet storend voor mezelf, maar
    voor de spelers. Kunnen die zich niet concentreren



    Edit; de Vuvuzela's mogen niet op het EK

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 16:08 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Aan het einde van de wedstrijd zou ik ze niet verbieden. Misschien wel bij het begin, aangezien mensen dan wel gewoon naar het voetbal willen kijken =D maar aan het einde zou ik het wel toelaten, dan kunnen ze wat stoom vuvuzula afblazen n.n


    impress people by giving the best of yourself.

    Oneens. Het blijft een rotgeluid, maar het hoort er gewoon bij en hoeft van mij echt niet verboden te worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind ze wel leuk. c: