• De stelling van vandaag luidt:
    De Vuvuzela moet in de toekomstige voetbal wedstrijden verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sutherland schreef:
    Ja, ik begrijp echt niet wat iedereen er zo leuk aan vindt. Die dingen zijn behoorlijk irritant. Ik zou beter mijn eigen stembanden gebruiken om de spelers aan te moedigen, in plaats van op zo'n stom ding te zitten blazen als een weirdo. Trouwens, ik heb zo'n gevoel dat de spelers dat ook niet zo aangenaam vinden en we moeten vooral aan hun denken en niet aan onszelf.


    (Be)lieve in (you)rself

    EENS.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Joker schreef:
    Nee, wat overdreven zeg. Vuvuzela's zijn juist leuk.


    Hope goes lost but never dies.

    Zeker weten. In ieder geval in een voetbalstadion wel. Volgens mij hebben de spelers er zelf ook last van.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind ze wel leuk, toen ik op kamp ging hadden ze zelf een vuvuzela mee :D


    Blub?

    Ik krijg van die dingen koppijn >.<
    want mijn broertje toeterde steeds in mijn oren:@.
    Ik zou ze verbieden want het is ook veel leuker als je de supporters hoorde juichen etc. ipv van dat zoem geluid van die vuvuzelas.
    en de voetballers hebben er volgens mij ook last van, want ze hadden oordoppen in xD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet verbieden, maar soms is het wel te luid. Maar ja, dat hoort bij het voetbal zeker? (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik vind dat het thuis en buiten wel mag, maar neit in stadions, dat ding bezorgt koppijn voor voetballers.

    Sutherland schreef:
    Ja, ik begrijp echt niet wat iedereen er zo leuk aan vindt. Die dingen zijn behoorlijk irritant. Ik zou beter mijn eigen stembanden gebruiken om de spelers aan te moedigen, in plaats van op zo'n stom ding te zitten blazen als een weirdo. Trouwens, ik heb zo'n gevoel dat de spelers dat ook niet zo aangenaam vinden en we moeten vooral aan hun denken en niet aan onszelf.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    die moeten zo hard verboden worden !! :O
    Ik was aan het proberen te volgen en vanaf dat ze dichter bij de goal kwamen, begonnen ze en ik kreeg er echt hoofdpijn van ! :o dat is toch niet de bedoeling als je naar voetbal kijkt? Ik bedoel, geef dan een muziekconcert met alleen dat ofzo, maar toch niet tijdens een voetbalwedstrijd? Ook al is het de trots van dat land..


    I am in heaven and you are on earth

    ja, ik haat die dingen :x

    Uh de vuvuzela's komen niet meer terug omdat het WK volgende niet in Zuid-Afrika wordt gehouden? De vuvuzela's waren deel van de Zuid-Afrikaanse cultuur en komen sowieso niet meer terug. Dusja :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    kijk ik vind niet dat ze die dingen kunnen verbieden maar ze kunnen ze wel wat zachter maken zodat de herrie wat minder word.


    i have a busy life

    Oneens, het hoort er gewoon bij en ach.. Er is gelukkig niet elke week een WK.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'