• • • •
    Heads up,
    • • •




    • • •
    Heels down.
    • • •


    • • • •

    Ergens in het Verenigd Koninkrijk, ligt een grote stal voor de meest getalenteerde dressuur ruiters en amazones. De mensen die hier hun opleiding mogen volgen zit vol met talent. Zij zijn grote beloftes voor de toekomst. Grote namen hebben hun opleiding hier gevolgd. Vanaf hun zeventiende leefjaar kunnen jongeren met veel talent zich aanmelden voor de stal. Wanneer zij door de messcherpe selectie weten te komen zitten zij twee jaar in hun voorbereiding. In de voorbereiding zitten aan het begin van het eerste semester zo'n 30 leerlingen. Naarmate de tijd vordert, vallen er mensen af, omdat zij simpelweg niet meer genoeg punten weten te behalen, of te weinig vooruitgang boeken. Door de loop van het tweede jaar, wanneer de ruiters en amazones achttien jaar oud zijn, vallen er nogmaals tien mensen af. En als er minder mensen afvallen, wordt er een selectie van de tien besten gemaakt, waarin de beste ruiters en amazones terecht komen. Zij zijn de Elite. Meestal zijn het vijf jongens, en vijf meiden. Aangezien deze in aparte klassen worden getraind, komen ze meestal pas als klas bij elkaar in de Elite. Deze Elite volgt de opleiding nog minimaal twee jaar. In dit RPG volgen we de Elite die voor hun eerste jaar in de Elite zitten.

    • • • • 
    VOL!
    Girls
    Goya • Alexandra Caelie Siarah McDavon • 1.2
    Mangata • Annalise Alisha Annabelle Linton • 1.7
    Quivers • Cécile Willa Phoebe Ross • 1.1
    Meraki_ • Chloë Jones • 1.3
    Komorebi_ • Castus Yaffa Loena Komorebi • 1.11

    Boys
    Sobremesa • Tobias Augustus Prescott • 1.8
    Zephyr • Jared Dimitrov Castillo • 1.7
    Bain • Malachy Hunter Levi • 1.2
    Trohman • Antoine Matthieu Tallon • 1.11
    Wiarda • Jonathan Charlie Yates • 1.7

    Trainers
    Zephyr • Gabriël Johnson • 1.11
    DarkAng3l • Killian Aiden Brendan Sterling • 1.7

    • • • •

    Invullen
    Er staat expres geen kopje Leeftijd bij, omdat de leerlingen allemaal negentien jaar oud zijn. Als je een trainer neemt moet je natuurlijk wel het kopje Leeftijd toevoegen.
    Naam • Volledige naam, denk hierbij ook aan een bijnaam en aan een eveentuele reden waarom je personage deze naam gekregen heeft en een eventuele betekenis van de naam.
    Nationaliteit • Je personage kan in principe overal vandaan komen waar je wilt, al moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat lang niet iedereen uit het buitenland komt en de school in Groot-Britannië staat.
    Innerlijk • Hierbij wil ik graag een uitgebreide beschrijving, met minimaal twee goede, en twee slechte eigenschappen. Denk bijvoorbeeld ook aan seksuele geaardheid en hoe je persoon zich gedraagt met mensen om zich heen.
    Uiterlijk • Duidelijke beschrijving. Denk aan gezicht, haar, lichaamsbouw, soepelheid etc. Ook wil ik dat je hier minimaal een foto bij toevoegt.
    Paard • Ook hierbij verwacht ik een duidelijke beschrijving van het paard. Denk hierbij aan leeftijd, lichaamsbouw, uiterlijk, gedrag met en zonder andere paarden, gedrag met mensen om zich heen, hoe lang heeft je personage dit paard al etc.
    Geschiedenis • Net zoals bij de rest verwacht ik hierbij een goede beschrijving. Dat je een langer stuk hier schrijft betekend niet meteen dat je personage een depressief verleden gehad hoeft te hebben. Je kan ook met een normaal verleden zonder iets bijzonders een lang stuk schrijven hier.
    Relaties en familie • Onder dit kopje wil ik niet alleen maar een lijstje zien staan met de relaties van je personage. Ik wil graag ook een lijstje van familie zien, op welke manier jij dit neerzet maakt mij niet uit. Ook wil ik graag dat je beschrijft hoe je personage met relaties van hem/haar om gaat.
    Extra • Hier zet je alles neer wat niet onder de rest van de kopjes past.
    Aangezien er acht kopjes zijn, en er duidelijk staat wat ik er graag in zou willen hebben. Verwacht ik rollen van op zijn minst toch wel 800 woorden. Dit is makkelijk haalbaar.

    • • • •

    De gang van zaken en de omgeving
    De leerlingen verblijven met zijn allen in een groot gebouw, je kan het een soort internaat noemen. Als je bij het stallencomplex wilt komen moet je de weg oversteken, al is deze niet druk en rijden er zelden auto's. In het internaat heeft elke leerling zijn eigen kamer. De kamer van iedere leerling bevat een bureau, een kledingkast, een boekenplank en een bed. Iedere leerling heeft gewoon een basiskamer, maar de meesten zullen deze hoogstwaarschijnlijk naar hun eigen stijl hebben aangepast. In principe zijn er vijf aparte huizen op het internaat waar de leerlingen verblijven. Een is voor de eerstejaars, een voor de tweedejaars, een voor het eerste Elite-jaar, een voor het tweede Elite-jaar en een voor de mensen die na hun opleiding langer blijven om verder te trainen. De eigenaren van de stallen wonen boven de kantine. Per huis zijn er ook twee Trainers aanwezig, die onder andere er voor zorgen dat er elke avond eten op tafel staat. Ook hebben de leerlingen hun eigen badkamer. De badkamer hebben een bad, douche, toilet, wastafel, een spiegel en twee kastjes waar onder andere handdoeken en douchespullen bewaart kunnen worden. De woonkamer is de plek waar de leerlingen zich bevinden als zij niet in de stallen te vinden zijn. Ook worden hier eventuele toespraken gehouden. Op de tv worden meestal wedstrijden vertoont, of de leerlingen hun rijden zelf. Hier wordt ook besproken wat zij kunnen verbeteren, nadat zij kritisch naar hunzelf op film hebben gekeken.
    De stallen zij altijd netjes onderhouden. Er staan vele paarden, zowel van de leerlingen, als paarden van de eigenaren van de stal, en paarden van de trainers. Er zijn twee dressuurbakken binnen, en er is er eentje buiten. De bakken hebben een afmeting van 20x60 meter, aangezien dit de officiële rij-arena afmetingen zijn voor de hogere dressuur. Op het terrein zijn zo'n 20 kleine paddocks te vinden, van 15x15 meter, in deze paddocks mogen maximaal vier paarden tegelijk staan. Ook zijn er drie grote paddocks van 100x60 meter, hier mogen maximaal 30 paarden in staan, alhoewel het liever gehouden wordt bij twintig paarden. Er is ook een groot weiland, van 300x300 meter. Hier mogen in principe alle paarden staan. De stallen begeven zich erg dicht bij het bos, waardoor er makkelijk en regelmatig buitenritten gemaakt kunnen worden. Het stallencomplex is vrij besteedbaar voor de leerlingen.
    De leerlingen hebben in hun Elite-jaar toestemming om zelfstandig te trainen. Er is ook een algemene training, een keer per dag, en er worden regelmatig buitenritten gemaakt. De leerlingen rijden op een standaard dag zo'n 3 uur. Zondag is een rustdag, waarop slechts een lange buitenrit gemaakt wordt, en ze soms met de trailer ergens heen gaan om bijvoorbeeld over het strand een lange buitenrit te maken. De leerlingen mogen in de zes dagen dat zij training hebben om de dag zelfstandig trainen, wat maximaal een uur mag duren. Natuurlijk gelden vrijheidsdressuur en longeren niet onder deze regel. De leerling mag zelf bepalen wanneer hij of zij dit doet, en of hij/zij dit überhaupt doet met zijn/haar paard. De paarden staan in de nacht op stal en overdag in principe in de paddock of de grote weide. Tussen elke keer rijden moet minimaal twee uur rust zitten voor het paard, het opzadelen en verzorgen zit hier niet bij inbegrepen. De algemene trainingen zijn op maandag, woensdag en vrijdag om vier uur in de middag en duren tot half zes. Hierna worden de paarden verzorgd en gaan zij naar stal. De leerlingen eten en kletsen nog even, en tussen acht uur en half negen gaat de groep nog op buitenrit, wat anderhalf tot twee uur duurt. Op deze dagen kunnen de leerlingen dus in de ochtend trainen. Op dinsdag, donderdag en zaterdag beginnen de algemene trainingen om negen uur 's ochtends. Deze duren dan tot half elf. Om twee uur wordt er een buitenrit gemaakt van anderhalf uur, en 's avonds kunnen de leerlingen nog zelf trainen als zij hier behoefte tot hebben.
    Als de leerlingen wedstrijden hebben (wat maximaal een keer in de twee weken voorkomt) wordt deze dag/worden deze dagen aangepast aan het wedstrijdschema. Op deze dagen hebben de leerlingen dan slechts een wedstrijd, en mogen zij verder ook niet trainen. Natuurlijk zijn zij nog wel vrij om een buitenrit te maken voor of na de wedstrijd, maar er wordt niks meer georganiseerd in de vorm van rijden.
    De leerlingen rijden op het moment ongeveer Z2 dressuur (zwaar 2, Nederlandse klassen) en trainen natuurlijk hard om verder te komen.
    De leerlingen in de Elite hebben geen lessen meer, zoals je die op een normale school hebt. Bij hen draait het om de paarden en het leven daar.


    • • • •

    Regels stallen en internaat
    • De stallen zijn vrij te betreden, maar wees er netjes.
    • Om zes uur wordt er gegeten. Er wordt niet op je gewacht dus als je te laat bent ben je te laat en zal je zelf moeten zorgen dat je iets eet.
    • Ga netjes om met je paard en je spullen. Wij ruimen het niet voor je op. Er wordt verwacht dat je je paard dan ook goed verzorgt voor- na- en tijdens het rijden.
    • Gooi geen afval weg op het stallen terrein.
    • Sta op tijd op om je paard te voeren, dit wordt enkel op zondag gedaan door ons. De rest van de dagen zal je zelf je paard moeten voeren.
    • Mest de stal van je paard minimaal drie keer per week uit, waarvan minimaal een keer grondig (al het stro/zaagsel er uit en nieuw stro/zaagsel er in).
    • Ga netjes met elkaar om.
    • Schreeuw, ren en vecht niet in de stallen. Als je dit echt zo nodig moet doen doe je dat maar ergens anders, maar niet in de stallen of bij de paarden.
    • Om half twaalf zijn alle lichten uit en is iedereen in zijn eigen kamer.
    • Geen jongens en meiden bij elkaar op hun kamer.
    • Luister naar de aanwijzingen en waarschuwingen.
    • Houd je aan de regels.


    • • • •

    Faceclaims
    Gelieve om, als je een faceclaim hebt, deze z.s.m. door te geven.
    • Karen Gillan door Goya
    • Kaya Scodelario door Mangata
    • Dylan O'Brien door Zephyr
    • Holland Roden door Quivers
    • Amy Cimorelli door Komorebi_
    • Stephen Amell door DarkAng3l
    • Colton Haynes door Zephyr
    • Logan Lerman door Sobremesa
    • Thomas Brodie-Sangster door Wiarda

    Regels RPG
    • Minimaal 150 woorden per post. dit is makkelijk te halen.
    • Het is niet toegestaan om andermans personages te besturen wanneer jij geen toestemming hebt van diegene
    • Rollen moeten minimaal 800 woorden zijn, en worden goed- of afgekeurd. Als deze afgekeurd wordt staat hier een reden bij .
    • Geen ruzie buiten het RPG, de personages mogen ruzie hebben ja, maar de spelers niet!
    • Houd het gezellig.
    • Reageer met regelmaat.
    • Denk goed na of je mee doet, ik wil niet dat de RPG na een week al dood is.
    • Houd je aan de regels.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Alleen ik (Goya) open de nieuwe topics. Als ik geen topic kan opnemen zal ik vragen of iemand anders dit wil doen. Als ik een week lang niet online ben geweest, dan mag er door degene met de laatste reactie een nieuw topic worden geopend.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Wees realistisch, een relatie kan niet in een dag al ontstaan.


    Klik hier als je dingen wilt weten over de paardensport en de omgang met paarden, of als je wilt weten welke rassen waarvoor geschikt zijn.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 17:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Hellow ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Meisje voor mij? FC Kaya?


    -

    Mangata schreef:
    Meisje voor mij? FC Kaya?


    Tuurlijk ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Girl for me, please ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Girl for me, please ^^


    Sure, had je al een fc? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Jongen met als Faceclaim Dylan o'Brien voor mij? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Goya schreef:
    (...)

    Sure, had je al een fc? ^^
    Mijn zoektocht daarnaar gaat nu beginnen, oftewel nog niet, nee. (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    @Sha: Of course ^^

    @Julie: Haha, succes d'r mee! Ik was zo'n twee uur bezig :')


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een jongen?


    Bowties were never Cooler

    Meisje voor mij ^^
    Ik heb nog geen fc


    be gay do crimes

    Geef mij trouwens ook nog maar een trainer, zonder faceclaim. Man of vrouw is wat jou het beste uit komt :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    @Bain: tuurlijk^^. Had je al een fc?

    @Marjolein: Ik zet je er bij :3

    @Sha: hmm. Maakt niet zo veel uit, je mag kiezen^^

    Ik zet alles erbij als mn laptop ff normaal gaat doen ^^ voorsat ik alles verwijder haha


    take me back to the basics and the simple life

    CÉCILE "CILE" WILLA PHOEBE ROSS
    "Please, just leave me alone."









    • N A T I O N A L I T E I T •

    Cile is van Britse afkomst, wat deels te merken is aan haar overduidelijke Britse accent. Cécile is geboren en getogen in de wereldberoemde stad London, en heeft hier zowel goede als slechte tijden gekend. Ze heeft ontzettend veel dingen ontdekt, maar op school ging het vroeger minder goed. Wanneer Cécile dan ook terug zal gaan naar haar geboortestad, zullen er zowel geweldige als verschrikkelijke herinneringen omhoog komen, en vooral voor de tweede is Cécile doodsbang.

    • I N N E R L I J K •
    Cécile is een erg gesloten persoon, dat niet van fysiek noch mentaal contact houdt. Ze wil het liefst altijd alleen zijn en niemand om haar heen hebben.
    De oorzaak voor dit alles kwam geheel door haar jeugd. Cile werd voor 'lelijk' en 'raar' uitgemaakt, wat haar heel onzeker heeft gemaakt. Hierdoor vertrouwt ze ook veel en veel minder snel mensen. Het meisje voelt zich gewoon niet meer prettig in de omgeving van anderen, bang om weer uitgescholden en uitgelachen te worden. Ze werd toentertijd veel te veel onderschat en al beoordeeld voor ze haar überhaupt kenden.
    Want ja, Cécile heeft gewoon een hart van goud en is gewoon een persoon waar je altijd op kan rekenen. Deze kant is enkel gewoon verschrikkelijk onderuit gehaald in haar jeugdperiode, en is niet meer opgestaan. Cécile is een kil iemand geworden, die om niemand of niets meer geeft. Ze heeft een 'muur' om zich heen gebouwd en laat zelden iemand binnen. De enige persoon die Cile te vertrouwen vindt is haarzelf, al ze zelfs over haarzelf vaak nog wel haar twijfels heeft. Een lach zie je dan ook zelden tot niet op haar gezicht verschijnen.
    Cécile wil gewoon altijd alleengelaten worden, en houdt er dan ook niet van als er mensen in haar omgeving zijn. Op deze momenten voelt ze zich erg ongemakkelijk en ook onzeker, gezien ze bang is dat ze elk moment opnieuw kan worden uitgescholden, uitgelachen of dat haar pijn wordt gedaan. Haar zelverzekerheid is gewoon gigantisch onderuit gegaan, evenals haar aardige, liefdadige kant.
    Echter zijn er toch mensen die door haar 'muren' heen weten te breken, die haar snaar weten te raken. Deze mensen zullen een vriendin voor het leven hebben. Cile zal ontzettend blij zijn dat ze iemand heeft gevonden die ze daadwerkelijk kan vertrouwen. Je zal háár kunnen vertrouwen, en altijd bij haar terecht kunnen. Ze zal alles voor je over hebben, omdat ze nu daadwerkelijk een vriend heeft gevonden en deze absoluut niet kwijt wil raken.
    Haar aardige kant zal op dit moment dan weer op weten te staan, en je zal haar hart van goud elke dag weer tegenkomen. Je zal een lach op haar gezicht zien verschijnen wanneer ze je ziet, ook haar paard zal zijn oren vooruit laten wijzen wanneer ze je ziet, en jij en je geheimen zullen altijd bij haar kwijt kunnen -- deze koestert ze dan ook vierentwintig-zeven.
    Cécile is ook een nogal chaotisch persoon. Ze is absoluut niet iemand die dingen op orde kan houden, en met plannen zal je niet bij haar aan moeten kloppen. Het meisje haalt dan ook altijd alles overhoop, inclusief haar diepste gedachten. Dingen netjes houden is niet haar beste vak, en dingen die ze moet doen bewaart ze altijd tot de laatste minuut.
    Tot slot, om maar even terug te komen op haar kille kant, is Cile niet de aardigste als je haar niet te vriend hebt (wat vaak het geval is). Ze zal je snel afkraken, en dit doet ze dan ook om de mensheid terug te pakken voor alle beledigingen die ze naar háár hoofd hebben geslingerd. Ook is het zo, wanneer je ook maar in de búúrt probeert te komen van haar paard, zal ze je met gemak een bloedneus slaan -- haar paard is haar te dierbaar om ook van haar afgenomen te worden. Ook zal je een hoop sarcastische opmerkingen uit haar mond horen komen, als ze überhaupt zin heeft om een conversatie met je te beginnen -- wat zelden is. Het meisje praat niet veel, omdat ze, nogmaals, niet van fysiek noch mentaal contact houdt.


    • U I T E R L I J K •
    [FC: Holland Roden] Afgezien van dat Cécile vroeger voor 'lelijk' uit werd gemaakt is Cile gewoon een uitzonderlijk knap meisje. Van haar donkerbruine haren, waar een natuurlijke slag in zit en die tot ongeveer haar borsten komen, tot haar groenkleurige, amandelvormige ogen die worden omringd door een gitzwarte, volle, van nature lange laag wimpers.
    Haar wangen hebben een zalmroze kleur, evenals haar zachte lippen. Haar huid lijkt een combinatie te zijn van marmer en porselein, en heeft een kleur die ergens tussen licht en lichtgetint ligt. Cécile noemt het zelf vaak gewoon licht-lichtgetint, ze zal niet de moeite gaan nemen om haar exacte huidskleur op internet uit te zoeken. Zo'n perfectionist kan men Cécile gelukkig net níét noemen.
    Wat haar lichaamsbouw betreft heeft Cécile maar een dun en tenger lichaam, maar spieren heeft het meisje zeker wel. Als ze wil kan ze iemand binnen vijf seconden in de houdgreep hebben, en als ze dan ook maar één stap verder gaat met de houdgreep zal diegene een gebroken arm hebben. Cécile weet alle zwakke punten van de mens, en kan iemand dan ook heel veel pijn doen.
    Om terug te komen op haar tengere lichaam, hierdoor is Cécile echter wel ontzettend lenig. Ook door haar lange benen heeft het meisje een snelheid waar je haast u tegen kan zeggen, en samen met haar snelheid heeft ze een conditie en uithoudingsvermogen waar je ook haast u tegen kan zeggen. Door haar benen heeft Cile de lengte van honderdzeventig centimeter bereikt, waarmee ze bij sommigen klein, en bij sommigen groot over kan komen.


    • P A A R D •
    Cécile haar paard is geboren met de naam Anaklysmos. Anaklysmos is een volbloed Lusitano, en lijkt geboren te zijn voor de Dressuurwedstrijden. Anaklysmos is momenteel zes jaar, en Cile heeft Anaklysmos dan ook al vanaf haar veulen-zijn. Anaklysmos is een merrie, wat haar haar Dressuurspecialiteiten niet afneemt.
    Anaklysmos heeft een stevige lichaamsbouw en is ontzettend sterk, maar wanneer de merrie een proef rijdt zullen haar hoeven zo licht als veren lijken -- zo ontzettend soepel beweegt het paard. Haar vachtkleur staat bekend als wildkleur, echter bij haar linkervoorbeen en haar linkerachterbeen heeft de merrie witte sokken.
    Anaklysmos is alleen Cécile haar bijzijn gewend, en verder dat van niemand anders. De merrie wordt helemaal gek als ze alleen achter wordt gelaten met zowel wildvreemde mensen als wildvreemde paarden. De enige die Anaklysmos om haar heen wil hebben is Cécile, de band tussen de twee is dan ook erg sterk. Beiden zijn ze gesloten en willen ze geen mensen om hen heen hebben. Ze willen gewoon met elkaar zijn, meer niet. Cécile heeft dan ook meerdere malen bij Anaklysmos in de stal geslapen.


    • G E S C H I E D E N I S •
    Het begon allemaal al bij haar geboorte. Het kleine, nog gekreukelde kindje werd in de armen van haar moeder gelegd, die een vies gezicht trok. Ze maakte haar baby uit voor 'lelijk', en wilde haar niet hebben. Haar ouders hadden Cile gewoon achtergelaten in het ziekenhuis, bij de zusters, zonder ook maar een afscheid. De zusters hadden medelijden met het kleine kindje, en stuurden haar naar een weeshuis. Omdat Cécile daar als enige als baby aankwam werd ze voor 'raar' uitgemaakt, en niemand wilde in haar buurt komen.
    Na een paar jaar werd het nog maar vijfjarige meisje naar een pleeggezin gestuurd, waar goed voor haar werd gezorgd. Echter waren er strenge regels waar ze zich aan moest houden, wat ze niet leuk vond. Ook op haar school werd ze voor 'raar' uitgemaakt, en ze werd uitgelachen omdat haar ouders haar hadden achtergelaten omdat ze blijkbaar 'lelijk' was. Cécile werd gepest, en het brak haar hart. Sindsdien is Cécile een kil meisje geworden. Ze begon te vechten met de kinderen die haar uitlachten en uitscholden, en werd meerdere malen geschorst.
    Haar pleegouders waren teleurgesteld in haar, maar toch hielden ze haar in huis. Ze wilden haar niet op straat zetten, niet na wat ze allemaal al had meegemaakt. Alleen met paardrijden voelde Cécile zich op haar gemak. Toen ze Anaklysmos kreeg van haar pleegouders, om haar wat op te vrolijken, was ze dan ook dolgelukkig. Wanneer ze haar paard zal zien zal ze verzachten, en zal haar warme kant een reden hebben om op te staan.


    • R E L A T I E S •
    Franklin Theodore Hardon • Biologische Vader
    Mary Ella Sophia Hardon • Biologische Moeder
    Lydia Anne Hardon • Biologisch Zusje

    Archibald Michael Ross • Pleegvader
    Amber Diana Ross • Pleegmoeder
    Maxwell Matthew Ross • Pleegbroer
    Samantha Rosemary Ross • Pleegzusje


    Jared Dimitrov Castillo; Cécile heeft al een tijdje een raar gevoel in haar maag als ze deze jongen ziet. Ze heeft nog nooit 'liefde' meegemaakt, en heeft dan ook niet door dat ze een huge crush op Jared heeft. Ze voelt zich vaak ongemakkelijk in zijn buurt, nietwetend wat te zeggen -- als ze überhaupt in de stemming is om its te zeggen. Om terug te komen op het rare gevoel in haar maag, wanneer ze dit heeft denkt Cécile dan ook vaak dat ze gewoon iets verkeerds heeft gegeten, ofdat ze ziek wordt. Nogmaals, ze heeft niet door dat ze een huge crush heeft op Jared, en wanneer ze hierachter is, zal ze het waarschijnlijk ook niet kunnen accepteren. Ze weet niet hoe ze met liefde om moet gaan, en zal dan ook helemaal gek worden.

    Annalise Alisha Annabelle Linton; Anna en Cile zijn erg goede vriendinnen van elkaar. Cécile voelt zich op haar gemak in Anna's buurt, wetend dat ze gewoon al haar shit bij haar kwijt zal kunnen, altijd. Ze is heel blij dat ze Anna heeft leren kennen en wil haar dan ook niet kwijt, absoluut niet. Anna betekend te veel voor haar, gewoon puur omdat Anna wél inziet dat Cile ook gewoon aardig kan zijn. Cécile wil zulke mensen gewoon niet kwijt, ze is al te veel kwijtgeraakt in haar verleden.

    Alexandra Caelie Siarah McDavon; Cécile geeft net zoveel om Alex als om Anna, en met zijn drieën vormen ze dan ook een hecht vriendengroepje. Echter moesten ze alledrie even doorbijten om zover te komen, gezien ze allemaal wel een muurtje hadden waar doorheen moest worden gekomen. Ze kunnen nu alleen wel altijd naar elkaar toe als hen iets dwars zit en zijn dan ook wel echt beste vriendinnen te noemen, vriendinnen die lkaar gewoon niet in de steek laten en dit ook nooit zullen doen.


    • E X T R A •

    X


    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 14:51 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Juliee? Who's your fc? Dan zet ik het er bij ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    Juliee? Who's your fc? Dan zet ik het er bij ^^


    Holland Roden (:


    -