• Hoi,
    daarstraks heb ik bericht gekregen dat A. mijn beste vriendin in een coma ligt. Ze is op vakantie in Servië en ze is aangereden door een auto. De dokters zeggen dat ze niet veel kans meer heeft..

    A. is de enige waar ik de laatste tijd nog mee praat -moeilijke periode- en ze betekent zo goed als alles voor me.

    Ik weet niet wat ik nu moet doen want zonder haar heb ik niemand meer, want de rest van mijn vriendinnen hebben me zo goed als achtergelaten. Ik ben sinds ik het weet nog niet opgehouden met huilen en ik kan aan niks anders denken dan aan haar..


    Edit 22.25u: ik heb net bericht gekregen dat A. een hartstilstand heeft gehad, maar dat ze die wel overleefd heeft, en dat ze daarnet een béétje teken van leven liet zien, maar niets is zeker, het kon ook zijn dat het door de hartstilstand kwam en niet door het ontwaken.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 22:15 ]

    Ik weet niet wat ik moet zeggen maar wat ik wel weet is dat ik niet veel meer kan doen dan je alle sterkte van de wereld toe te wensen en ik zal een kaarsje voor je vriendin opsteken ('L)

    België, ook leuk. (:
    Ik snap wel dat je ouders niet precies weten wat ze moeten zeggen. Ze willen niks verkeerd zeggen denk ik, of ze weten niet zo goed wat er in je omgaat. Nou beweer ik niet dat praten het beste werkt. Als je gaat praten, is alles wat er uitkomt: 'ik vind het zo erg, ik mis haar zo' en daar had ik persoonlijk niet zoveel aan.
    Men, ik zit hier ook met tranen. Het is zo verschrikkelijk, die periode waar jij nu doorheen gaat. Niet wetend of ze het wel haalt of niet.
    Ik kan er nog steeds niet echt over praten, want de gevoelens die op dit moment door je heen gaan kán je gewoon niet opschrijven. Maar blijf hopen dat alles goed komt. Blijf hopen. En ik wens je écht, écht sterkte de komende tijd.


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    België, ook leuk. (:
    Ik snap wel dat je ouders niet precies weten wat ze moeten zeggen. Ze willen niks verkeerd zeggen denk ik, of ze weten niet zo goed wat er in je omgaat. Nou beweer ik niet dat praten het beste werkt. Als je gaat praten, is alles wat er uitkomt: 'ik vind het zo erg, ik mis haar zo' en daar had ik persoonlijk niet zoveel aan.
    Men, ik zit hier ook met tranen. Het is zo verschrikkelijk, die periode waar jij nu doorheen gaat. Niet wetend of ze het wel haalt of niet.
    Ik kan er nog steeds niet echt over praten, want de gevoelens die op dit moment door je heen gaan kán je gewoon niet opschrijven. Maar blijf hopen dat alles goed komt. Blijf hopen. En ik wens je écht, écht sterkte de komende tijd.


    Ik weet gewoon niet hoe ik dit allemaal nog zonder haar zou moten gaan doen..

    heel veel sterkte <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Productions schreef:
    Veel sterkte!


    effort never betrays you

    Sommige vriendinnen - eigenlijk allemaal - zijn onvervangbaar. Het is net alsof ze een stukje van je meenemen naar de andere kant. Ik vind het zo verschrikkelijk om te zeggen dat ze "dood" is. Ik zeg liever "weggegaan". Maar hoe groot is de kans dat ze het haalt?


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Sommige vriendinnen - eigenlijk allemaal - zijn onvervangbaar. Het is net alsof ze een stukje van je meenemen naar de andere kant. Ik vind het zo verschrikkelijk om te zeggen dat ze "dood" is. Ik zeg liever "weggegaan". Maar hoe groot is de kans dat ze het haalt?


    Dat weet ik niet, ik heb een berichtje van haar zus gehad, maar ze kunnen niet altijd iets laten weten omdat het zoveel geld kost en omdat ze zoveel mogelijk in het ziekenhuis zijn. er staat letterlijk: de dokters zeggen dat ze niet veel kans heeft.

    Virtuele knuffel?


    History is not hatred.

    Goliath schreef:
    Virtuele knuffel?


    graag..

    Damn... veel sterkte! ö


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bah, ik weet niet wat ik moet zeggen. Wel weet ik hoe het voelt om niet te zekerheid te hebben of iemand het overleefd terwijl je op een onmenselijke afstand van elkaar bent. Ik weet hoe moeilijk het is maar ik weet verder eigenlijk niets te zeggen, behalve dat ik ontzettend met je meeleef.

    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop serieus met heel mijn hart dat alles goed komt met je vriendin!


    Dus.. heel veel sterkte en aarzel niet met iemand te praten als je denkt dat het je helpt. Er zijn er hier op Quizlet ook genoeg die naar je willen luisteren als het jou helpt. Je weet ons te vinden.

    -knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat rot voor je:S
    Veel sterkte gewenst!
    Praat met mensen uit je omgeving, dat helpt echt wel


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.