• Er zit een jongen bij mij in de klas en met hem gaat het al een poosje niet zo goed. Hij komt een beetje depressief over en ik ben ook de enigste in de klas die een klein beetje normaal tegen hem doet. Hij heeft mij ook in vertrouwen genomen en zijn problemen tegen mij verteld.
    Vandaag zei hij dat hij hulp wil, maar dat hij dat niet durft te vragen. Ik stelde voor om samen naar de mentrix te gaan, dat durft hij ook niet. Nu ga ik morgen voor hem naar de mentrix en hij stemde eerst toe, maar nu wilt hij dat ook niet meer.
    Maar ik maak me echt wel zorgen om hem, hij zegt heel vaak dat hij er gewoon een eind aan wil maken. Wat moet ik dan doen, toekijken en niets doen? Ik weet het af en toe echt allemaal niet meer, echt niet..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    moeilijk. ik zou het echt niet weten, echt niet, sorry, maar ik wens jullie beiden er wel veel sterkte/geluk/succes mee want zulke situaties zijn echt ontzettend moeilijk.


    make cake, not war

    Nou, als ik jou was zou ik naar je mentrix stappen, met of zonder hem, want straks maakt hij er wel een einde aan. Samen kunnen jullie dan een oplossing, of ander soort hulp zoeken. Dan zal hij ook inzien dat het beter is om hulp te zoeken. Hij heeft wel aangegeven dat hij het wilt, maar soms is het gewoon moeilijk om het ook daadwerkelijk te doen. Hij is al zover dat hij zegt dat hij het nodig heeft, er zijn zovelen die dat niet zeggen.
    Gewoon naar haar toestappen dus.


    Your make-up is terrible

    Gewoon naar je mentrix gaan!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    Nou, als ik jou was zou ik naar je mentrix stappen, met of zonder hem, want straks maakt hij er wel een einde aan. Samen kunnen jullie dan een oplossing, of ander soort hulp zoeken. Dan zal hij ook inzien dat het beter is om hulp te zoeken. Hij heeft wel aangegeven dat hij het wilt, maar soms is het gewoon moeilijk om het ook daadwerkelijk te doen. Hij is al zover dat hij zegt dat hij het nodig heeft, er zijn zovelen die dat niet zeggen.
    Gewoon naar haar toestappen dus.

    Hij heeft al eerder hulp gehad, maar dat ging alleen in het begin goed. Daarna ging het alleen maar slechter, daarom twijfel ik zo..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Hij heeft al eerder hulp gehad, maar dat ging alleen in het begin goed. Daarna ging het alleen maar slechter, daarom twijfel ik zo..


    Waarschijnlijk omdat de hulp dan minder word en uiteindelijk helemaal wegvalt. Als het beter lijkt te gaan, kappen ze ermee. Er moet duidelijk gemaakt worden dat hij blijvend hulp nodig heeft, of dat er oplossingen moeten komen. Ik weet niet wat er met hem is, problemen thuis of alleen in zijn hoofd, maar er kan iets aan gedaan worden.


    Your make-up is terrible

    Hij wílt het wel, maar durft niet dus daarom zegt hij achteraf dat hij het niet wilt. Maar hij wilt het wél, anders had hij er nooit mee ingestemd dus daarom zou ik wel naar de mentrix toegaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    vooral zelf niet in de problemen komen , voel je zelf vooral niet slecht door wat hij tegen je zegt. ik kreeg ook eens een smsje dat een vriend van me onder een auto wilde lopen en een paar dagen later zei hij me dat hij de volgende keer geen pillen maar messen zou gebruiken en dat dat hopelijk beter werkte als een overdosis. op dat moment kon ik het gewoon niet meer aan , verlies jezelf er niet in , zo kan je hem het beste helpen denk ik (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H