• Ik verveel me nogal. Dus ik wil wat Series gaan kijken, maar wikipedia is stom. Want 9 van de 10 keer snap ik nog niet waar het over gaat. Kan iemand uitleggen waar de volgende series over gaan?

    -SuperNatural.
    -One Three Hill.
    -90210.
    -True Blood.



    Dankje.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 14:57 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Supernatural gaat over 2 broers die dingen uit het bovennatuurlijke bestrijden (lol dat klinkt dom, maar het is wel leuk)
    en True Blood over vampieren
    Voorderest kan ik er niet echt een goede beschrijving van geven omdat ik het niet echt kijk :')
    maar ik weet niet of je hier wat aan hebt 8D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 17:13 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Reassurance schreef:
    90210 is superleuk :9~
    Serieus, je moet maar even kijken. Maar het gaat ongeveer over een groep jongeren in Beverly Hills

    Supernatural! Man, ik hou van die serie. :9~

    Maar iemand heeft het al uitgelegd. (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 21:55 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    One Tree Hill gaat over een groep mensen die in Tree Hill (duhh) wonen, ik kan het niet echt uitleggen want er gebeurt te veel in, maar je kan gewoon voor de eerste keer naar een aflevering kijken terwijl je de vorige niet gezien hebt, want het is makkelijk et volgen. Vooral de muziek en quotes uit One Tree Hill zijn mooi.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Je kan ook gewoon kijken, dan merk je vanzelf wel waar het over gaat xD

    Ken alleen SuperNatural.. maar dat is al een beetje uitgelegd..
    Het komt om half 11 op net 5 op vrijdag.. en het gaat dus over 2 broers [Sam&Dean] ze sturen demonen terug naar de hell.. maar niej alle afleveringen gaan over demonen.. keer was het dat ze een engels hielpen haar [weet niet meer hoe het heet] terug te vinden zodat ze terug kon naar de hemel. en laatst ging het over een man die echt magie gebruikte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you