• Ik bijt dus nu al 3 dagen steeds perongeluk op mn wang steeds hetzelfde plekje!
    Volgensmij heb ik met het al bijna 50 keer in 3 dagen tijd op mn wang gebeten en het wordt dus nu wel heel erg vervelend!
    Duss
    Mijn vraag weet iemand hoe je er vanaf komt want het bloed nu (huil)


    the world is filled with people that we dont understand

    kauwgom!
    klinkt miss raar maar als je gwn rustig kauwgom aan het kauwen bent heb je minder 'uitschieters' richting je wang. (was bij mij iig zo)


    waarom is het zo godse koud? :(

    naar de tandarts? misschien zit er een haakje ofzo aan je tand waardoor je de heletijd op je wang bijt?
    of heb je daar een blaasje ofzo zitten, dat kan natuurlijk ook maar dat geneest vanzelf

    Je kan speciale zalf daarvoor kopen zonder voorschrift bij de apotheker. Die moet je dan op je wang smeren én op je tanden. Het werkt heel goed, maar ik weet jammer genoeg niet meer hoe die heet. Anders daar gewoon inlichtingen vragen? (:


    All was well.

    Ik bijt ook altijd op me wang, net zo lang tot het bloed, en dan neem ik inderdaad ook kauwgom!


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Geen idee wat je er tegen kan doen. Als ik zenuwachtig ben, ga ik soms op me wang kauwen maar dat is heel iets anders.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    O dat heb ik ook heel vaak, bijten in mijn lip, wangen, op mijn tong.. mijn mond is zo ongeveer gevoeloos geworden. Ik heb er niks aan gedaan. Je stopt er vanzelf mee, en het geneest ook vanzelf


    The grass is not always greener on the other side

    Mensen doen dat als ze gestrest zijn, dus..misschien leid je aan stres de laatste tijd?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb dat ook soms. Het is heel vervelend...
    Probeer erop te letten, meer zou ik echt niet weten.


    You’re falling into history.