• Er zijn heel veel mensen (inclusief ik) die via Quizlet nieuwe vrienden hebben gemaakt.

    Dus, wie hebben jullie via Q ontmoet waar jullie bevriend mee zijn geraakt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    best veel + diegene die me zomaar komen toevoegen(krul)

    bijna al diegene die op men profiel staan xD


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Ehm. (krul)

    Ik ga hier de namen opnoemen van mijn állerbeste Q vrienden. Maar als bepaalde mensen daar niet bijstaan, betekent natuurlijk niet dat ik hen niet leuk / gezellig / aardig / ofzo vind. ^^

    Kirsten / appelkirst, Anouk / InMyArms en Charissa / TOMSDICK (geband) zijn mijn allerbeste vrienden hier. Hen heb ik dan ook al gemeet.

    Verder is Esther / Psychic natuurlijk ook nog een superlief en leuk meisje. Haar heb ik ondertussen al één x gemeet.

    Dan hebben we ook nog Fictional en BLIND. Gemeet bij de videoclipopnames van Destine. Superlieve mensjes. <3

    En mweh, ik kan eigenlijk blijven doorgaan. (cat)

    Er zijn natuurlijk nog wel mensen die ik niet meer zo vaak spreek als vroeger en dat is wel spijtig. (:

    And again, natuurlijk zijn er hier nog heel veel andere mensen die ik heel aardig vind. Ook gewoon heel het team is helemaal geweldig. :Y)

    FCFabregasS schreef:
    bijna al diegene die op men profiel staan xD

    Yeah ik dus ook.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    NYC schreef:
    Heel veel mensen.
    Rwayda, Kirsten Elisa, Tanya, Rose, Lize, Samira, Tara, Annelies, Ivy, Nikki, Naomy, Marleen, Shireen, Nicol, Amber, Merel, Joyce, Charissa, Siham Krull, Caitlhyn.

    En voor de rest heb ik nog veel groeiende vriendschappen.

    Doorstreepte zijn geband.
    Schuingedrukte ga ik waarschijnlijk binnenkort ontmoeten.
    Dikgedrukte heb ik al eens ontmoet.
    Onderstreepte praat ik jammer genoeg niet heel veel mee.


    Ik wil jou ook ontmoeten, man. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zie sommige mensen als vrienden, anderen als aardige mensen. Ik maak niet snel vrienden want ik heb vrienden zat & word de laatste tijd nogal vaak in de zeik genomen wat

    'zullen we vriendjes worden?'

    betreft. Bovendien heb ik weleens dat er mensen zijn

    -ik noem geen namen, zo ben ik dan ook wel weer-

    die gelijk 'iloveyou' zeiden en dat soort dingen. En toen dacht ik echt van..

    'Tja. Wat moet ik hiermee? Ik ken je niet eens zo goed.'

    En ook ik ga geen namen noemen. Eerder uit zelfrespect, anders krijg ik dat gezeik weer & ik heb al genoeg aan m'n hoofd. :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 22:28 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Forlan schreef:
    haha, dat ga ik niet zeggen. Dalijk denken diegene: 'Wut, ik ben niet bevriend met haar!?'.


    Maar wel veel. Ik ben dankbaar dat ik deze site gevonden heb (A)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Veeel mensen, maar deze mensen springen er bovenuit;
    Katerina, Liebje
    Esther, Psychic
    Melissa, Wunder
    Tanya, ElNino
    Britt, Fancy

    '<333


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.