• Hjj, ik heb jullie mening nodig :S
    De vrijdag ging ik met 3 jongens zwemmen. K is mijn neef (en ex,, hij is niet mijn echte neef, aangetrouwde neef is het,, geen bloedverwant), P is zijn beste vriend (en nu ook de mijne). Het verhaal moet ik beginnen met zeggen: ik ben ZEEER aanhankelijk aan sommige mensen xP
    Hier dan... We gingen dus zwemmen in de vijver in de buurt. En ik was al de hele dag aan het knuffelen met K. Maar K was even uit de vijver om er terug in te slingeren (met een liaan-achtig ding). En ik wou een knuffel, dus ik zwem naar P, vraag een knuffel en krijg die en word dan op zijn rug gehoffen... K bekeek ons egt boos... Daarna, uit de vijver op de handdoek zat ik langs P en tegenover K. En ik was moe, dus ik leg mijn hoofd op P's schoudern en hij slaat (uit gewoonte) zijn arm rond mijn hoop... K's ogen zouden P kunnen vermoorden... Dus ik zeg tege K dat hij even mee moet komen en we wandelen even weg,, ik vraag wat er scheelt, hij zegt niets en ik zeg 'Mag ik dan een knuffel?' Maar toen ik hem wou aanraken, duwde hij me weg en zei 'Ga maar bij P, hij is precies toch beter als ik' Ik natuurlijk gans kwaad... Maar nu zegt P dus dat K jaloers is op hem omdat ik bij hem zat en niet bij K...
    Wat denken jullie??

    Xx(K)

    Edit: we gaan volgende week weer zwemmen,, en nu stuurt hij 'ge moogt mee, ma ge raakt P niet aan!! x x x' O.o

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 0:48 ]

    Ik denk dat jouw neef een beetje erg veel van je houdt 0.o


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat jouw neef een beetje erg veel van je houdt 0.o

    Agree :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat jouw neef een beetje erg veel van je houdt 0.o

    Nja... We houden nog steeds van elkaar... Maar ik ben verliefd op een ander en wil hem bij me houden als mijn neef en beste vriend... Hoe pijnlijk het ook is voor hem (en my)

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja... We houden nog steeds van elkaar... Maar ik ben verliefd op een ander en wil hem bij me houden als mijn neef en beste vriend... Hoe pijnlijk het ook is voor hem (en my)

    En jou? Dan snap ik je keuze niet helemaal, maar goed. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En jou? Dan snap ik je keuze niet helemaal, maar goed. (':

    En mij,, het kwetst mij om hem gekwetst te zien... Op die manier,, want hij is en blijft mijn beste vriend dussja... (keuze: ben doldoldolverliefd op mijn vriendjj)

    Die kerel is ook een jaloerse tik.
    Je moet hem gewoon uitleggen dat jij zijn eigendom niet bent.


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Misschien is hij jaloers maar bekijk het eens van de andere kant:

    Een jongen gaat de hele tijd knuffelen met een vriendin van je, waar jij bij bent, en komt vervolgens weer bij jou. Dat is hartstikke verwarrend.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En terecht, hij heeft het recht om jaloers te zijn.


    Scream for mercy!

    En je zit zomaar met die andere jongens te knuffelen en te doen terwijl je een vriendje hebt ? ...


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    En je zit zomaar met die andere jongens te knuffelen en te doen terwijl je een vriendje hebt ? ...

    Ja hallow,, het is gwn knuffelen hoor!! EN myn liefje weet dat k zo melig doe by IEDEREEN... duss...

    Beelzebub schreef:
    En terecht, hij heeft het recht om jaloers te zijn.

    Hoezo heeft hy het recht om jaloers te zijn?? We zijn maar gwn vrienden,, dan moet hij ook stikjaloers zijn op myn liefje he??

    ik snap niet helemaal waar jullie een probleem van maken...mag een meisje een jongen niet meer knuffelen ofzow?


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Weetje dan knuffel je ze allebij niet mee. en is probleem opgelost en dan geen gezeur knuffel gewoon je vriend.


    Some angels have no wings.

    @Hunter & @Beelzebub
    Das waar. Ik bedoel jaloers zijn om dat vind ik opzich wel kunnen. Eerst mee hem n beetje lope aanpappen en daarna met zijn vriend! En denk je ook niet dat K en P dat hun vriendschap hier onder gaat lijden?Als K jaloers is op P omdat hij verliefd op je is, dan zal het feit dat hun beste vrienden zijn ook niet lang duren.
    En het is inderdaad erg verwarrend!

    EstrellaVida schreef:
    @Hunter & @Beelzebub
    Das waar. Ik bedoel jaloers zijn om dat vind ik opzich wel kunnen. Eerst mee hem n beetje lope aanpappen en daarna met zijn vriend! En denk je ook niet dat K en P dat hun vriendschap hier onder gaat lijden?Als K jaloers is op P omdat hij verliefd op je is, dan zal het feit dat hun beste vrienden zijn ook niet lang duren.
    En het is inderdaad erg verwarrend!



    Ja, ben ik het mee eens. Ik ga ook niet zomaar met andere jongens knuffelen die dan misschien een goede vriend van me zijn, zeker niet als mijn vriend er bij is. Een vriendschappelijke knuffel ok, maar All the time .. ?


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'