• Hjj, ik heb jullie mening nodig :S
    De vrijdag ging ik met 3 jongens zwemmen. K is mijn neef (en ex,, hij is niet mijn echte neef, aangetrouwde neef is het,, geen bloedverwant), P is zijn beste vriend (en nu ook de mijne). Het verhaal moet ik beginnen met zeggen: ik ben ZEEER aanhankelijk aan sommige mensen xP
    Hier dan... We gingen dus zwemmen in de vijver in de buurt. En ik was al de hele dag aan het knuffelen met K. Maar K was even uit de vijver om er terug in te slingeren (met een liaan-achtig ding). En ik wou een knuffel, dus ik zwem naar P, vraag een knuffel en krijg die en word dan op zijn rug gehoffen... K bekeek ons egt boos... Daarna, uit de vijver op de handdoek zat ik langs P en tegenover K. En ik was moe, dus ik leg mijn hoofd op P's schoudern en hij slaat (uit gewoonte) zijn arm rond mijn hoop... K's ogen zouden P kunnen vermoorden... Dus ik zeg tege K dat hij even mee moet komen en we wandelen even weg,, ik vraag wat er scheelt, hij zegt niets en ik zeg 'Mag ik dan een knuffel?' Maar toen ik hem wou aanraken, duwde hij me weg en zei 'Ga maar bij P, hij is precies toch beter als ik' Ik natuurlijk gans kwaad... Maar nu zegt P dus dat K jaloers is op hem omdat ik bij hem zat en niet bij K...
    Wat denken jullie??

    Xx(K)

    Edit: we gaan volgende week weer zwemmen,, en nu stuurt hij 'ge moogt mee, ma ge raakt P niet aan!! x x x' O.o

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 0:48 ]

    Als K nog wat voor je voeld kan dat pijn doen met hem. Maar als jij je er goed bij voeld P te knuffelen moet je je niet tegen laten houden.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    LadyLipgloss schreef:
    (...)


    Ja, ben ik het mee eens. Ik ga ook niet zomaar met andere jongens knuffelen die dan misschien een goede vriend van me zijn, zeker niet als mijn vriend er bij is. Een vriendschappelijke knuffel ok, maar All the time .. ?

    Inderdaad, je moet even van alle standpunten bekijken. Dei 'neef' is nog verliefd op je, natuurlijk word hij jaloers als je heel de tijd iemand anders zit te knuffelen, ik geef hem gelijk,ookal reageert hij zo heftig.


    None but ourselves can free our minds.

    Inderdaad, je moet even van alle standpunten bekijken. Dei 'neef' is nog verliefd op je, natuurlijk word hij jaloers als je heel de tijd iemand anders zit te knuffelen, ik geef hem gelijk,ookal reageert hij zo heftig


    Dat snapt ze niet. En ik denk dat ze ook niet snapt dat de werwarring haar eigen schuld is.

    Niet lullig bedoelt.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:17 ]


    Some angels have no wings.

    LadyLipgloss schreef:
    (...)


    Ja, ben ik het mee eens. Ik ga ook niet zomaar met andere jongens knuffelen die dan misschien een goede vriend van me zijn, zeker niet als mijn vriend er bij is. Een vriendschappelijke knuffel ok, maar All the time .. ?

    Geen van beide is myn 'vriend' en K heeft geen reden om jaloers te zijn... Met alle andere jongens ter wereld mag ik knuffelen, maar niet met p? Hij heeft gwn sgrik dat ik wel eens verliefd zou kunne worden op P endat gaat sowieso NIET gebeuren...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Geen van beide is myn 'vriend' en K heeft geen reden om jaloers te zijn... Met alle andere jongens ter wereld mag ik knuffelen, maar niet met p? Hij heeft gwn sgrik dat ik wel eens verliefd zou kunne worden op P endat gaat sowieso NIET gebeuren...

    Dat weet je niet, wat niet is kan nog komen!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Geen van beide is myn 'vriend' en K heeft geen reden om jaloers te zijn... Met alle andere jongens ter wereld mag ik knuffelen, maar niet met p? Hij heeft gwn sgrik dat ik wel eens verliefd zou kunne worden op P endat gaat sowieso NIET gebeuren...


    Zeg nooit nooit. En net wat Hiphopqueen zegt, de verwarring ligt hier (deels) in je eigen handen.
    En K heeft, ook al zijn ze misschien niet 'goed' wel redenen om jaloers te zijn. Wat ook begrijpelijk is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waarom knuffel je andere jongens als je een vriendje hebt? En zeker als je je ex zoveel knuffelt, die gaat dingen verwachten hoor..


    Alis volat propriis.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Zeg nooit nooit. En net wat Hiphopqueen zegt, de verwarring ligt hier (deels) in je eigen handen.
    En K heeft, ook al zijn ze misschien niet 'goed' wel redenen om jaloers te zijn. Wat ook begrijpelijk is.

    Even ter verduidelijking,, ik heb een vriend, en tussen mij en K zal het nooit iets worde... Hij heeft me te fel gekwetst toen we samen waren.. En ik mag van hem wel met myn ander vriend GJ kunffelen en met alle andere jongens ter wereld, maar niet met P... Komop, zeg nu zelf, dat is echt raar hoor!! O.o

    Wacht, ik snap het niet meer. Wie is nou de derde jongen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wacht, ik snap het niet meer. Wie is nou de derde jongen?

    Dat is haar vriendje, geloof ik.

    Sorry, maar ik vind het gewoon fout van je dat je zoveel met andere jongens knuffelt enzo terwijl je een vriendje hebt, maar dat ligt dan waarschijnlijk in je karakter, dat je graag knuffelt ofzo, ik weet het niet, dit is btw ook niet aanvallend bedoelt ofzo (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 15:59 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is haar vriendje, geloof ik.

    Sorry, maar ik vind het gewoon fout van je dat je zoveel met andere jongens knuffelt enzo terwijl je een vriendje hebt, maar dat ligt dan waarschijnlijk in je karakter, dat je graag knuffelt ofzo, ik weet het niet, dit is btw ook niet aanvallend bedoelt ofzo (:

    Jup, ligt ook gewoon aan men karakter... Ik heb zeer veel affectie nodig xP Je kan het ook gewoon een versloaving noemen... En ja, de derde jongen is mijn liefje ja... En, knuffelen is toch helemaal niet zo erg?? Ik knuffel AL mijn vrienden en vriendinnen duss...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat jouw neef een beetje erg veel van je houdt 0.o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    MvrBieberr schreef:
    (...)

    Ik hoooop van niet O.o want het is egt niet wederzijds :S

    Jup, ligt ook gewoon aan men karakter... Ik heb zeer veel affectie nodig xP Je kan het ook gewoon een versloaving noemen... En ja, de derde jongen is mijn liefje ja... En, knuffelen is toch helemaal niet zo erg?? Ik knuffel AL mijn vrienden en vriendinnen duss...


    Weetje het is je eigen probleem jij maakt de verwarring en je probeert je zelf overal onder uit te lullen behalve de waarheid en kap asjeblieft met dat GEDUS..... Zoo irritant


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Weetje het is je eigen probleem jij maakt de verwarring en je probeert je zelf overal onder uit te lullen behalve de waarheid en kap asjeblieft met dat GEDUS..... Zoo irritant

    Myn stopwoordje,, kan k niks aan doen... En ik zorg niet voor verwarring, ik had al de hele tyd mt K EN Ke (andere vriend) geknuffeld en as k dan P kuffelde mogt t nie?? Waarom die andere dan wel?? Hy is gwn keijaloers omdat hij weet dat Ke homo is en P niet... Niet mijn fout dat hij jaloers is of wel?? Ik mag tog knuffelen met ik wil zekers?? O.o