• Hoi,

    Mijn "vriendin" en ik gaan volgende week een midweek op vakantie, het probleem is dat ik niet weet hoe ik het nou echt leuk voor haar kan maken.. (ja ik ben dom.) En omdat jullie hier met zoveel meiden zijn dacht ik.. HEY WETEN JULLIE IETS..? dus ehm.. oke dit is raar. Maar goed dit zijn de dagen dat we gaan:

    - Woensdag
    - Donderdag
    - Vrijdag
    - Zaterdag
    - Zondag

    Thanks anyways


    They call me dr. phil

    kussengevechten?


    the end of the world in the night

    lisasnowy schreef:
    kussengevechten?


    Haha xD ik denk niet dat ze dat leuk vind


    They call me dr. phil

    Een daguitstap maken naar een bepaald dorp of stad?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Films kijken? Altijd leuk :3

    lisasnowy schreef:
    kussengevechten?

    Haha XD. Dat kan leuk zijn hoor^^

    Fortune schreef:
    Een daguitstap maken naar een bepaald dorp of stad?


    Ja! (:
    Ik heb net 2 stadjes opgezocht!
    thanks.


    They call me dr. phil

    Brokenspirit schreef:
    Films kijken? Altijd leuk :3


    Ja moet er wel wat op tv komen dan, we hebben daar geen dvd shit ofzo haha, en over dat kussengevechten shit, ik sla te hard xD


    They call me dr. phil

    Jaydunknown schreef:
    (...)

    Haha xD ik denk niet dat ze dat leuk vind


    stoelgevechten dan?
    zoals in scarymovie xD


    the end of the world in the night

    lisasnowy schreef:
    (...)

    stoelgevechten dan?
    zoals in scarymovie xD


    Hahahhaha xD ja, dat ga ik doen!


    They call me dr. phil

    Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor een type ze is? En..als je in een natuurrijke omgeving een bungalow hebt staan kun je altijd even met haar door het park wandelen terwijl jullie kletsen (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jaydunknown schreef:
    (...)

    Ja moet er wel wat op tv komen dan, we hebben daar geen dvd shit ofzo haha, en over dat kussengevechten shit, ik sla te hard xD

    Donderdag is er The prince & me ll: the royal wedding. Misschien vind je dat een leuke film. En er komen nog andere leuke films op tv^^

    Misschien kan je op internet kijken of er leuke activiteiten ergens in de buurt te doen zijn?
    En je kan gaan shoppen:D

    RodeRobijn schreef:
    Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor een type ze is? En..als je in een natuurrijke omgeving een bungalow hebt staan kun je altijd even met haar door het park wandelen terwijl jullie kletsen (:


    We zitten aan het strand, dus en strand wandeling kan er altijd van af (: ze houd er wel van hoor ze is een best verlegen meisje maar ze is bij mij behoorlijk druk soms xD


    They call me dr. phil

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Donderdag is er The prince & me ll: the royal wedding. Misschien vind je dat een leuke film. En er komen nog andere leuke films op tv^^


    klinkt wel als iets voor haar idd (: bedankt


    They call me dr. phil

    xLovveexTHx schreef:
    Misschien kan je op internet kijken of er leuke activiteiten ergens in de buurt te doen zijn?
    En je kan gaan shoppen:D


    Shoppen gaan we vrijdag doen (: en ja idd is ook nog een idee, hoe dom dat ik er niet aan denk haha, bedankt!


    They call me dr. phil