• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik geloof niet echt in iets.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik geloof niet echt in iets.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Fortune schreef:
    Ik geloof niet echt in iets.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    sorry, ik ben een atheïst
    ik geloof niet ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben gelovig.


    I am an idiot, I move.

    Ik niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wel, alleen vaak verwachten mensen dat niet. :'D

    Ik geloof in de sterren en de maan... die beschermen de mensen op aarde... ze zijn fascinerend en veel beterd an een oude man met een baard!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik ben gelovig opgevoed maar ik ga nu al ongeveer 4 of 5 jaar niet meer naar de kerk omdat ik het zelf niet geloof


    dream, dare, fly!

    Ik geloof niet echt in iets, al ben ik wel gedoopt en heb mijn beide communies gedaan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 11:28 ]


    Only losers can act the way you do

    ik geloof ook niet in god ofso.
    maar ik geloof meer in mezelf.
    niet opschepperig bedoelt maar als het even tegen zit heb ik de vertrouwen dat het wel weer goed komt. :"D ja ik kan begrijpen dat jullie mijn ozogoede taal niet snappen. $


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben wel moslim opgevoed, maar ik geloof nergens in.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben wel gelovig.

    Pluisjj schreef:
    Ik geloof in de sterren en de maan... die beschermen de mensen op aarde... ze zijn fascinerend en veel beterd an een oude man met een baard!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    @ Shade en Brokenspirit;
    Waarin dan? (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 11:40 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.