• Ja, mijn neus doet auw. En stiekem is het allemaal mijn eigen schuld.. Want..


    Vandaag heb ik lekker een septum laten piercen. Damn dat deed pijn! Ook omdat ik een kleine neus heb en die echt nog gevoeliger is als gemiddeld deed het veel meer pijn als bij de gemiddelde mens, volgens de piercer. Ja F jou neus!

    Maar, in ieder geval. Nu is mijn neus dik en zit de piercing een beetje vreemd. Vanmiddag, door de zwelling bleef hij steeds naar boven gaan waardoor ik twee bolletjes boven aan mijn neusgaten had. Haha dat zag echt niet uit!(krul) Maar, als mijn neus ietsje beter is zal ik wel een foto neergooien.

    Zo(nerd), dat wilde ik even vertellen :9~

    En nee ik heb geen septum genomen, omdat Bill Kaulitz dat ook heeft. De eerste en beste die dat zegt kom ik persoonlijk in elkaar slaan.(hoera)_O_(yeah) Dankuvriendelijk(krul)

    EDIT: Toch maar wel een foto! KLIK T zal niet de mooiste zijn die je ooit van me zag, haha, maar boeie. Doe het hier maar even mee (nerd).

    Ja de piercing is te groot, maar ze hadden voor het piercen zelf geen kleinere, dus die doe ik er over een paar weken wel in (nerd)(krul).

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 20:34 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeh, het zal wel snel over gaan denk ik (:
    Beterschap!


    your eyes are like stars in the night.

    Vettt, ik wil er ook een maar mag niet. (cat)

    Oh, beterschap met het helen trouwens. ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 20:14 ]


    --

    Haha, superstoer dat je dat durft te zetten. Ik moet er niet aan denken. :3
    En omg, die zin "Ja F jou neus!" Ik lach nog steeds. Geniaal.

    (krul) We'll wait for the picture voor zover dat goed, correct Engels is.


    You move me ......... Kurt

    Sterkte :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg ja jeetje :|
    Dat zal echt pijn gedaan hebben.
    Ik bedoel: krijg maar eens een klap op je neus, dan moet je meteen janken. Automatisch.
    Kwamen er bij jou ook tranen? :o

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 20:13 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Auw, dat lijkt mij pijn doen. Sterkte (:
    Ik neem geen septum, ik vind dat altijd zo koe-achtig x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Appelmoes schreef:
    Omg ja jeetje :|
    Dat zal echt pijn gedaan hebben.
    Ik bedoel: krijg maar eens een klap op je neus, dan moet je meteen janken. Automatisch.
    Kwamen er bij jou ook tranen? :o
    Ja man heb echt gejankt daardoor. :Y) Mijn vriendin was mij al helemaal uit aan het lachen, haha.

    @Poseidon Zenk joe.Zal wel goed komen. Is nu al een heel stuk beter als vanmiddag. Gewoon goed verzorgen en mooi met de vieze klauwen vanaf blijven (nerd)

    @Freeway Ik wilde het echt al heel lang en als ik het wilde moest ik het nu doen ivm werk en stage wat binnekort weer van start gaat. Dus ik had zoiets van 'Fuck it ik doe het gewoon!' Het scheelt dat ik al iets ouder ben en mijn moeder niet al te veel meer over mij te zeggen heeft (nerd).

    @Spitfire Haha nou gister was ik helemaal stoer aan het zeggen 'Ja morgen ga ik het doen!' en toen we er naartoe liepen vandaag was ik echt vet zenuwachtig haha. Maar dat blijf ik gewoon. Ik denk, als ik dat niet zou zijn dat ik nu helemaal onder de piercings en tattoo's zou zitten. Dat zou zeker niet goed zijn!(cat) En ja, F mijn neus ja :Y).

    @Geesz DankuDanku komt wel goed (=


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten Koe :Y):9~


    -

    ik vind die dingen echt net koeienringen...
    Koeien hebben ook septums.. vind ik wel coowl om ff te melden.. ;x


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Auwwwwwwww D:
    Ik moet er echt niet aan denken zelf zo'n piercing te nemen :Y) Krijg er nu al kriebels van :'D
    Dat je dat durft! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    oe oe oe EDIT: Toch maar wel een foto! KLIK

    Ja de piercing is te groot, maar ze hadden voor het piercen zelf geen kleinere, dus die doe ik er over een paar weken wel in (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    heeft bill een septum?
    men ik loop achter xD


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    LindyToMars schreef:
    heeft bill een septum?
    men ik loop achter xD
    Ja sinds een kleine maand ofzo. De halve wereld kwam er ook pas vorige week achter dus iedereen ligt achter (nerd).

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 20:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    oe oe oe EDIT: Toch maar wel een foto! KLIK

    Ja de piercing is te groot, maar ze hadden voor het piercen zelf geen kleinere, dus die doe ik er over een paar weken wel in (nerd)(krul).
    Kirs met paars haar :9~

    en oh ja, oook met een septum :p is je haar nou zo kort of een staart? ;o
    maar, die septum staat je op zich wel, maar ik ben er persoonlijk niet weg van in het algemeen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Kirs met paars haar :9~

    en oh ja, oook met een septum :p is je haar nou zo kort of een staart? ;o
    maar, die septum staat je op zich wel, maar ik ben er persoonlijk niet weg van in het algemeen :Y)


    In een staart, wat denk jij dan?! Hahah No Way dat ik mijn haar ga afknippen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.