• Mijn moeder vroeg me vandaag of ik zwanger was O.o
    &het erge, ze maakte geen grapje;x

    Ik vind het erg dat iemand zo over haar nét 14 jarige dochter denkt.. O.o


    Me so good.

    Hahahaahah!

    "Enne Jolein, bus se zjwanger?"
    ik zie het al helemaal voor me ;D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:33 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    Hahahaahah!

    "Enne Jolein, bu se zjwanger?"
    ik zie het al helemaal voor me ;D

    dude, ze meende het;x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    dude, ze meende het;x

    waaarom? was je gisteravond/nacht "weg"geweest dan? =D
    of was je ondergoed gescheurd ofzo? XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    No dat is niet leuk :O


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    dat dacht mijn moeder laatst ook. ;o
    ik zat/lag op de bank maar dat zag er best raar uit. zegt mijn moeder ineens :"ben je zwanger ? heb je onveilig geneukt ? want je hebt een best dikke buik." en toen ging ik normaal zitten, keek haar aan van wtf ? dus toen zei ik zo : "haha zwanger ? komop dat komt omdat ik zo lig, en btw, ik ben nog maagd." en toen begon ik sarcastisch te lachen enwas mijn moeder gelijk gestopt, en heb ik haar er nooit meer over gehoord. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Wanderer schreef:
    (...)
    waaarom? was je gisteravond/nacht "weg"geweest dan? =D
    of was je ondergoed gescheurd ofzo? XD

    whaha xd
    ik ben wel vaker 's nachts/'s avonds weg xd
    omdat ik een ouder vriendje had, en ik altijd misselijk ben en buikpijn heb.
    En vreetbuien.


    Me so good.

    Damn, ik begin het eng te vinden o.o
    Overal komt het onderwerp 'zwanger zijn' terug.
    En ik heb er vannacht over gedroomd..
    :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HAMTARO schreef:
    dat dacht mijn moeder laatst ook. ;o
    ik zat/lag op de bank maar dat zag er best raar uit. zegt mijn moeder ineens :"ben je zwanger ? heb je onveilig geneukt ? want je hebt een best dikke buik." en toen ging ik normaal zitten, keek haar aan van wtf ? dus toen zei ik zo : "haha zwanger ? komop dat komt omdat ik zo lig, en btw, ik ben nog maagd." en toen begon ik sarcastisch te lachen enwas mijn moeder gelijk gestopt, en heb ik haar er nooit meer over gehoord. :'D


    Zei ze echt 'heb je onveilig geneukt' ? Dude als mijn moeder dat zou vragen/zeggen zou ik echt in een deuk liggen, LOL


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)

    Zei ze echt 'heb je onveilig geneukt' ? Dude als mijn moeder dat zou vragen/zeggen zou ik echt in een deuk liggen, LOL

    mijn moeder is raar, soms heeft ze echt van die puber trekjes, maar mijn moeder is like, mijn beste vriendin. ;3


    Life is a beautiful struggle

    mijn moeder vroeg ook opeens of ik lesisch was omdat ik een vriendin heb ide lesbisch is en een vriend die homo is.... terwijl ik het niet ben,,,

    HAMTARO schreef:
    (...)
    mijn moeder is raar, soms heeft ze echt van die puber trekjes, maar mijn moeder is like, mijn beste vriendin. ;3

    Aaw sweet !!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Moeders...

    Haha, die vraag is me ook zovaak gesteld, maar dat was wel voor de grap.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn moeder die denkt het nu serieus, ik ben deze maand nog niet ongesteld geweest, terwijl ik dat allang had moeten worden, het is net uit met mijn vriendje, en mijn moeder denkt gelijk dat ik zwanger ben, omdat het er verdacht uit ziet. maar ik ben nog steeds maagd. (:


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    mijn moeder die denkt het nu serieus, ik ben deze maand nog niet ongesteld geweest, terwijl ik dat allang had moeten worden, het is net uit met mijn vriendje, en mijn moeder denkt gelijk dat ik zwanger ben, omdat het er verdacht uit ziet. maar ik ben nog steeds maagd. (:

    Mijn moeder zag een nogal 'intiem' smsje van iemand, en dacht toen dat ik weer met iemand had en toen vroeg ze hoe oud die gozer was. En ja die is 20 dus;p


    Me so good.

    Mijn moeder vroeg dat dus ook aan mij.maar ik ben nooit verder gegaan dan tongzoenen dus ik dacht echt zo van 'waar heb jij het nou weer over?' werd ze helemaal boos?!


    Some things are changing too much.