• De stelling van vandaag luidt:
    Eén uur spijbelen in de week moet kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Travesty schreef:
    Niet elke week, maar soms moet het wel kunnen.


    A woman's best make up is her smile

    Als je bij ons spijbelt word je van het school geflikkerd. Dus nee.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 14:10 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    NIet iedere week.. maar soms wel vooral de onnuttige vakken zoals gym (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ik vind van niet, als je er een gewoonte van maakt en iedereen zou het doen dan missen de docenten telkens leerlingen in de klas. bovendien ben je nog leerplichtig.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Eens. Zo erg is dat ook weer niet? Spijbelen moet kunnen, we leven dan niet voor niets in een wereld met weinig heilige boontjes, ghéhé.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Totaly Eens nood aan vrije tijd ='D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb een heel mooi verhaal over mijn spijbelen. Ik had ruzie met de stinkende leraar van school en toen konden we niet veel aardigs meer zeggen -hij ook niet- en toen heb ik me ziek gemeld en heb ik een halve dag gemist.
    HA


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Waarom baaldag?
    Spijbelen maakt je dag juist leuker :9~


    Via spijbelen krijg je een geldboete die best hoog is, bij mij dan. Ik heb een keer gespijbelt en mijn ouders mochtn redelijk veel geld neertellen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ehm, tja, ik vind van wel. Maar ik spijbel met toestemming van ouders :P


    Life is hard and then we die

    BlackMagic schreef:
    (...)

    Via spijbelen krijg je een geldboete die best hoog is, bij mij dan. Ik heb een keer gespijbelt en mijn ouders mochtn redelijk veel geld neertellen.



    Dan hebben jullie gewoon pech gehad zo snel gepakt te zijn. Ik heb zelf nog nooit een geldboete gehad en heb héél wat uren gemist. En mijn beste vriendin gaat al vanaf haar 14e niet meer naar school (is nu bijna 19) en die heeft ook nog nooit een boete gehad (wel iets meer gezeur dan ik, maar nog steeds geen geldboete).


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens.


    I need you like a heart needs a beat

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    the world is filled with people that we dont understand

    Op mijn school niet, één keer spijbelen is strafstudie, twee keer is wrs van school vliegen voorgoed of als je geluk hebt tijdelijke schorsing.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    niet in de week.


    Smiling but close to tears.

    Bij ons waren er dit jaar 50 uren studie, dus ik snak er niet naar x)


    Everyone's a hypocrite, even I am.