• De stelling van vandaag luidt:
    Eén uur spijbelen in de week moet kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Oneens.


    All was well.

    Jup.
    Maar, natuurlijk niet elke week hetzelfde vak.
    Helaas is bij ons op school spijbelen écht onmogelijk.


    effort never betrays you

    Ligt eraan wat voor les uur het is. Als het nou zo'n nutteloos mentoruurtje is kan je dat echt wel skippen hoor.. En soms zijn meerdere uren in de week ook wel oke(A), als je het maar goed doet en zorgt dat je niet gepakt wordt xD.. Maar, toch kan je het beter op 1 uurtje houden, of geen natuurlijk!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    you were born original don't die as a copy

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind spijbelen sowieso niet kunnen eigenlijk. Bij ons gaat dat trouwens ècht niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Afterlife schreef:
    (...)


    Dan hebben jullie gewoon pech gehad zo snel gepakt te zijn. Ik heb zelf nog nooit een geldboete gehad en heb héél wat uren gemist. En mijn beste vriendin gaat al vanaf haar 14e niet meer naar school (is nu bijna 19) en die heeft ook nog nooit een boete gehad (wel iets meer gezeur dan ik, maar nog steeds geen geldboete).


    hmmm dat kan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Kalona schreef:
    Nee, niet echt. Als het nou één keer in de twee maanden een blokuur gym is, vind ik het misschien kunnen :') Maar alleen omdat ik dat zelf dan zou doen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat word ik vaak gequoteerd hierzo. ;'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    spijbelen doe je best niet zo vaak,voor een dagje ja bevoorbeel een sportdag of voor zoon dag waar je ergens met je klas naar toe moet maar dan moet het echt saai zijn(A)


    /

    Geesz schreef:
    Niet elke week, maar een keer een uurtje/dagje/sportdag skippen is geen ramp. (:


    "Don't look back, you're not going that way."