• Mijn kleine nichtje van 4 kan dr mond echt geen seconde houden. En ze zat net te janken omdat mn broer tegen dr zei dat ze stil moest zijn. Tfoe. Gister had ze ijs over mn laptop gesmeerd toen ik 2 minuten buiten was met mn neef. En áltijd als ik even weg ben gaat ze aan mn mobiel, nintendo en laptop zitten. Buh ik kan geen seconde weg of ze gaat al wat zitten slopen. Ik heb echt zo hard de neiging dr te slaan. ><

    Wie heeft ook haat aan kleine kindjes?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)gooi haar lievelingsknuffel keihard op de grond, that little bastard. ahah nee dat is best zielig.

    Ik wil liever haar keihard op de grond gooien haha, (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik wil liever haar keihard op de grond gooien haha, (krul)
    hahaha ik zie dat beeld gelijk voor me, iemand die een kind keihard op de grond gooit. awh nee dat is ook zielig D:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)
    aahha stiekem hou ik van stapelen 8D


    stapelen is leuk._O_
    bij voetbal is het altijd grappig, dan wilt iedereen erbij haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik kan er ook niet mee omgaan. Als ze me aanstaren en iets tegen me zeggen kijk ik ze alleen maar aan en negeer ik ze weer ;x. Bah, kleine duivels.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RodeRobijn schreef:
    IK vind kleine kindjes serieus heel lief?
    Maar dat komt doordat ze bij mij nooit een vlieg kwaad doen. En daarbij heb ik dodelijke blikken en zo ben je écht gelijk stil.

    Buh dat helpt bij dit kutkind niet. Dan gaat ze meteen tegen iedereen zeggen dat je dr sloeg. Like wtf. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)hahaha ik zie dat beeld gelijk voor me, iemand die een kind keihard op de grond gooit. awh nee dat is ook zielig D:

    Correctie Sem: Een sexy iemand die een kutkind keihard op de grond gooit (:. Mij moeten ze echt nooit alleen met dat kind laten zitten hoor, dan sla ik d;r na 1 seconde al knock out.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kleine kinderen houden van mij, maar ik niet van hen haha. Nee serieus, ik was met 2 vriendinnen naar de appie, broodje halen, en we zaten op een bankje, er komt een kleuter van 4 naar me toe gerend, en gaat me opeens knuffelen O_O. dat was fucking weird. Maar mijn ma zegt ook al dat ik lief ben voor kleine kinderen -stiekem, verbrand ik ze in gedachten-


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Correctie Sem: Een sexy iemand die een kutkindkleine kut terrorist keihard op de grond gooit (:. Mij moeten ze echt nooit alleen met dat kind laten zitten hoor, dan sla ik d;r na 1 seconde al knock out.
    Omdat het kleine terroristen zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    als ze kleuters zijn gaat het nog net.
    maar van die leerjaarkinderen,bah.
    laatst was ik met een vriendin en 2 jongens op het strand,en het nichtje van 1 van hun was er ook, een 7 jarig,superschattig kind.
    Ik weet niet waarom maar ze kon mij niet uitstaan,ze keek me superkwaad aan,gooide met zand & schelpen naar me,en eens dat schelpje bij mij lag begon ze te roepen dat het van haar was en dat ik eraf moest blijven.
    god wat was me dat voor een kind ><


    everybody needs a song.

    Ik vind kinderen absoluut helemaal verschrikkelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als kleine kindjes huilen komen ze altijd naar mij omdat ik ze moet troosten en niet de moeder hahahahah


    You can't fly unless you let yourself fall.

    xKiim schreef:
    als kleine kindjes huilen komen ze altijd naar mij omdat ik ze moet troosten en niet de moeder hahahahah

    Hahaha Ik zou ze gewoon wegduwen en naar hun moeder sturen (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Freeway schreef:
    Ik kan totaal niet met kleine kinderen omgaan. (':


    effort never betrays you

    Als baby´s mij zien gaan ze huile XD egt geniaal XD dus ik haat die kleine klote blagjes ze worden steeds brutaaler O__o ik fiets laatst naar huis hoor ik ineens een kindje van denk ik 6 of zo kankker kind zeggen O__O


    its always the same road,it just go's on and on..

    Kleine kinderen zijn echt altijd leuk behalve als ze druk doen of gaan janken. URHH >.<'