• Mijn kleine nichtje van 4 kan dr mond echt geen seconde houden. En ze zat net te janken omdat mn broer tegen dr zei dat ze stil moest zijn. Tfoe. Gister had ze ijs over mn laptop gesmeerd toen ik 2 minuten buiten was met mn neef. En áltijd als ik even weg ben gaat ze aan mn mobiel, nintendo en laptop zitten. Buh ik kan geen seconde weg of ze gaat al wat zitten slopen. Ik heb echt zo hard de neiging dr te slaan. ><

    Wie heeft ook haat aan kleine kindjes?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vooral die kinderen die schelden met woorden waar zelfs ik in shock van raak.


    All this dampness is damp.

    Appelmoes schreef:
    Wie niet (krul)
    Ik hoop dat ik later lief ben voor m'n eigen kinderen..
    Idem, want mn zusje kan ik vaak meppen. Maar ik ga gewoon me kinderen proberen niet teveel te verwennen, want daar krijgen ze zo'n grote bek van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh ik niet, ik kan er goed mee overweg.
    Mijn hele buurt loopt vol kleine kinders ook, dus tsja. :')
    En ik ben ook leidster bij de scouts, al zijn mijn leden 8-11 jaar. Maar dat zijn ook nog kinders, vind ik. (krul)

    zeekomkomer schreef:
    Als baby´s mij zien gaan ze huile XD egt geniaal XD dus ik haat die kleine klote blagjes ze worden steeds brutaaler O__o ik fiets laatst naar huis hoor ik ineens een kindje van denk ik 6 of zo kankker kind zeggen O__O
    Hahah ik lig strijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (cat)


    Pas maar op want straks stuur ik je mijn 4jarige zusje op je af!

    Haha nee ik háát ze niet, ik heb gewoon een hékel
    aan ze.(duivel)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind ze meestal ook irritant x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    af en toe.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben babysitter, dus ik krijg er best wel veel mee te maken^^
    Maar ik heb alleen maar last van mijn eigen broertjes en zusje^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Freeway schreef:
    Ik kan totaal niet met kleine kinderen omgaan. (':


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik haat de meeste.
    Neem Melvin's zusje bijvoorbeeld.
    Ze is verliefd op heel de vriendenclub.
    EN DUS OOK OP MIJ!!!
    genoeg informatie?

    Maar mijn neefje van 5 die in Portugal woont en gaat verhuizen naar AMERIKA!
    :|
    Is wel lief

    Ik heb ook een hekel aan kleine kinderen. XD Misschien begin ik er later helemaal niet aan!


    "Let them eat cake!"

    Hahaa , ik mag ze niet, want ik heb er gewoon geen geduld mee. Ze zijn wel schattig, maar het zijn kleine wolfjes in schaapskleren!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik haat sommige kleine kinderen, waar af en toe me broertje van 6 bij hoort toen ie 4 was sloeg ie me een bloedlip


    (Be)lieve in (you)rself