• Jup hij is af, mijn eigengemaakte 30 Seconds To Mars shirt ^^

    Ik ben er serieus een hele dag mee bezig geweest, letters op de goede maat zoeken, printen, uitsnijden, recht op het shirt leggen, alle letters 3 keer over verven... En dan maar hopen dat het goed gaat! :')

    Anyways, what do u think?
    Foto

    Btw de letters van Kings And Queens zijn wit en de letters van 30STM zijn zilver ;3

    (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 23:38 ]


    dream, dare, fly!

    Mooi :3

    Thx iedereen ^^


    dream, dare, fly!

    mooi hoor!
    ik wil modeontwerpster worden maar ik heb nog nooit een kledingstuk om echt aan te doen ontworpenxD alleen tekeningen en minikleding.


    You are the dream. I am the dreamer.

    GaGaLove schreef:
    mooi hoor!
    ik wil modeontwerpster worden maar ik heb nog nooit een kledingstuk om echt aan te doen ontworpenxD alleen tekeningen en minikleding.


    Dat is een begin toch (:
    Als ik jou was zou ik gewoon eens een egaal t-shirt kopen en naar een hobbywinkel gaan om allemaal dingetjes te kopen die je erop kan doen (textielverf, textiel stickers, textielstiften, transferpapier, dingetjes die je erop kan naaien, soort kraaltjes etc.)


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Dat is een begin toch (:
    Als ik jou was zou ik gewoon eens een egaal t-shirt kopen en naar een hobbywinkel gaan om allemaal dingetjes te kopen die je erop kan doen (textielverf, textiel stickers, textielstiften, transferpapier, dingetjes die je erop kan naaien, soort kraaltjes etc.)


    Ja maar ik ben beter in tekenenen dan in knutselen enz. haha maar ik wilde het wel ooit doen. en ik ga het nog een keer doen.


    You are the dream. I am the dreamer.

    GaGaLove schreef:
    (...)

    Ja maar ik ben beter in tekenenen dan in knutselen enz. haha maar ik wilde het wel ooit doen. en ik ga het nog een keer doen.


    Gewoon uitproberen misschien vind je het wel heel leuk ^^
    Desnoods teken je het op het shirt met stiften of verf!
    Misschien vind je het juist ook wel heel leuk om ermee te knutselen haha en het gaat tenslotte om wat je leuk vind, niet om wat er beter is, zolang jij het mooi vind is er niks ergs en niet leuks aan ^^


    dream, dare, fly!

    W a u w. _O_


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Omg, supermooi! =]


    Pop ate my heart.