• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    EERDER DAN LINDE :Y)

    oké nu speel ik vals.. ze is niet eens online :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    je weet toch wel dat ik diegene ben die altijd de eerste post staat te posten he x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    je weet toch wel dat ik diegene ben die altijd de eerste post staat te posten he x'D


    Neeuuh je bent de tweede nu. Je opent alleen maar topics... tsss dat telt niet als eerste post x'D ik heb nog nooit een topic geopend :'P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Een student zei dat je hier was. Nog steeds.. en nee, ik heb geen honger. We kunnen straks samen naar de les gaan.’ Zachtjes tikte ik nerveus met mijn vingers op het tafelblad terwijl ik Leo even weer aankeek om direct weer weg te kijken. ‘Ik-eh..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik de raam weer uit keek. De sneeuwstorm zelf leek nog lang niet gestopt- niet dat ik dat verwacht had. Ik durfde alleen in het donker de verboden bos niet in; hoewel waarschijnlijk licht de verboden bos niet lichter kon maken door de hoge grote boomtoppen gevuld met bladeren. Als een verslagen puppy liet ik mijn schouders hangen. ‘Oké.. Leo, ik zat te denken te spijbelen vandaag… de hele dag. Dan kan ik huiswerk maken.. zodat ik weer bij loop met jullie..’ loog ik terwijl ik met mijn veer weer nerveus stipjes begon te maken op het perkament waardoor er straks geheid twee grote dikke vlekken er op gekerfd zullen staan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik-eh.. Oké.. Leo, ik zat te denken te spijbelen vandaag… de hele dag. Dan kan ik huiswerk maken.. zodat ik weer bij loop met jullie..’ ik keek hem verbaasd aan en ondanks deze leugen lachwekkend was, hield ik me in terwijl ik hem nog steeds verbaasd aankeek.
    ‘spijbelen om er voor te zorgen je best op school te kunnen doen. Ja, Campbell. Wat een logica.’ Grapte ik en schudde lachend met mijn hoofd.
    ‘als je wilde kon ik ook gewoon tegen de professoren zeggen dat je ziek bent. Tenminste, als je zo graag niet naar de lessen wilt gaan.’ Zei ik en kwam opstaan en vervolgens mijn handen weer in mijn broekzak liet glijden.
    ‘kom op Cam; zullen we maar uit deze stoffige bibliotheek gaan, naar de grote zaal of zo. Ik word er ook al depressiever van, door het staren naar al deze boeken.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb nu bezoek maar doe alsof ik bezig ben met school (A) Is er al een post met Kealan of Ralf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik heb nu bezoek maar doe alsof ik bezig ben met school (A) Is er al een post met Kealan of Ralf?


    Nee jij wilde toch beginposten met Jonathan? en kealan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Ik heb nu bezoek maar doe alsof ik bezig ben met school (A) Is er al een post met Kealan of Ralf?


    En met Ealf, want dat deed ik de vorige keer al ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké, oké. Waar moet ik Fred plaatsen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kan er niet tegen als alles druk bezig is en ik moet een post schrijven Ach ;'x ik flip m (A) Pfff :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Oké, oké. Waar moet ik Fred plaatsen?


    Ehm, ik schreef als laatst dat hij in bed lag :p Ralf zit wel in de leerlinge kamer, samen met George of zo.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘spijbelen om er voor te zorgen je best op school te kunnen doen. Ja, Campbell. Wat een logica. als je wilde kon ik ook gewoon tegen de professoren zeggen dat je ziek bent. Tenminste, als je zo graag niet naar de lessen wilt gaan. Kom op Cam; zullen we maar uit deze stoffige bibliotheek gaan, naar de grote zaal of zo. Ik word er ook al depressiever van, door het staren naar al deze boeken.’ Zachtjes zuchtte ik; ik wilde zeker niet ergens wat openbaar was. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen als ik George zag; en ik had al helemaal geen flauw idee wat hij van mij verwachtte; behalve dat ik geen lichamelijke contact met hem mocht zoeken.
    ‘Nee… ik blijf hier wel.’ Snel haalde ik een hand door mijn haar terwijl ik me stevig vasthield aan mijn vertrouwde plekje. ‘Ga; maar. Ik bedoel; als mensen mij zien dan weten ze allemaal dat ik spijbel. Ik denk niet dat mijn wallen kunnen voldoen als enige kenmerk van ziekte. Dan moet ik eerst dood zijn om te mogen spijbelen…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ga naar de slaapzaal, Caaaaamp :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ga naar de slaapzaal, Caaaaamp :3


    Leo kan hem toch ernaar toe trekken ? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    De personen waar we GOF mee gedaan hebben willen weer GOF overnieuw starten.. is hier animo voor? Ik weet het niet omdat ik dan in drie RPGS moet RPen en ik vind twee al veel- wat is jullie mening?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya