• Hellooooow mensen!

    Ik heb dus een idee:
    Een Gsm-versie van Quizlet!

    Ik -en beslist nog vele anderen- zitten af en toe wel eens op Quizlet via ons Gsm. [Prachtige oplossing tijdens Pc-verbod, Muahaha :3]. Maar, als je dat doet, komt de site er in het geheel op. Dus moet je telkens 100x op links of rechts duwen, om over de site de navigeren.
    Vreselijk irritant.
    Dus ik had gedacht aan een Gsm-versie. Ik ben op het idee gekomen door de -Sorry voor de reclame- site Netlog. [Dit is een Belgische soort Hyves] Als je via je Gsm op Netlog gaat, is de site aangepast. Alle dingen die je kan doen, staan in een klein rijtje waar je op kan klikken. [Dit is natuurlijk minder dan als je op je pc zit]
    Daarom denk ik dat dit voor Quizlet ook heel erg handig zou zijn. Gewoon de mogelijkheid tot het Forum, het zoeken van Stories/Quizzen/Polls, alles wat er in het vertrouwde, gele kadertje hier rechts staat, de Spotlight , Top Stories en de 'hoogst nodige' dingen (':
    Zou dit niet handig zijn?
    Persoonlijk denk ik dat dit een belangrijke en succesvolle update van Quizlet.nl zou zijn (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zit nooit via mijn telefoon, maar voor andere zou het wel handig zijn ja.
    Alleen misschien beetje moeilijk?


    Smiling but close to tears.

    Volgens mij is zoiets al afgewezen...


    Life is hard and then we die

    DVilla schreef:
    Ik zit nooit via mijn telefoon, maar voor andere zou het wel handig zijn ja.
    Alleen misschien beetje moeilijk?


    All this dampness is damp.

    misschien wel een handig idee, maar ik denk moeilijk te progammeren?

    DVilla schreef:
    Ik zit nooit via mijn telefoon, maar voor andere zou het wel handig zijn ja.
    Alleen misschien beetje moeilijk?

    Dat kan idd, daarom is het ook niet de bedoeling dat de hele site wordt nagemaakt. Enkel de belangrijkste dingen, zo is het voor de Gsm-gangers veel prettiger :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan op mijn mobieltje in/uitzoomen, dus mij maakt 't niet zoveel uit x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens ;D

    Ik kan niet met me gsm op quizlet, hij geeft dan aan interne site fout.

    Ik zit altijd op me iPod Touch, en ik vind die aangepaste sites juist irritant want ik ben altijd alles kwijt?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    Ik zit altijd op me iPod Touch, en ik vind die aangepaste sites juist irritant want ik ben altijd alles kwijt?


    dream, dare, fly!

    dat probleem heb ik dus ook.
    ik kon eerst altijd zonder moeite op quizlet via mijn mobiel.
    maar nu kan mijn mobiel de pagina niet vinden omdat ie te groot is. :"S


    Life is a beautiful struggle

    DVilla schreef:
    Ik zit nooit via mijn telefoon, maar voor andere zou het wel handig zijn ja.
    Alleen misschien beetje moeilijk?

    DVilla schreef:
    Ik zit nooit via mijn telefoon, maar voor andere zou het wel handig zijn ja.
    Alleen misschien beetje moeilijk?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zit erop via mijn DSi. 8D
    Het lijkt me eigenlijk wel handig, voor gsm-quizletters. Het gaat dan zeker niet met DSi? ^^


    Great minds think alike.

    Dat zou een leuk idee zijn, really ;d


    Life begins at the end of your comfort zone