• Volgens mij ben ik ziek of zo. Sinds maandag ben ik moe en zwak. Mijn armen en benen voelen zwaar en mijn ogen hebben moeite met open blijven. Ik slaap ontzettend veel, maar wakker wordt ik niet. Dinsdag ben ik flauwgevallen tijdens de gymles en vandaag ben ik na een normaal dagje helemaal kapot. Ik kan wel janken, ik wil geen zielig persoon zijn die niets kan zonder gelijk moe te worden. Bah.


    Ik ben gemeen xoxo

    klierkoorts ?
    ik hoop dat het vlug beter met je gaat (flower)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:09 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Go see the doctor


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien moet je naar de dokter gaan ofso..

    Misschien is er iets gebeurd waardoor je je zo voelt..


    I love BTR and One Direction!

    Heb ik ook wel eens. Thee drinken, dat is goed. Sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Misschien kun je je beter laten testen op de ziekte Pfeiffer. Want zo moe was ik dus ook en achteraf bleek ik de ziekte van Pfeiffer te hebben gehad.

    Slime schreef:
    Go see the doctor


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    naar de dokter gaan sowieso Ö
    misschien heb je wel Pfeiffer..


    It's not the same without you.

    Onze dokter is echt een kutje. Ik zit al twee jaar met mijn knie en hij zegt maar: Gaat vanzelf wel over. Heb nu al een tijd een bult bij mijn oor die ontzettend pijn doet, maar dat gaat vanzelf over. Ik heb altijd last van mijn rug, maar dat gaat vanzelf over. Mijn oren jeuken, maar dat gaat vanzelf wel over.
    En mijn moeder lacht als ik dat vertel, dus ja. Maar goed, dan kan ik wel hier gaan flippen maar jullie kunnen er ook niets aan doen. Bedankt in ieder geval :')


    Ik ben gemeen xoxo

    Slime schreef:
    Go see the doctor

    Inderdaad, want hier klopt iets niet Ö
    Anyway, beterschap ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien heb je de ziekte van Pfeiffer.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik zou inderdaad naar de dokter toe gaan! Als je niet naar jullie huisarts wilt, kun je ook vragen of je naar een andere dokter toe mag.;)
    Misschien eet je wel een beetje te weinig of zoiets.

    Sterkte!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 21:04 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    dat klinkt wel als pfeifer :O mischien tog even langs de huisarts?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Beleza schreef:
    Onze dokter is echt een kutje. Ik zit al twee jaar met mijn knie en hij zegt maar: Gaat vanzelf wel over. Heb nu al een tijd een bult bij mijn oor die ontzettend pijn doet, maar dat gaat vanzelf over. Ik heb altijd last van mijn rug, maar dat gaat vanzelf over. Mijn oren jeuken, maar dat gaat vanzelf wel over.
    En mijn moeder lacht als ik dat vertel, dus ja. Maar goed, dan kan ik wel hier gaan flippen maar jullie kunnen er ook niets aan doen. Bedankt in ieder geval :')


    In dat geval, tijd voor een nieuwe huisarts.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beleza schreef:
    Onze dokter is echt een kutje. Ik zit al twee jaar met mijn knie en hij zegt maar: Gaat vanzelf wel over. Heb nu al een tijd een bult bij mijn oor die ontzettend pijn doet, maar dat gaat vanzelf over. Ik heb altijd last van mijn rug, maar dat gaat vanzelf over. Mijn oren jeuken, maar dat gaat vanzelf wel over.
    En mijn moeder lacht als ik dat vertel, dus ja. Maar goed, dan kan ik wel hier gaan flippen maar jullie kunnen er ook niets aan doen. Bedankt in ieder geval :')

    Ga naar de huisartsenpost in het ziekenhuis, die onderzoeken je altijd net ietsjes beter!


    Everything is worse without music.

    Je kan ook bloedarmoede hebben.
    Want ik had/heb al deze symptonen ook *behalve flauwvallen* En toen moest ik bloedprikken, en nu moet ik drie maand lang elke dag 3 ijzerpilletjes slikken ;x


    Alleen maar tranen van geluk