• God, serieus.
    Mijn moeder wilt geen normale cola meer kopen, omdat ze die vies vind, en nu koopt ze alleen nog maar Cola met citroen smaak, serieus ik heb het idee dat ik afwasmiddel aan het drinken ben :/

    Wie heeft er nog meer van die moeders die alleen aan zich zelf denken als het om eten en drinken gaat?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Join the club men. Mijn moeder denkt alléén maar aan zichzelf, met alles. Dus niet alleen eten en drinken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    't Klinkt best lekker. Lol.


    Scream for mercy!

    Mijn moder wilde een tijd geen ice tea kopen omdat ik er verslaafd aan ben...en toen ze het niet meer kocht, werd ik lastig en nors:) en op een dag kwam ze terug thuis met ice tea en ik was weer zoals anders ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De mijne soms.
    Zoals dat we vanavond rode kool gaan eten terwijl mijn pa en ik dat niet lusten en het toch op móéten eten.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat lekker :'D

    En ja, dat doet mijn moeder ook wel eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat echt lekker, mijn vader is daar verslaafd aan^^

    En nee, mijn moeder is zo niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn moeder koopt altijd light en naar het schijnt zit daar een stof in dat kankerverwekkend is, ofzeu. o__O


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Mijn moeder koopt altijd light en naar het schijnt zit daar een stof in dat kankerverwekkend is, ofzeu. o__O


    Ja, maar tegenwoordig is alles kankerverwekkend als je het moet geloven.(krul)


    You’re falling into history.

    Wat ben ik toch blij met mijn moedertje-lief! Haha alleen kan ze heel irritant doen als ik saggie ben en dan mij de schuld geven dat ik crankie reageer!:P


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    nee gelukkig niet.
    ik heb nog nooit spruitjes op omdat mijn vader het niet lekker vind. trouwens, wel 1x maar 1je. mijn oma maakte ze klaar en ze had ook broccolie. en toen heb ik er een geproeft. ugl.

    ow en stamppot, dat lusten ik en mijn vader ook nie


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ramos schreef:
    Mijn moeder koopt altijd light en naar het schijnt zit daar een stof in dat kankerverwekkend is, ofzeu. o__O
    hahahahaha, serieus dan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mama koopt veel in light voor haar eigen, zoals schweppes agrum. Maar meestal koopt ze voor ons dan toch nog de niet-light-versies.

    Ik niet.


    -

    Jup. Wij hebben allemaal niet te vreten koekjes >< Ik heb altijd het idee dat ik karton zit te eten. (Maar volgens mij is haar doel dat ik en mijn zusje minder snoepen, en dat werkt. Ik eet die koekjes niet, en iets anders hebben we niet dus heb al weken niet meer gesnoept. Ouders zijn veel te slim xd.)


    I am an idiot, I move.

    mijn moeder wil geen vegitarisch vlees voor me kopen =/ En dan wilt ze dat ik gewoon vlees eet D:


    Imperfection Is Beautiful