• tnx voor de rollen!

    aah niemand >.<
    lekker zeg >.<

    Ik wil het vreemd gevonden meisje zijn

    naam: Sylvia

    leeftijd: Ik word 4 december 13 maar je mag me een ander leeftijd geven in de serie;)

    waarom wil je meedoen in mijn quiz?: Omdat ik dol ben op schrijven en Tokio Hotel en ik heb mezelf ook altijd al anders dan de anderen gevoeld...

    plaatje: KOMT

    tekst voor de quiz: Heeej iedereen <3 Ik ben dus Sylvia en ik ben 12 jaartjes jong(A) Ik hou van schrijven, shoppen, muziek en natuurlijk mijn lieve vriendinnen <3 Ik haat het om niet geaccepteerd te worden, of dat anderen anderen niet accpeteren, huiswerk en fietsen...(A):@ Het kan nog wel eens voorkomen dat ik visioenen heb... Of dat ik kan aanvoelen hoe een persoon is met één blik op die persoon... Nou ja, genoeg daarover! Mijn slechte kanten zijn dat ik snel te conclusies trek, slordig ben en heel erg kan overdrijven(A) Ben ook maar een mens hea:P Byee <3



    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik wil het vreemd gevonden meisje zijn

    naam: Sylvia

    leeftijd: Ik word 4 december 13 maar je mag me een ander leeftijd geven in de serie;)

    waarom wil je meedoen in mijn quiz?: Omdat ik dol ben op schrijven en Tokio Hotel en ik heb mezelf ook altijd al anders dan de anderen gevoeld...

    plaatje: KOMT

    tekst voor de quiz: Heeej iedereen <3 Ik ben dus Sylvia en ik ben 12 jaartjes jong(A) Ik hou van schrijven, shoppen, muziek en natuurlijk mijn lieve vriendinnen <3 Ik haat het om niet geaccepteerd te worden, of dat anderen anderen niet accpeteren, huiswerk en fiets...(A):@ Het kan nog wel eens voorkomen dat ik visioenen heb... Of dat ik kan aanvoelen hoe een persoon is met één blik op die persoon... Nou ja, genoeg daarover! Mijn slechte kanten zijn dat ik snel te conclusies trek, slordig ben en heel erg kan overdrijven(A) Ben ook maar een mens hea:P Byee <3




    okeej,, jijword hem, mag je leeftijd 16 zijn?

    halooooooooooooooooooooooooooow is quizlet dood >.<

    ik wil wel


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik wil wel


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Beste vriendin Hoofdrol


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: shanice

    leeftijd: 16 ofzeu

    waarom wil je meedoen in mijn quiz?: omdat je iemand nodig had en het me leuk lijkt om in jou quiz te mogen :)

    plaatje:[no emo,scene,gotick etc.]komt er aan ;)

    tekst voor de quiz:
    Heey meissieesss ik ben Shanice,Ik heet GEEN chinees!ik werd er soms op gepest maar kan ik er wat aan doen dat mijn ouders deze naam hebben gekozen?Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedumpt.Ik vind dat het leven leuke en minder leuke kantjes heeft.Tock probeer ik het er het beste van te maken.Ik hou van mijn vrienden maar ook van muziek maken en dansen.Ik ben verslaafd aan lolly's en kauwgom.Veel vrienden heb ik niet maar als iedereen aardig tegen mij doet beschouw ik dat als vriendschap!!!

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: shanice

    leeftijd: 16 ofzeu

    waarom wil je meedoen in mijn quiz?: omdat je iemand nodig had en het me leuk lijkt om in jou quiz te mogen :)

    plaatje:[no emo,scene,gotick etc.]komt er aan ;)

    tekst voor de quiz:
    Heey meissieesss ik ben Shanice,Ik heet GEEN chinees!ik werd er soms op gepest maar kan ik er wat aan doen dat mijn ouders deze naam hebben gekozen?Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedumpt.Ik vind dat het leven leuke en minder leuke kantjes heeft.Tock probeer ik het er het beste van te maken.Ik hou van mijn vrienden maar ook van muziek maken en dansen.Ik ben verslaafd aan lolly's en kauwgom.Veel vrienden heb ik niet maar als iedereen aardig tegen mij doet beschouw ik dat als vriendschap!!!

    xoxo Shanice


    tnX youre in!

    Ik wil wel! ;)
    Info komt! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    tank you
    (K)hier is plaatje http://media.photobucket.com/image/becky%20lou%20filip/Bina78/Becky%20Lou%20Filip/538506940_l.jpg?o=51

    als die niet goed is moet je zeggen maar ik moet nu gaan.kom straks wel weer...
    ILYA!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naam: Say

    leeftijd: 16

    waarom wil je meedoen in mijn quiz?: Omdat ik mee wil doen en jij nog rollen zoekt! (A)

    plaatje:[no emo,scene,gotick etc.] http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    tekst voor de quiz:

    Hai!
    Ik ben Say, 16 jaartjes jong. mijn vrienden staan bij mij op 1, en mijn gitaar en mp3-speler op 2. Blijf daar dus van af! (A) Ik speel al sinds ik tien jaar was gitaar en schrijf ook mijn eigen liedjes. Verder skate ik, en teken ik graag uitgebreid. Ik ben super eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal. Maar daar moet je maar mee leren leven! :P Als jij lief voor mij bent, ben ik lief voor jou, dus onthoud dat maar! ;)
    Ik haat mensen die mij in hokjes stoppen, muggen, naaktslakken en vastlopende computers! =.=
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil wel de ruziezoekster zijn! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...