• Verdorie! Waarom spelen Placebo en Two Door Cinema Club nou weer tegelijk op Lowlands? Ik wil ze allebei zien ):

    Wat zouden jullie doen in zo'n geval?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Inception schreef:
    (...)

    Ik zit trouwens met dat probleem tijdens Blink182 + Band of Horses en nog een andere :')
    maar Two Door Cinema Club is leuk :3

    Jah ik moet sowieso al die onbekende bands (en dat zijn er veel dit jaar) nog beluisteren, dus misschien stuit ik wel op nog meer problemen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    (...)
    Dat is atm mijn plan, maar dat vind ik weer zo zonde...

    Nou kijk, ik zou dat gewoon doen, want dan heb je van beide bands wat gezien en je wou ze beide zien dus waarom zou je dat dan niet doen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Two Door Cinema Club!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Forlan schreef:
    Placebo. Ookal ken ik die andere niet en ken ik maar 1 liedje van Placebo (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NYC schreef:
    (...)
    Nou kijk, ik zou dat gewoon doen, want dan heb je van beide bands wat gezien en je wou ze beide zien dus waarom zou je dat dan niet doen?

    Ik zie altijd liever een show van begin tot eind, sowies van Placebo aangezien ik daar een aantal nummers heel goed vind en graag live wil horen. Maar ik ga het denk ik wel allebei kijken, dan kan ik idd van allebei nog wat meekrijgen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Welke heb je al een keer gezien? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Genius schreef:
    Naar de leukste gaan (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Kijken of het niet mogelijk is om één van de bands later ergens te kunnen kijken en anders gewoon naar de leukste gaan inderdaad.

    Heen en weer rennen?


    Get back motherfuckerz'

    Kalona schreef:
    Welke heb je al een keer gezien? :3

    Geen, daarom.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ga naar Pukkelpop in BE x'D Daar zijn ze ook maar Placebo staat als Headliner en die andere niet dus wss andere tijden.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Kies diegene die je het allerliefste wil zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    kan je niet eerst naar de ene gaan en op de helft naar de andere?