• Jha ik heb nog een account; JOYCELECTRO

    Oke,ik ga hier dus weer een nieuwe serie op beginnen.Maar ik heb nog rollen nodig,maar ik zal dus eerst zeggen over wat de serie gaat.
    Éen meisje is 17 jaar lang in een donkere kelder opgesloten geweest door haar vader.Een moeder had ze niet meer,die was gestorven toen ze 4 jaar jong was.Sinds dan heeft haar vader haar in een donkere kelder op gesloten en heeft ze het daglicht vaarwel moetten zeggen.Ze had er alleen een kapotte matras om te slapen..een kleine kom met water om haar te wassen en ze kreeg alleen maar brood en water..op een feest dag kreeg ze is een kommetje kouden rijst en 1 glas cola,maar meer niet.Toen ze 17 jaar was had ze een paar dagen haar vader niet meer gezien..tot de deur open ging,daar zag ze politie staan.ze hebben haar mee genomen en gezegd dat haar vader ook gestorven is.Nu heeft ze niemand meer dus word ze bij een pleeg gezin geplaats maar ze moet alles terug leren..ze heeft nooit gekend hoe de grote wereld er van buiten uit zag..wat zijn autos?waarom kunnen mensen muziek maken?en wat is dat wit dat uit de lucht valt?Alles moet ze terug leren en daar helpen een paar mensen bij die ze in die tijd leert kennen..en wat is dat gevoel dat ze krijgt wanneer ze die ene speciale jongen ziet?


    nu de rollen;
    IK HEB DE ROLLEN DIE IK NODIG HEB!dus jaaa..dees toppic mag wel gesloten worden ^^
    ik kies niet de eerste,maar de persoon die ik wil dat de rol krijgt..dus ga mij gelieve ook geen prive berichten sturen over hoe graag je de rol wilt want dat verminderd de kans!

    dude
    wil je zeggen als de quiz er is thnx
    gr. mij

    als hem er is zalk het zegge ;]
    ma ik heb nog rolle nodig ^^
    x

    (...)
    jhebt de rol honey!<3


    dankjee!!<3333

    (...)

    dankjee!!<3333

    Maar ik moet u tekstje wel een beetje aanpasse ö
    want da ge da deel zo leest kunt ge geen tattoo hebbe xD

    mag ik dat meisje zIjn?

    Ik had mijn Info aangepast, Ik wil nu me aanmelden voor Gustav vriendinxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    mag ik dat meisje zIjn?

    die rol is al bezet..

    Ik had mijn Info aangepast, Ik wil nu me aanmelden voor Gustav vriendinxD

    als je u tekstje aan past neem ik u als vriendin gustav xD

    SweetWishes wil vriendin Gustav

    Yeaah Danke Joyce(K)(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Yeaah Danke Joyce(K)(H)

    np ;]

    Vriendin bill + vriendin hoofdpersoon

    Info:

    rol

    *naam: Sofie.

    *leeftijd: [Wel wat ouder] 17

    *karakter: Is Meestal hyperactief, maar kan ook heel rustig zijn. Is serieus en kan goed haar gevoelens uiten.

    *likes: Hello Kitty, Shoppen, uitslapen.

    *dislikes: School, ouders, regels.

    *plaatje: Ik kan hem hier even niet opzetten, maar het plaatje staat als enige in mijn fotoboek. Ik zal straks nog even proberen of ik de link kan krijgen, okè?

    *tekst:

    Hè, ik ben Sofie en ik ben 17 jaar.
    Ik heb een lichte verslaving aan Zuurstokken en ik hou heel erg van Kerstmis. Ik hou van muziek zoals: Flyleaf, The Veronincas en Greenday.
    Ik ben verslaafd aan het liedje 4ever van The Veronincas!
    Ik weet verder niet echt wat ik kwijt moet, je komt er wel achter.
    SeeYouGuysMaybe.

    .x

    (H)
    Trouwens, ik vind het een mooi verhaal.


    In your Shadow i can Shine

    Vriendin Gustav, info komt

    *rol Gustav

    *naam;Lindaa

    *leeftijd;17!

    *karakter;Lief,Spontaan,Gezellig,Wild, Brutaal, koppig

    *likes;Concerten,Rockmuziek,Gedichten schrijven, Iritant doen,Plagen,Drummen

    *dislikes;Huppel grieten; barbie's, nurts, zeikerds.kutweer, insecten,

    *plaatje;http://www.ednieman.nl/images/nikkiepers.jpg

    *tekst

    Heey, ik ben Linda, Ik ben 17Jaar wat een Kutleeftijd is, want moet nog 1 jaar wachten op rijbewijs,Anyway Ik ben een Grote fan Van Metallica en Tokio hotel en Ben helemaal In Love with Gustav, Ik heb een mega haat aan Huppels en Barbies want dat lijken gewoon wandellende make-updozen, ik ben een Lief persoontje maar kan ook wel een grote bek hebben als we ruzie hebben!,Verder hou ik van Plagen en is Hardrock/metal muziek mijn leven!

    so er zitten een paar aanpassingen inxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Welke rollen heb je nodig dan e? Want het staat r niet of ben ik nou gek O_o


    Love is in the air'<3