• Wat vinden jullie van Georg..? Je hoort altijd maar Bill en Tom enzo, terwijl als je heel goed naar een foto van georg kijkt, hij echt uber knap is. 3 dagen geleden zag ik een foto van die gast en het eerste wat in mij op kwam was, ik word super tokio hotel fan + Georg fan!! Als ik zo over een jongen denk moet hij wel heel knap zijn [ofsow... xD] Dus jah, ik wil weten wat jullie vna hem vinden als je eens heel goed naar een mooie foto van hem kijkt?

    HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT <33
    De hotste van heel th <3


    Mew <3

    NOT

    mwhuaa X:

    terwijl als je heel goed naar een foto van georg kijkt, hij echt uber knap is.


    HAHAHA.

    Sorry maar,

    Van Bill kunnen mensen gewoon niet zeggen dat hij lelijk is. Dat ze hem zelf niet mooi vinden, oke, smaken verschillen.

    hetzelfde bij Tom, alleen als zijn kledingstijl je niet aanstaat oke, smaken verschillen.

    Maar Georg... vindt ik gewoon niet knap.

    Naja =D.

    Bill = Mooi
    Tom = Sexy
    Gustav = Cute
    Georg..

    Is Gayorg xD

    @ LxKAULITZ : Let op: Bill is lelijk!


    Bored.

    HAHAHAHA.

    Hot. ^^ Jajaa. Alleen is Tom nog Hotter. (:


    It even took me by surprise

    En Georg is HOT


    Bored.

    Ik
    zeg
    niet
    dat
    Georg
    lelijk
    is
    ik
    vind
    hem
    gewoon
    niet
    knap
    hot
    of
    1
    van
    die
    andere
    dingen
    x)

    Hij
    is
    cool
    maar
    dat
    is
    het
    naar
    mijn
    idee.
    misschien
    is
    hij
    de
    leukste
    van
    het
    stel
    naja
    pech
    dan

    x)

    Hot. ^^ Jajaa. Alleen is Tom nog Hotter. (:

    yeahhh =D

    VERTEL MIJ ALSJEBLIEFT DAN; WAT IS ER KNAP AAN GEORG? IK ZIE HET GEWOON NIET =). MAG IK WEL BLIND ZIJN, MAAR IK VINDT HET NIET ERG XD

    cool man

    Dus jah, ik wil weten wat jullie vna hem vinden als je eens heel goed naar een mooie foto van hem kijkt?


    Ja, ik heb ook wel een mooie foto van 'm gezien... maar dan kijk ik naar een andere foto, en ben ik weer bij zinnen x)

    *sorrybedoel er niks mee voor de Georg fans -.-'*

    VERTEL MIJ ALSJEBLIEFT DAN; WAT IS ER KNAP AAN GEORG? IK ZIE HET GEWOON NIET =). MAG IK WEL BLIND ZIJN, MAAR IK VINDT HET NIET ERG XD

    Hij lacht lief, hij heeft de beste kledingstijl, zijn haar zit mooi, en er zit tenminste vlees aan.

    Ik snap niet dat iedereen Bill leuker vind o: Maar das mijn mening he (; [/sla me nu niet in elkaar]


    Mew <3

    hy heeft wat liefs!
    hij heeft leuke kleding!
    dus hij is hot!
    de rest van tokio hotel is ook hot

    (...)
    Hij lacht lief, hij heeft de beste kledingstijl, zijn haar zit mooi, en er zit tenminste vlees aan.

    Ik snap niet dat iedereen Bill leuker vind o: Maar das mijn mening he (; [/sla me nu niet in elkaar]

    Bill is een wandelend skelet ¬¬


    Bored.