• Mensen ik wil jullie even wat melden er is een topic dat het schijnt dat TH 9 maart naar NL komt maar dat kan nog niet zo wezen want;
    Het verhaal lijkt me sterk de touren zijn nog lang niet bekent! Ze staan pas tot het eind van het jaar vast dus neen ik denk het niet. Dus verheug je er niet al teveel op. Ik denk dus niet dat het zo is want het gerucht ging ook dat ze in augustus 2008 weer zouden komen en nee hoor geen Tokio Hotel in holland. Sorry als het bod overkomt maar verheug je er niet op! En voor een concert dat dan pas in maart zal plaatst vinden weten ze vast niet of ze al kaarten hebben!
    Nogal logisch he want ze zitten in dat Amerika bij die stomme kak-Amerikanen. Maar ik gun ze het maar ik denk niet dat ze nu ze aan het doorbreken in Amerika zijn dat ze hun shoe in het 'kleine nederland' gaan plannen. Nee ik verzeker je die zijn bezig Amerika te veroverren.


    IK KAN JULLIE WEL WAT OVER DE DVD VERTELLEN:

    Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009. Ook zullen ze wat over NL gaan zeggen zoals: over die bellenblaas actie onder 1000 Meere! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor! En de show van NL staat er waarschijnlijk niet op omdat Tom toen ziek was en bakcstage staat er dus daarom van NL ook niet op. Lijkt me wat lullig zie je een kotstende Tom erop! Als je meer wil weten stuur een pb'tje of laat een reactie achter!

    xxx Renee


    I do not hook up.

    Dankje lieford om het ons ff duidelijk te maken. Yes! Een nieuw album en DVD :D :D Alleen had ik gehoopt dat ze die DVD in belgië hadden opgenomen maarjah :(.

    Dankje Renee <3

    heb nu al zin in de nieuwe dvd^^
    eindelijk bewijs dat NL bestaatxD wel jammer dat ze geen beelden van 14 juni erop zetten... maar als Tom ziek was kan ik me dat best voorstellen.


    I am an idiot, I move.

    Is er een DVD van 14 juni ???

    Ja dat komt echt! Maar inieder geval niet voor 18 november ! Maar okay ik ben blij dat jullie het begrijpen en ik wou eigenlijk ook beelden van Belgie maar ach tsjaa je weet het maar nooit!

    Annelies@ Ik maka het iedereen graag duidelijk hoor! (A)

    xxx


    I do not hook up.

    Hihi. =']
    GO RENEE!.x3


    Love is in the air'<3

    die topic was van mij, en btw.. ik zei niet dat het erwas, ik vroeg of het waar was wat ik had gehoord. Ik zei niet dat het zo was heur =D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weet ik maar ik wil even zeggen dat ze niet komen want iedereen denkt dat hier nu (cat)

    Anne-Marie@ Nouja zo goed ben ik ook weer niet! ><


    I do not hook up.

    Meer??


    I do not hook up.

    Weet ik maar ik wil even zeggen dat ze niet komen want iedereen denkt dat hier nu (cat)

    Anne-Marie@ Nouja zo goed ben ik ook weer niet! ><


    Als mensen het opvatten dat het écht zo is, terwijl het een vraag was, is dat niet mijn probleem ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Als mensen het opvatten dat het écht zo is, terwijl het een vraag was, is dat niet mijn probleem ;')

    Ja weet ik maar dit topic is dus voor de mensen die het opvatten dat het echt zo is ;)


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Hii.

    RENEE! JE BENT LIEF. (cat)


    Love is in the air'<3

    ANNE-MARIE! JIJ BENT LIEVER.(cat)


    I do not hook up.

    boeiend wanneer ze komen ze komen pas in 2009 of het nu begin of eind is 2 O O 9 !!!!!

    en het mooie is dat ik nu bij ieder concert mag slapen

    boeiend wanneer ze komen ze komen pas in 2009 of het nu begin of eind is 2 O O 9 !!!!!

    en het mooie is dat ik nu bij ieder concert mag slapen

    Ik ben jaloers :$


    I do not hook up.