• En dan heb ik het over mijn belachelijke rotschool. Ze hebben voor het laatste schooljaar de klassen nog een keer lekker uitelkaar getrokken. Wij hadden echt een hele gezellige klas. Nu hebben ze bijna al mijn vrienden in een klas gezet. Zonder mij en 3 anderen. Mijn beste vriendin met precies hetzelfde profiel is ook in een andere klas gezet. Ze zouden eerst profielen bij elkaar proberen te zetten, is niet gebeurd dus. En als klap op de vuurpijl hebben ze me bij de grootste bitches van school gezet. Lekker laatste jaar wordt dat, NOT! Dus ik ben ontzettend boos. Dit is al de 2de keer dat ze me dit flikken.

    Om nuttig te houden, gaan jullie ook naar een andere klas?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    :S.. Dat is stom!:O
    Bij mij is het gelukkig niet zo erg, maar ze zeiden bij ons dat de klassen het zelfde zouden blijven.. Nou niet dus.. Ik zat vorig jaar in een nerd klas, dus zo erg is het niet dat hij gesplitst wordt. Maar nu kom ik bij allemaal stomme kinderen in de klas die ik niet leuk vind:S.. Dus ik heb toch liever die nerdklas!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja ik ga ook naar een andere klas. Maar dan met 1 beste vriendin mijn andere 2 vriendinnen in een andere klas.


    The way we live, is the way we die

    Wij kunnen naar 2 klassen gaan, maar die zijn voor de meeste vakken samen, dus da's geen probleem voor ons :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ai, da's echt lullig voor je ;s En ik blijf zitten dit jaar, en het is het eerste jaar van de richting toerisme, dus er komen sowieso altijd nieuwe mensen bij. Ik hoop dat ze dit jaar wél meevallen ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Bij ons kijken ze naar wie ze bij al dan niet bij elkaar kunnen zetten om ruzies te vermijden, etc.


    Only losers can act the way you do

    Wij weten dat nog niet.
    Maar wij hadden 2 havo/vwo klassen van de derde klas. De ene was regulier onderwijs en de andere montessori onderwijs. Deze gaan deels samen ivm de profielen enzo. Maar bij ons gaan er van de hele klas maar 5 naar vwo en van de andere zegmaar de helft van de klas. Ze hebben er niets over gezegd, maar ik denk dat ze de klassen wel door elkaar gaan husselen&zoveel mogelijk profielen bij elkaar gaan zetten.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou vragen of ze je laten overstappen aan je mentor of hoofd, want dat is wel heel erg klote.

    Ik ben halverwege het schooljaar naar een andere klas gezet, op een ander niveau. Ik kende 1 iemand, en de rest allemaal niet. Nu ken ik mijn hele klas en ik had geluk, want dit was de leukste klas van mijn niveau. Dit jaar worden we door elkaar gegooid omdat we profielen hebben gekozen, en ik ben doodsbang dat ik bij alle sletjes van mijn school kom. Ik ken niemand, behalve mijn eigen klas.. En die andere wijven zijn gewoon anders, totaal niet de types waar ik normaal mee omga. Dus ik hoop zo dat ik bij mijn vriendinnen kom.
    Ik dwaal af.
    Wat ik eerder zei; vraag voor overplaatsing. Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?