• Whaaaaaaaa ik ben zwaaaar hyper ben net voor het eerst in me leven (ben nu 14) mee uitgevraagt door een jongen. Hij heet kevin en hij is hot!! We gaat naar de Bios!!! Moest het ff kwijt ik ga weer verder met hyper zijn, Ik heb trouwens nog 0 vriendjes gehad hoor.

    Hoeveel vriendjes/vriendinetjes hebben jullie al gehad?? xD

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 17:26 ]


    When words fail music speaks

    Ik flirt alleen maar, en dan haken ze opeens af O_o

    Meestal omdat ze al een vriendin hebben of het is weer een andere kut reden ...

    Maar heb nog geen 'serieuze' relatie gehad of écht een klik met iemand ... Dus jah xD


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Dat is superleuk voor je! <3
    Enneh ik heb wel al vriendjes gehad, maar nu heb ik even een break nodig.


    I wanna be the reason of your smile.

    Pff, als je een soort van vriendje mee telt in groep 2, jah dan heb ik er ooit 1 gehad,, maar dat kun je echt niet mee tellen xD


    Dream not your live, live your dream!

    leuk!
    en 0.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Nog geen, maar ik ben echt super blij voor je!(yeah)

    1, toen ik zes was, of zo ö we zijn een keer naar de Apenheul geweest, en daarna nooit meer iets samen gedaan.


    Destroy what destroys you.

    1 ma ni zo lang
    Achteraf bleek t echt n klootzak
    Ma nu ben ik superverliefd
    Alleen weet ik niet of hij op mij is
    of hoe ik het moet aanpakken


    Whatever you do, have fun

    Haha super leuk!
    Ik heb 2 vriendjes gehad en ben nu weer met iemand bezig (':

    Leuk voor je joh!
    Euhm, ik heb nu voor de 3e keer een vriendje. En dat gaat eigenlijk super :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    uhm 1 echt vriendje:$ maar voor heel kort, want hij bleek een beetje een eikel te zijn. Ik heb nu voorgenomen eerst iemand te leren kennenxD


    Happy Birthday my Potter!

    2 serieuze relaties, nu net 1 maand en 10 dagen een relatie. Veel plezier btw ;-)


    Tonight is the night.. (Dexter)

    leuk voor je

    0


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb al zoveel vriendjes gehad ik kan het niet meer tellen. Het langste was een maand. Nu heb ik een serieuze relatie en we zijn meer dan 8 maand samen.


    Keep on smiling

    2, 1 van vier jaar en de ander van 1 week.

    En eergisteren heeft iemand me nog binnengedaan dus misschien word dat nog wel wat. x')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    een echte, de rest waren allemaal vakantie en scharreltjes xd