• Ik wil het even duidelijk maken dat we geen accounts verwijderen die al een lange tijd niet meer zijn online gekomen.

    De redenen daarvoor?
    I. Voor als die persoon ooit nog eens terug wilt komen.
    II. Voor het geval we ooit eens informatie over die persoon nodig hebben.
    En er was er nog één, maar die weet ik niet meer. :x

    We begrijpen het dat het nogal stom is als de username die je wilt bezet door een account dat niet meer online is gekomen sinds ..., maar hier is niets aan te doen.

    x,
    Nyx en de andere moderators. ^^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 19:57 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind het nog altijd jammer, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bon


    The more I get, the more I want.

    Sorry dat ik daar eens een topic over gemaakt heb dan.


    Keep on smiling

    En leden die zeker al 3 jaar niet meer online waren die zijn toch al lang hun account vergeten.


    Keep on smiling

    Hence schreef:
    Bon


    Only losers can act the way you do

    Forlan schreef:
    Ik vind het nog altijd jammer, haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Babyst4r schreef:
    En leden die zeker al 3 jaar niet meer online waren die zijn toch al lang hun account vergeten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Babyst4r schreef:
    En leden die zeker al 3 jaar niet meer online waren die zijn toch al lang hun account vergeten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vind het beetje raar dat je de 3e punt bent vergeten :')


    -

    Hence schreef:
    Bon


    effort never betrays you

    Ik vind het eigenlijk dom, maar goed. :Y)


    All was well.

    Misschien moet je er een tijd opzetten, zoals op Twitter. Bv na 4 jaar of langer niet online geweest te zijn, word zijn/haar account verwijdert. ~Het is maar een ideetje. <3


    I wanna be the reason of your smile.

    Forlan schreef:
    Ik vind het nog altijd jammer, haha.

    Jean schreef:
    Ik vind het eigenlijk dom, maar goed. :Y)


    .

    CodySimpson schreef:
    Misschien moet je er een tijd opzetten, zoals op Twitter. Bv na 4 jaar of langer niet online geweest te zijn, word zijn/haar account verwijdert. ~Het is maar een ideetje. <3

    Sorry, maar dit is geen topic om suggesties te geven. Dit topic is gemaakt om voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat we de oude accounts nooit verwijderen, omdat er maar topics over blijven komen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 18:54 ]