• Op de chiro van mijn broer ;x Hij zit op de chiro bij allemaal van die mooie jongens, en sommigen zijn hier al thuis geweest, de leiders dan. Mijn broer is pas 9, maar zijn leiders zijn 18 enzo, en andere leden zijn dan mijn leeftijd. 15/16 dus. Gisteren kwam mijn broer terug van kamp en zei hij dat hij op kamp zijn valies uitpakte, en hij tussen zijn kleren een string van mij vond.. Die had mijn mama waarschijnlijk per ongeluk daar gestoken in de plaats van in mijn kleerkast te leggen. Heb ik maar één string, moet net dié in die tas belanden. Mijn broer dus helemaal schrikken roepen: "Er zit een string in mijn tas!" Kwamen al die jongens eropaf, en begonnen ze allemaal met die string te spelen, hebben ze er ook nog foto's van gemaakt toen ze die string aanhadden. En raad wat. Mijn broer heeft hun duidelijk gezegd dat het demijne was <.< Ohgod, ik schaam me echt dood, hahaha xd-

    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt? ;p

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:33 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Okay, dat is best wel.. gênant.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ghahah, geweldig ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Wat is een chiro?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Wat is een chiro?


    oef datwou ik ook vragen xD

    maar ik heb dat dus nooit gehad =d blij om ook... xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    geweldig (:


    The more I get, the more I want.

    Outlaw schreef:
    Wat is een chiro?


    Jeugdbeweging.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    haha.
    erg.
    gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Omg zo erg x'D


    Pop ate my heart.

    Reassurance schreef:
    hahahaha :'D geniaal.


    Get back motherfuckerz'

    Wtf is een chiro?
    En mijn vrienden hebben de irritante gewoonte mijn string, als hij ook maar 1mm zichtbaar is, omhoog te trekken. AUWTCH!


    You move me ......... Kurt

    hahahah,nuja nu vinden ze je sexy omdat je strings draagt ;D


    everybody needs a song.