• 1.- 27 Dressed- Cristina Dolores Aguila is in haar hele leven al zo'n twintig keer het bruidsmeisje geweest. Na de 27ste keer besluit ze dat het genoeg is, en dat ze zelf eens de bruid wil zijn. In diezelfde week ontmoet ze een knappe man. Ze word verliefd, en raakt bevriend met hem, maar dan komt haar zus in beeld en niet wetende dat Cristina gevoelens voor hem heeft, krijgt ze een relatie met hem. Zal Cristina ooit nog toegeven dat ze verliefd op hem is, of zal ze haar zus er met hem vandoor laten gaan?

    Rollen:
    Beste vriendin hoofdrol: Cuidador
    Zus hoofdrol: Millenium
    Vriendinnetjes voetballers
    Vriendinnetje Fernando Torres: NYC
    Vrouw Iker Casillas: Fabregas
    Vriendin Cesc Fabregas: ElLieno
    Vriendin Cristiano Ronaldo: CRonaldo
    Zelfverzonnen rol.
    Buurvrouw Cristina: ElLieno

    2.- Monster-in-law. - Raquel Alba Bonito en de bekende voetballer, Fernando Torres, hebben al een tijdje een relatie, wanneer hij haar ten huwelijk vraagt. Zij geeft hem haar ja- woord, maar voordat het huwelijk echt plaats kan vinden, moet ze zijn moeder ontmoeten, een vreselijke vrouw die ze maar al te graag wil scheiden.

    Rollen:
    Beste vriendin Fernando: CRonaldo
    Zus Fernando: ElLieno
    Beste vriendin Raquel: ElLieno
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin Cesc Fabregas: ElLieno
    Verloofde Iker Casillas: Cuidador
    Vriendin Cristiano Ronaldo: Marilena
    Toekomstige vriendin David Villa: Taken

    Zelfverzonnen rol.

    Rol- Voor in welk idee+ welke rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 23:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Fabregas schreef:
    Rol: Story: maakt niet uit
    Rol: Vrouw Iker Casillas
    Naam: Roxanne "Roxy" Elizabeth
    Achternaam: Casillas
    Uiterlijk: komt
    Extra: ook ^^



    Die mag jij niet, die is van mij (puh) Nee hoor, miss sla ik deze over =D


    SLOAN.

    Rol: Story: I don't care my dear. Toekomstige vriendin a Villa :3
    Naam: Sandra Adrien
    Achternaam: García
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Sandra heeft halflang bruin haar. Het heeft krullen en Sandra is niet zo heel erg lang. Ze is eigenlijk eerder kort dan lang. ze is niet dun maar ook niet dik, ze zit er tussen in. Sandra draagt gewone kleding, en het interesseert haar niet of het vies wordt of niet.
    Extra: Sandra heeft een cursus Spaans gevolgd omdat ze er officieel weg komt. Ze verhuisde toen ze 3 was, en sprak toen nog geen vloeiend Spaans. Ze is nu wonend in Duitsland.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik wil ze allebei lezen. :9~


    .

    Marilena schreef:
    ik wil ze allebei lezen. :9~

    Maar geen rol? ;o ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar geen rol? ;o ):

    Nee man, ik zie het nut er niet van in. (krul)


    .

    Marilena schreef:
    ik wil ze allebei lezen. :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Marilena schreef:
    (...)
    Nee man, ik zie het nut er niet van in. (krul)

    Ik ben te lui om zelf namen etc te bedenken vandaar (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik ben te lui om zelf namen etc te bedenken vandaar (nerd)

    Ah, nu snap ik waarom iedereen hier van die nutteloze rolletjes uitdeelt. (krul)


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Ah, nu snap ik waarom iedereen hier van die nutteloze rolletjes uitdeelt. (krul)

    hahah neem er nou maar eentje en bespaar me de moeite (nerd) -kijkt lief-(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cuidador schreef:
    (...)


    Die mag jij niet, die is van mij (puh) Nee hoor, miss sla ik deze over =D

    Ewa je zou een rol nemen (cat)(cat)(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah neem er nou maar eentje en bespaar me de moeite (nerd) -kijkt lief-(krul)

    Mag ik dan het vriendinnetje van CRonaldo zijn in het 2de verhaal? (A)


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Mag ik dan het vriendinnetje van CRonaldo zijn in het 2de verhaal? (A)

    -dies- Serieus, is dat een vraag? -dies even more- ehhh, oke het is vast gierig als ik hem zelf ook in mijn eigen verhaal neem.. -zucht- oke, ik zeg dit maar 1 keer. Ja, dat mag -dead-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Beste vriendin hoofdrol + verloofde Iker Casillas, En gaat dus met hem trouwen 8D
    Naam: Samantha Rose.
    Achternaam: Castillo Valdez.
    Uiterlijk: Lang golvend zwart haar, en een lichtgebruinde huid, met sproetjes. op haar neus. lichtgroene ogen, en mooie gevormde benen. Waar veel mannnen jaloerso p zijn. Samantha kijkt echter alleen maar naar Iker, en niet naar alle andere mannen. Soms kan ze wat flirtie zijn, maar meestal heeft ze een hartje van goud. Ze draagt graag skinny jeans met een printshirtje en All starrs, maar bij een wat sjiekere gelegenheid draagt ze een coctail jurkje.
    Extra: Ze is de enige bruid, die gee feoilijkelijke bruidsmeijses jruk aan doet bij de hoofdrol.
    Haar ouders zijn nooit getrouwd geweest, dus vandaar de naam Castillo-Valdez.


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    -dies- Serieus, is dat een vraag? -dies even more- ehhh, oke het is vast gierig als ik hem zelf ook in mijn eigen verhaal neem.. -zucht- oke, ik zeg dit maar 1 keer. Ja, dat mag -dead-

    Achja, ik dacht mischien vind je het heeel erg omdat het natuurlijk al jou vriendje is.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Achja, ik dacht mischien vind je het heeel erg omdat het natuurlijk al jou vriendje is.

    Ik ben nu dood van binnen doordat ik ja zei D: Maaroke, vul maar in dan voor ik me bedenk(nerd)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 21:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3