• De stelling van vandaag luidt:
    het vak 'politiek' moet gegeven worden op school

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee.
    Dan sta ik onvoldoende hahahah!


    Smiling but close to tears.

    Oneens, zoveel kan Politiek mij niet schelen dat ik er les over moet krijgen.

    Oneens,maar je moet er wel iets van krijgen, bv bij maatschappijleer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij krijgen dat vanaf de vierde klas als onderdeel van geschiedenis.
    Politiek en zijn geschiedenis.


    hoi, jij bent leuk.

    How About Maatschappijleer? Dat is al genoeg politiek voor mij XD


    Life is hard and then we die

    Enough schreef:
    Oneens, maar ik vind wel dat het een onderdeel van maatschappijleer zou moeten zijn.


    Daar kan ik me wel bij aansluiten (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Zoiets heb ik al op school, dus ik heb hier niet veel meer over te zeggen xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Wil je me dood hebben? Want als dit plan word voort gezelt ga ik ook echt DOOD!!!
    We krijgen al genoeg les, en dat word dan zeker 2 uur extra school per week? DACHT HET NIET!

    Brokenspirit schreef:
    Oneens, zoveel kan Politiek mij niet schelen dat ik er les over moet krijgen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bij geschiedenis ging het elke les vorig jaar over politiek bij mij, en geloof me dat is echt het meest saaie wat ik ooit moest aanhoren. --'
    Dus oneens.

    Ik heb de complete Belgische regering en politieke instellingen en die shit moeten leren. Geloof me; of je het nu leert of niet, je snapt er geen zak van. Al kan je het beter wel eens leren. Dan weet je tenminste hoe het werkt. Eens dus


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Forlan schreef:
    NO SHIT.
    Oneens dude.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens
    Ik vind het meer bij maatschapijleer horen wij hebben een heel halfjaar alleen al met maatschapijleer het over politiek gehad


    the world is filled with people that we dont understand

    zoiets heb ik al gehad bij maatschappijleer en het is ongelooflijk saai
    oneens dus :Y)

    Oneens. Er zouden alleen maar discussies ontstaan omdat ik het allesbehalve eens ben met alles wat de regering doet 8D
    Of nou ja, dan kan het grappig worden...(krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen