• het is eigenlijk heel beschamend.

    kijk, ik ga volgende week naar frankrijk met een vriendin en daarna moet ik natuurlijk weer naar school. alleen scheer ik mijn benen nog niet. ik heb toen ik 12 jaar was wel eens hints proberen te geven aan mijn moeder zovan: 'het is niet zomooi, mijn benen'.
    maar mijn moeder heeft het niet begrepen. mijn zus had ook van de ene dag op de andere dag kale beentjes, maar ik weet dus niet of ze het zelf heeft gevraagd, of dat mijn moeder er mee kwam.
    het probleem ligt dus bij het frankrijk gedoe en het zomer gedoe. het is mooi weer, dus ik wil graag korte broekjes aan.
    hoe hebben jullie dat gevraagd/gedaan?
    zou ik het wel vragen of niet?


    voor de vraag; waarom zou je het vragen

    ik heb geen zin om met mijn moeders scheermesje te gaan scheren, en ik durf niet alleen naar de winkel te gaan.

    en op welk moment moet ik dat dan doen? ;o
    haha, ik maak het jullie wel heel moeilijk he? ik maak me nou eenmaal snel zorgen.

    jeeeeeeuj, ik heb het gedaan
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 11:59 ]


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb het gewoon gedaan en later vroeg mijn moeder of ik mijn benen al eens had geschoren :') Ze was het er niet mee eens maar ze kan me toch niet tegenhouden ghehe.


    -

    gewoon doen.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb het plots geschoren.
    Mijn moeder wist het niet. En een uur voor ik begon met scheren wist ik het zelf nog niets eens, haha.
    Uiteindelijk heeft ze er nooit iets van gezegd.

    Ik heb gewoon zelf een scheermesje gekocht. En toen aan mijn moeder gevraagd hoe ik het het beste kon doen. Niks om je voor te schamen, (bijna) elke vrouw doet het immers.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb het gevraagt.
    Ik kreeg toen een eigen epil-aparaat. (:

    Reassurance schreef:
    Mijn moeder heeft er nooit wat over gezegd eigenlijk. Ik pakte gewoon zonder het te vragen het scheermesje onder de douche.
    Ik vind verder ook niet echt dat zij daar wat mee te maken heeft ofzo. Als ik mijn benen wil scheren, doe ik dat gewoon.


    All was well.

    Waarom zou je het vragen? Doe het gewoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn stiefmoeder vroeg een keer waarom ik mijn korte broek niet aandeed. Ik zei toen omdat mijn benen lelijk zijn met dat haar x3 Toen had ze scheermesjes gekocht voor mij [a]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Gewoon vragen, ze zal je niet opeten fso.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Essence schreef:
    No big deal toch? Ik heb het niet eens gevraagd, gewoon gedaan!


    None but ourselves can free our minds.

    Exercitus schreef:
    Waarom zou je het vragen? Doe het gewoon.
    Omdat ik het geen fris idee vind om met mijn moeders scheermesje in de weer te gaan.

    maar goed. ik ben van plan om het wel te doen.. maar op welk moment? en met welke tekst? haha, ja, ik ben een zielig muisje ;D


    EGYPTIAN GOD

    Poseidon schreef:
    Waarom zou je het vragen? Ik zei wel tegen mijn mama van 'ew, beenhaar!' en toen bedacht ik dat het eens tijd werd om te scheren. Ik vind dat je ouders daar verder niks over te zeggen hebben als jij je benen wilt scheren.
    haha, ik zie mezelf al bij mijn moeder aankomen. EEEEEWW MAM, IK HEB BÉÉÉÉÉÉNHAAR!


    EGYPTIAN GOD

    Meh schreef:
    Gewoon vragen : )

    Mop, daar ligt het probleem nou juist. HOE? in ieder geval, dat zegt ze ;)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 21:26 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mama en ik liepen in de winkel, en toen pakte ik zo'n scheerspul. En toen pakte mama een andere, en legde hem zo in het mandje met de woorden; Groot gelijk, meisje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Mama en ik liepen in de winkel, en toen pakte ik zo'n scheerspul. En toen pakte mama een andere, en legde hem zo in het mandje met de woorden; Groot gelijk, meisje.
    Daar moet mijn moeder maar net op komen.
    En ik ga niet zo vaak met haar winkelen, aangezien ik in een dorp woon.


    EGYPTIAN GOD