• het is eigenlijk heel beschamend.

    kijk, ik ga volgende week naar frankrijk met een vriendin en daarna moet ik natuurlijk weer naar school. alleen scheer ik mijn benen nog niet. ik heb toen ik 12 jaar was wel eens hints proberen te geven aan mijn moeder zovan: 'het is niet zomooi, mijn benen'.
    maar mijn moeder heeft het niet begrepen. mijn zus had ook van de ene dag op de andere dag kale beentjes, maar ik weet dus niet of ze het zelf heeft gevraagd, of dat mijn moeder er mee kwam.
    het probleem ligt dus bij het frankrijk gedoe en het zomer gedoe. het is mooi weer, dus ik wil graag korte broekjes aan.
    hoe hebben jullie dat gevraagd/gedaan?
    zou ik het wel vragen of niet?


    voor de vraag; waarom zou je het vragen

    ik heb geen zin om met mijn moeders scheermesje te gaan scheren, en ik durf niet alleen naar de winkel te gaan.

    en op welk moment moet ik dat dan doen? ;o
    haha, ik maak het jullie wel heel moeilijk he? ik maak me nou eenmaal snel zorgen.

    jeeeeeeuj, ik heb het gedaan
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 11:59 ]


    EGYPTIAN GOD

    Wijger om korte broeken aan te doen tot ze de hint doorheeft :Y)


    Nerdines aan de top (H)

    DVilla schreef:
    mijn moeder zei ineens zo tegen mij: hé heb je je benen geschoren?
    ikzo: ja, hahaha.
    maarja, vraag gewoon? Waarom zou het niet mogen?(krul)

    Zelfde hier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gewoondoen?


    It's not the same without you.

    Zeg gewoon; 'Mam, ik heb allemaal haartjes op mijn benen en ik vind het er niet mooi uitzien. Al helemaal niet nu ik naar frankrijk ga met -vriendin-. Zou je het erg vinden als ik ze ga scheren? Ik zou me er een stuk prettiger bij voelen.'
    Ofzoiets. En trouwens; je zus heeft er toch ook geen ruzie met je moeder over gekregen? ;D Succes en alvast veel plezier op vakantie! (Met of zonder geschoren benen)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vroeg een mesje aan mijn moeder en die gaf er gwn een. en soms zegt ze, miss. is het tijd om weer te scheren? super fijn


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zei dat ik gepest werd. -wat ook zo was- maar mijn moeder was er nog steeds tegen. maar als je blijft jammeren geven ze toe hoor ;)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Gewoon vragen? Zo beschamend is dat toch niet, dat is heel normaal hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Outlaw schreef:
    Gewoon doen, het is maar scheren..

    grr.. ben boos op mijzelf. ik zat net met mijn moeder in de auto en ik had mezelf voorgenomen om het te gaan vragen. en ik durfde opeens niet meer.
    wat ben ik een schijterd. (cat)


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    grr.. ben boos op mijzelf. ik zat net met mijn moeder in de auto en ik had mezelf voorgenomen om het te gaan vragen. en ik durfde opeens niet meer.
    wat ben ik een schijterd. (cat)

    Dat heb ik ook altijd. In de auto wil ik wat vragen, maar dan durf ik het opeens niet meer.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook altijd. In de auto wil ik wat vragen, maar dan durf ik het opeens niet meer.


    pff ja. verschrikkelijk ;o.
    maar ik ga het vanavond vragen als we samen alleen zijn.. _O_


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...)

    pff ja. verschrikkelijk ;o.
    maar ik ga het vanavond vragen als we samen alleen zijn.. _O_


    Doe dat, doe ik ook altijd, dan is mijn moeder in een goede mood. Maar ik vraag dan echt van die nutteloze dingen, zoals, mag ik naar dat concert, en naar die, en die ;3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn moeder kwam daar zelf mee af eigenlijk. Maar inderdaad gewoon vragen. En zeggen dat je je zo beter voelt. Veel plezier op vakantie!

    haha, ik probeer het Flawless ;]


    EGYPTIAN GOD

    Misschien is jouw situatie nét iets anders dan de mijne,

    tenminste, dat denk ik wel.

    Mijn moeder en ik kunnen gewoon normaal met elkaar over sex praten, maar ook over dat soort dingen. Ze begon er al heel vroeg over en ik was 10 toen ik ongesteld werd, en tja, ik had al redelijk vroeg borsten & alles, dus dat kwam er automatisch ook bij.

    En geloof me, je moeder gaat niet raar doen of wat dan ook, want ze heeft hetzelfde gehad.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:30 ]