• Mijn te lieve vriend is 3 weken op vakantie (huil)
    Maar nu heb ik iets ergs gedaan!
    Ik ben vreemd gegaan :$
    En ik heb er heel erg spijt van!

    Vinden jullie dat ik het hem moet vertellen als hij terug is?
    Okal wil ik hem echt niet verliezen.

    Pliezz help me


    we all deserve to die

    Geen idee, was niet slim van je.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 16:08 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind dat je eerlijk tegen hem moet zijn, en het echt recht in zijn gezicht moet vertellen.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Ik zou eerlijk zijn,als hij er via via achter komt is het nog erger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    XxNaturexX schreef:
    Ik vind dat je eerlijk tegen hem moet zijn, en het echt recht in zijn gezicht moet vertellen.

    Eigenijk wel. Maar ik ben zo bang voor ze reactie


    we all deserve to die

    Als je hem echt leuk vind en je zeker weet dat je het nooit meer zult doen hoef je het toch niet te vertellen? Anders doe je hem alleen maar pijn. Dan moet je hem helemaal gaan overtuigen dat je het nooit meer zult doen enzo.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Hunter schreef:
    Geen idee, was niet slim van je.

    Weet ik! Schaam me kapot


    we all deserve to die

    Het vertellen, anders gaat het nog tegen je werken.


    SLOAN.

    Beter vertel je het zelf. Het lijkt me nogal lullig als hij er via iemand anders achterkomt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Terminatrix schreef:
    Als je hem echt leuk vind en je zeker weet dat je het nooit meer zult doen hoef je het toch niet te vertellen? Anders doe je hem alleen maar pijn. Dan moet je hem helemaal gaan overtuigen dat je het nooit meer zult doen enzo.

    Ik hou echt heel erg van hem! En ik weet ook zeker dat ik het nooit meer ga doen! Wand voel me echt kapot slecht.


    we all deserve to die

    Je hebt het eigenlijk zelf verpest, dus nu mag jij het hem wel gaan vertellen. Als je er heel veel spijt van hebt en hij houdt oprecht van je, dan mag je hopen dat hij het je vergeeft. Maar liegen of het achterhouden is geen optie.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 16:12 ]


    All was well.

    Je moet het zelf weten, maar ik zou het denk ik maar wel vertellen. Sowieso is het alleen nog maar erger als hij er via iemand anders achterkomt (dan zal hij waarschijnlijk nog bozer zijn) en daarnaast loop je constant met een schuldgevoel rond, wat zeker ook tegen je kan gaan werken en tegen jullie relatie.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Vertellen, leugens komen altijd uit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ain't that something. Vertellen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ow god wat heb ik mezelf op de hals gehaald!


    we all deserve to die

    Jean schreef:
    Je hebt het eigenlijk zelf verpest, dus nu mag jij het hem wel gaan vertellen. Als je er heel veel spijt van hebt en hij houdt oprecht van je, dan mag je hopen dat hij het je vergeeft. Maar liegen of het achterhouden is geen optie.


    None but ourselves can free our minds.