• Hoi allemaal. Ik vind werken met Paint Shop Pro heel leuk en aangezien er soms mensen op zoek zijn naar covers wil ik er graag maken.

    Voorbeelden:
    Zwarte Hemel van Demoon
    Pandora's Box van Code
    JONAS van Code
    Murder In The Dorm van Code
    Camp Quetico van Raspberry
    Dorien The Teenage Witch van mij :'D

    Als je geïnteresseerd bent mag je dit invullen:
    Titel:
    Wat/wie moet er op:
    Tagline: - moet niet -
    Extra's:


    Klaar:
    Far away from home van Torresss
    The Perfect Man Is Gay van CRonaldo
    I'll follow you until you love me van Ectasy
    Dirty Game van Fietsbel
    Behind The Pain van Taken
    Make a good choice now van Tragically
    Dating In The Dark van Skittles
    Game Of Gods van Hel
    Freya Eloise Buysse van Average
    Moiety Incipient van amorevampiro
    Dance For A Dream van BustinJieber
    Save me from the lake of hate van FlowerRain
    Acting Like Monkeys van laRouge666
    Jadey D Crow van Armani
    An American High School van Millenium
    The Boy Behind The Name van HungryxEyes
    The Last One van kurohoshi
    Divorce Me van CRonaldo
    If you make up one thing, how about the rest? van fantastique
    Don't Jump van Tainted
    Tom's Problem van SergioRamos
    An Unforgettable Roadtrip van Cloudburst
    Remember Me van Taken
    Running Through My Memories van Aragon
    "I will die for you", said the most sexy wolf on earth. van Rainbowboots
    Living With A Dream, Dying With A Nightmare van JipxCullen
    Love Conquers All van Crucio
    Journey Of A Paperback van Archer
    Oranje Leeuwinnen van OHMYMUSLERA
    The Nerd Hates Her Brother van Skittles
    Bloodstream van Arsenal
    If tomorrow never comes, promise you've been there yesterday van Katniss
    I'll meet you in jail. van Damon
    My Roommate van Cosmoptolian
    Shattered By Broken Dreams van Synyster
    Testify To Love van BoyzoneLover
    Phonesex van Bro

    Hoi allemaal, ik ben erg geflatteerd dat jullie mij kiezen om covers te maken, maar ik heb het liefst dat jullie die dan ook gebruiken. Ik steek er soms lange tijd in foto's, textures, brushes, lettertypes en zo te zoeken. Ik ben er zeker van dat andere mensen ook veel tijd in hun werk steken, dus het is niet zo netjes als je het aan twee mensen gaat vragen, is de cover van de ene gekozen en de andere verloren moeite. Je kunt natuurlijk omwisselen. Het beste is dat je een cover gaat aanvragen als je er echt een nodig hebt. Ik hoop dat jullie me nu niet grof gaan vinden of zo, maar ik vind het gewoon zo onterecht moest je mijn cover kiezen terwijl een ander ook z'n best doet.
    Bedankt voor jullie complimenten allemaal trouwens (:.



    Aanvragen is weer mogelijk!
    Vanaf nu af aan ga ik jullie gewoon de covers sturen ipv ze in dit topic te plaatsen!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:20 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    titel: Testify To Love
    Wie of Wat Moet Erop: Chris Colfer (aka Kurt Hummel), Ian McKinley (van Final Destiantion 3) en Demy (een meisje in mijn verhaalk bij het 1e hoofdstuk het meisje van de 1e foto)
    Tagline: She Have To Make A Choice (hoe je dat ook schrijft ze moet een beslissing maken)
    Extra: Het speelt zicht een Deel af in een Kerkkoor en een Deel op de middelbare school, Demy en Kurt zitten in een kerkkoor en Kurt die is homo zegmaar en word gepest en Demy doet of ze me tKurt heeft om het gepest te laten stoppen ofzo en Ian is gebroken (Misschien zo iets?)


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Titel: Phonesex
    Wat/wie moet er op: Tom kaulitz, Gemma ward en misschien een telefoon? (:
    Tagline: eh, ik weet niks.
    Extra's: Ik vind het leuk als je je vrije gang laat gaan, want jij kan dat goed -heb de voorbeelden gekeken-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jammergenoeg, heb ik geen cover nodig. Ik hou het bij een plaatje, van mijn o zo goddelijke Alex Gaskarth [a]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Jullie covers zijn af!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Titel: The shadow of your smile. [JB]
    Wat/wie moet er op: Sinterklaas. Nee, Justin Bieber en dit meisje. Ik heb geen andere foto's van haar, geen flauw idee hoe ze heet. (a)
    Tagline: Will you sacrifice everything for love?
    Extra's: Ik vind elke cover die je hebt gemaakt fantastisch, dus doe lekker waar jij zin in hebt. En van JB mag het plaatje wel een beetje bijzonder zijn, niet die plaatjes die je overal ziet. (a)


    It's time to be happy again.

    Titel: Once upon a time in the wild west.
    Wat/wie moet er op: Een plaatje van een prairie (of texas, igg iets uit oude tijd van indianen & cowboys) met een schaduw van een droevig indianenmeisje erbij
    Tagline: -
    Extra's: Doe maar wat je zelf mooi lijkt :]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Titel: Even heaven is hell without you.
    Wat/wie moet erop: Iets met een blond meisje, mysterieuze dingen zoals onweer en dwarrelde blaadjes bijvoorbeeld. En iets van Zwadderich.
    Extra's: Leef je uit! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel: Nerds need love too
    Wat/wie moet er op: Cesc Fàbregas, een meisje met rood haar -liefst haar gezicht niet te zien-, iets met liefde, iets met boeken
    Tagline: I learned every calculation in the book before you even knew the alphabet. -Hoeftniet-
    Extra's: Doe lekker wat je er mee wil [:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Titel:The stories are getting old
    Wat/wie moet er op:Alex gaskarth & sierra kusterbeck/Taylor Jardine/Cassadee Pope of een ander meisje is ook goed (':
    Tagline:You can forget a lot of things, but you cannot forget a woman’s name and claim to love her.
    Extra's:Het moet een beetje in de sfeer van afscheid zijn. Een liefde die niet echt is, verdriet je weet wel. Het liefst ook niet met teveel kleur (': zwart wit of sepia ? God, wat ben ik kieskeurig ;x
    Het zou fantastisch zijn moest je dit doen want ik ben te lui & die van jou zijn echt mooi
    :Y)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 16:50 ]


    You're such a mindfucker

    Die van mij is echt veel ebter dan al mijn covers


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Titel: Suddenlt in the Spotlights
    Wat/wie moet er op: Josie Loren, Ana Sophia Robb, een spotlicht, deze in het klein : JONAS, WOWP & HM.
    Tagline: Disney Channel goes against it.
    Extra's: In een klein hoekje (liefstin het rood anders maakt het niet uit) de letters MIS.


    Art is never finished, just forgotten.

    Vanaf nu af aan ga ik jullie gewoon de covers sturen - pb of gastenboek - ipv ze in het eerste bericht te zetten (:. Dit spaart mij werk want het maken van de covers doe ik wel graag maar de rest niet x'D.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Peut peut. Vraag maar aan hoor (nerd) Eergisteren was het nog zo druk :/


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Moet het perse een cover zijn?:$
    Zou je ook een achtergrond plaatje voor me kunnen maken met een tekstje erbij?(A) Of doe je dat niet(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinxCesc schreef:
    Moet het perse een cover zijn?:$
    Zou je ook een achtergrond plaatje voor me kunnen maken met een tekstje erbij?(A) Of doe je dat niet(A)

    Hoe bedoel je een plaatje? Ik wil vanalles maken^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.