• Nee toch niet.
    Ik snap niet waarom mensen aankomen met dingen als 'Laten we nu tijdens de feestdagen allemaal lief tegen elkaar doen'.
    Like, dan ga je even faken dat je elkaar mag omdat het een bepaalde tijd van het jaar is, om elkaar zodra het weer 'mag' 3 keer zo hard in de haren te vliegen? Nee, doe het dan ook écht en langer dan een paar dagen.
    - Dit is niet persoonlijk gericht naar die persoon in het topic 'snijden', trouwens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, dat is wel zo, maar het valt me wel op dat de mensen die er zo over denken tijdens de feestdagen dan ineens harder tegen anderen gaan doen dan dat ze normaal doen. Of nu moet half Quizlet in ene ongesteld zijn, want botte opmerkingen en kutte reacties vliegen je hier om de oren. Ik snap echt niet waar dat in ene vandaan komt. En ik wil niet dat iedereen lief en schattig en kleffig tegen elkaar gaat doen, maar hallo zeg, een beetje aardiger kan toch wel? Niet omdat het toevallig kerst is geweest, maar gewoon omdat dat normaal is. Vind ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daarom noem ik de "feest"dagen ook een scheinheilige zooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jigsaw schreef:
    Nee, dat is wel zo, maar het valt me wel op dat de mensen die er zo over denken tijdens de feestdagen dan ineens harder tegen anderen gaan doen dan dat ze normaal doen. Of nu moet half Quizlet in ene ongesteld zijn, want botte opmerkingen en kutte reacties vliegen je hier om de oren. Ik snap echt niet waar dat in ene vandaan komt. En ik wil niet dat iedereen lief en schattig en kleffig tegen elkaar gaat doen, maar hallo zeg, een beetje aardiger kan toch wel? Niet omdat het toevallig kerst is geweest, maar gewoon omdat dat normaal is. Vind ik.

    Ik denk dat dat nu een beetje komt door dat gedoe met die strengere regels enzo, dat sommige mensen zoiets hebben van 'Ja fuck it'.
    Ik in elk geval wel


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan doen we tenminsten nog eens aardig tegen elkaar?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Dan doen we tenminsten nog eens aardig tegen elkaar?

    Ja en op wat voor manier..
    Like I said, het is fake. En er zijn toch wel irritaties, die er een paar dagen later 3 keer zo hard in worden gegooid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meh, ik ben het met je eens. Maar ik probeer aardig te blijven want ik haat ruzie. kutmensen die offtopic gaan in belangrijke dingen ><

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat nu een beetje komt door dat gedoe met die strengere regels enzo, dat sommige mensen zoiets hebben van 'Ja fuck it'.
    Ik in elk geval wel

    Onder andere inderdaad. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat nu een beetje komt door dat gedoe met die strengere regels enzo, dat sommige mensen zoiets hebben van 'Ja fuck it'.
    Ik in elk geval wel


    Jep, zulke dingen vragen om tegenstrijdig gedrag, inderdaad. Maar vind jij dan niet dat het soms wel een beetje ver gaat? Bijvoorbeeld tegen mensen die gewoon iets leuks te melden hebben en die dan een botte reactie krijgen? Gewoon, zomaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja en op wat voor manier..
    Like I said, het is fake. En er zijn toch wel irritaties, die er een paar dagen later 3 keer zo hard in worden gegooid.


    Maar als je het zo erg vind, dan doe je het toch niet?
    Ik vind het eigenlijk wel mee vallen met de neppigheid, maar oké. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Dan doen we tenminsten nog eens aardig tegen elkaar?
    Liever eerlijk onaardig dan nep aardig en achter je rug om...Dat is erger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Jep, zulke dingen vragen om tegenstrijdig gedrag, inderdaad. Maar vind jij dan niet dat het soms wel een beetje ver gaat? Bijvoorbeeld tegen mensen die gewoon iets leuks te melden hebben en die dan een botte reactie krijgen? Gewoon, zomaar?

    Ja, natuurlijk wel, maar die mensen moeten gewoon echt een Alive Feminax gaan slikken ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Exercitus schreef:
    (...)Liever eerlijk onaardig dan nep aardig en achter je rug om...Dat is erger.


    Maar het geldt heus niet voor iedereen dat ze nep-onaardig tegen elkaar gaan doen? Het kan ook 'extra aardig' zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    (...)

    Maar als je het zo erg vind, dan doe je het toch niet?
    Ik vind het eigenlijk wel mee vallen met de neppigheid, maar oké. (:

    Je bedoelt dat als je elkaar normaal altijd de oren van de kop scheld, en dan omdat het afgesproken is 3 dagen 'lief' tegen elkaar doet en daarna breekt de hel weer los..
    Dat dat niet nep is? .__.
    Doet me denken aan mijn basisschool trouwens.. Toen móesten we het altijd goed maken, en terwijl ik de hand van zo'n kind schudde wou ik ze zó graag met een megakaratetrap neergooien :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    3D schreef:
    (...)

    Maar het geldt heus niet voor iedereen dat ze nep-onaardig tegen elkaar gaan doen? Het kan ook 'extra aardig' zijn.

    Dan nog als je iets niet meent moet je het niet doen,dat kan dingen erger maken. Maar ja ik heb een grote hekel aan alles dat vals is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Je bedoelt dat als je elkaar normaal altijd de oren van de kop scheld, en dan omdat het afgesproken is 3 dagen 'lief' tegen elkaar doet en daarna breekt de hel weer los..
    Dat dat niet nep is? .__.
    Doet me denken aan mijn basisschool trouwens.. Toen móesten we het altijd goed maken, en terwijl ik de hand van zo'n kind schudde wou ik ze zó graag met een megakaratetrap neergooien :'D


    Oké, ik snap je punt ook wel, maar het is niet overal en bij iedereen zo, dus vind ik dat je er niet zo'n punt van hoeft te maken.
    Maar misschien (oké, dit gaat hard klinken) kan het ook klinken aan hoeveel ruzie je hebt en maakt, want ik heb zo'n gevoel gewoon nooit, en ik zit bijna nooit met ruzie.

    - Nu ga ik Glee kijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking