• Hoi ^^

    Ok , ik ga direct beginnen met mijn verhaal. Vorige zomer had ik een vriendje ( A ), maar het ging niet meer zo goed tussen ons dus het ging uit . Ik leerde na 3 à 4 maanden iemand in bobbejaanland kennen (B) . Eerst was het gewoon vriendschap maar toen is er toch meer van gekomen . Toen A het te weten kwam , was hij heel erg boos op mij , terwijl hij mij altijd al bedrogen had en had gelogen tegen mij . A 'stalkte' mij . Hij stuurde heel de tijd smsjes hoe belangrijk ik voor hem was en dat hij mij terugwou ( ineens na 4 maanden --" . Ik antwoorde na een tijdje niet meer op zijn smsjes en daarna begon een vriend van A naar me te smsen en daar antwoorde ik ook niet op . Na ik 6 maanden met mijn vriend B samen was , stond hij ineens aan mijn deur . We hadden soort van ruzie omdat hij zo tegen mij deed en ik wou het niet goed maken na wat hij mij allemaal heeft aangedaan . Mijn vriendje was op vakantie toen en hij heeft ook liever niet dat ik contact heb met A . A zal er alles aan doen om mij pijn te doen of mij terug te krijgen en als hij de kans kreeg , zou hij mij iets aandoen . Dat is ook 1 van de redenen dat het uitgeraakt , A gebruikte me om dingen waar ik liever niet verder op inga . Nu is het al meer dan een jaar geleden en nu hoor ik van A dat hij B in elkaar wil slagen . Ik ben stiekem wel bang dat hij dat echt zou doen , hij is tot alles instaat . Misschien is het wel wat overdreven dat ik bang heb , maar ik ken hem en ik weet waarover ik praat .

    Denk je dat A bluft of hij het meent ?
    En dankje voor dit alles te lezen ^^ .

    Neh, k denk het niet. De meeste jongens zeggen het wel, maar gewoon niet geloven.
    1 tip: als je weet dat hij in de buurt is, niet in je 1tje over straat lopen. Voor hetzelfde geld is het geen bluf..


    Live life like a raver.

    Doe er melding van bij de politie. Áls hij dan ooit wat doet weten zij er van en kunnen ze (meteen) ingrijpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Doe er melding van bij de politie. Áls hij dan ooit wat doet weten zij er van en kunnen ze (meteen) ingrijpen.


    None but ourselves can free our minds.

    Blaffende honden bijten (meestal) niet. Vertel het misschien aan je ouders of de politie?


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Blaffende honden bijten (meestal) niet. Vertel het misschien aan je ouders of de politie?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    A. moet weten dat hij een achterbaks klein etterbakje is ;x
    Hoezo hij is jaloers en gunt jouw geen geluk.. sorry hoor maar enige optie is hem te negeren.
    En dat hij voor je deur stond, ik had meteen de deur in zijn gezicht geslagen ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Zeg tegen hem dat als hij zoiets doet, de politie wordt ingeschakeld. Dit is de verkeerde manier van verwerken. Je kunt geen relatie hebben gebaseerd op dominantie en angst.
    Dat moet dat ventje eens goed in z'n oren knopen.


    No growth of the heart is ever a waste