• ik vind lady gaga veel beter dan madonna
    madonna denk dat ze nog 25 jaar is maar dat is niet zo ze flirt met mannen die de helft jonger zijn dan haar en ze geeft commentaar op Lourdes , haar dochter , omdat ze zich te sexy kleet maar ik vind dat ze eerst beter eens naar haar eigen kijkt!
    ik haat haar niet of zo ze maar ik vind dat het zo is

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 20:13 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind LG niks. Madonna kan opzich wel goed zingen, maar ik ben er geen fan van.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lady GaGa is sowieso beter dan Madonna, want Lady GaGa kan tenminste zingen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Toen Madonna jong was, was ze echt heel mooi. &ze kon geweldig zingen, beter als Gaga -&dit is best toevallig want mama heeft me net alle Madonna- 25-jaar filmpjes laten zien xd- (:


    Save me from myself.

    Ja, Gaga is beter. :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    doe mij maar madonna


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    HauntingWolf schreef:
    ehm.... >.< beiden zijn............???? >.< de meesten liederen van hun zijn zeker gewoon bijbewerkt met computers etc. etc.


    Lady Gaga is wel een beetje aan het na-apen van Madonna met Born this way.Kutnummer.


    Food.

    Miauw schreef:
    Lady GaGa is sowieso beter dan Madonna, want Lady GaGa kan tenminste zingen.


    jha je hebt gelijk
    madonna kan geen 2 dingens tergelijk ze danst maar playbackt
    lady gaga doe het teminste wel soms hoor je wel dat er een cd is maar je hoort wel dat ze zingt
    zij probeert het teminste


    en voor de mensen die mij gaan tegenspreken ik ben al naar een gaga concert geweest dus ik weet het wel ze wa gaga doet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"