• Als je op reis gaat, en je komt van dag 1 al kei goed overeen met mensen die daar werken of mensen die je tegenkomt, en dit gaat zo goed tot de dag er is dat je moet vertrekken en je het totaal niet wilt :( wanneer je dan thuis komt en beseft dat je niets meer van die mensen zal horen ? :( ik zou er bij kunnen wenen ;o zo zielig xd
    x


    Gilles (ll)

    Uh nee :'D


    -

    Oh Annoeska dat is nu eenmaal zo zeker in het leven ;s Hoe was het op reis ? <3


    Keep on smiling

    Jaaaa :(!

    Nee,nooit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, want ik heb die mensen hun msn, telefoonnummer en facebook en zo en ze komen elk jaar terug naar waar wij ook terug naartoe gaan :')

    Nee, want je kan toch om hun msn vragen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik nu hahah. Ik heb een best wel goede band met mn neven hier in Zweden, en vanaf morgen zie ik ze gewoon een jaar niet meer. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Paperweight schreef:
    Oh Annoeska dat is nu eenmaal zo zeker in het leven ;s Hoe was het op reis ? <3

    Zalig :o echt kmis het massas en kzou direct kun trug gaan :(
    kvind da echt zo stom da vertrek :p x


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    Zalig :o echt kmis het massas en kzou direct kun trug gaan :(
    kvind da echt zo stom da vertrek :p x


    Je kan daar ook nie altijd blijven é hehe x


    Keep on smiling

    Reassurance schreef:
    Nee, want je kan toch om hun msn vragen?

    njah neen. heb ik niet gedaan. dacht ik niet aan
    ik zei er toch bij dat je dan thuis pas beseft dat je er niets mr van zal horen.
    ik had gwn plezier en dacht er niet bij naar om hun msn ofso te vragen. en dan nog dat zijn mensen die er werken en mssz druk hebben. die hebben bijna geen tijd voor msn.


    Gilles (ll)

    Paperweight schreef:
    (...)

    Je kan daar ook nie altijd blijven é hehe x

    tewaar :p ma twa ma 10daagn kvind da tekort
    alsk op reis ga moet da iets van 16dagen zijn.x


    Gilles (ll)

    CRonaldo schreef:
    Dat heb ik nu hahah. Ik heb een best wel goede band met mn neven hier in Zweden, en vanaf morgen zie ik ze gewoon een jaar niet meer. D:

    ja pff een jaar is wl lang :o :(


    Gilles (ll)

    Desperation schreef:
    Nee, want ik heb die mensen hun msn, telefoonnummer en facebook en zo en ze komen elk jaar terug naar waar wij ook terug naartoe gaan :')

    dat is handig maar ik heb het allemaal niet.
    maar van mij waren het mensen die in het hotel werkten :) ik had er toch wl een heel goeie band me. maar mss ga ik er volgend jaar terug naar toe


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    tewaar :p ma twa ma 10daagn kvind da tekort
    alsk op reis ga moet da iets van 16dagen zijn.x


    Ik ga wel niet op reis en ik wil op reis. Jij hebt tenminste eens uit België geweest ;(


    Keep on smiling

    Als ik echt nog in contact wil blijven met bepaalde personen die ik bv op vakantie heb ontmoet of eventuele vakantieliefjes, dan zorg ik wel dat ik een nummer, emailadres of iets dergelijks heb.