• Ik werk sinds kort bij de Albert Heijn, maar nu heb ik daar dus een jongen ontmoet en die vind ik best wel leuk zeg maar x']. En ik denk hij mij ook, maar ik weet het niet zeker. Ik heb hem al toegevoegd op hyves maar weet nu niet wat ik verder moet doen? Of ik het moet laten merken of niet.. En hoe zou ik het dan in godsnaam moeten laten merken. Pfff... Wat een gedoe allemaal x']

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 19:07 ]

    flirt met hem ?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    flirt met hem ?


    Dat gaat erg lastig als je vakken aan het vullen bent terwijl de teamleiders op je letten. En ik zie hem alleen maar tijdens werk, verder nooit.

    Confused schreef:
    (...)

    Dat gaat erg lastig als je vakken aan het vullen bent terwijl de teamleiders op je letten. En ik zie hem alleen maar tijdens werk, verder nooit.

    Ga fluisteren: 'Psst. Welke films vind jij eigenlijk leuk?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werk ook bij de AH en daar werkt ook een jongen die ik leuk vind, maar ik heb alleen nog nooit echt met 'm gepraat en ik ga niet zomaar zijn Hyves toevoegen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ga fluisteren: 'Psst. Welke films vind jij eigenlijk leuk?'


    Whahaha, ikz ie het alweer helemaal, maar hier heb ik ookal (jammer genoeg) een argument voor. We staan wel drie paden van elkaar vandaan, want iedereen heeft zeg maar een beetje zijn eigen pad ><'

    Confused schreef:
    (...)

    Whahaha, ikz ie het alweer helemaal, maar hier heb ik ookal (jammer genoeg) een argument voor. We staan wel drie paden van elkaar vandaan, want iedereen heeft zeg maar een beetje zijn eigen pad ><'


    dan doe je alsf je je ring bent verloren in zijn gangpad.
    (A)
    moet ie helpen zoeklen


    We can only learn to love by loving.

    HugsEva schreef:
    Ik werk ook bij de AH en daar werkt ook een jongen die ik leuk vind, maar ik heb alleen nog nooit echt met 'm gepraat en ik ga niet zomaar zijn Hyves toevoegen. :Y)


    x']. Ik heb wel al met hem gepraat en toen ik me laatst verveelde heb ik hem gewoon opgezocht op hyves. En had ik het excuus gebruikt om te vragen welke dagen hij werkt, omdat hij er de ene keer niet is en de andere keer wel. x']

    Confused schreef:
    (...)

    x']. Ik heb wel al met hem gepraat en toen ik me laatst verveelde heb ik hem gewoon opgezocht op hyves. En had ik het excuus gebruikt om te vragen welke dagen hij werkt, omdat hij er de ene keer niet is en de andere keer wel. x']

    Ik heb niet echt een smoesje om zijn Hyves toe te voegen. Grom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    (...)
    Ik heb niet echt een smoesje om zijn Hyves toe te voegen. Grom.


    Zeg dat je je verveelde en mensen van werk ging op zoeken. En dat je nog niet aan de rest bent toegekomen behalve hem x']. Of zeg dat je vriendin het voor een geintje had gedaan omdat je hyves nog aan stond en ze bij je sliep x'].

    Confused schreef:
    (...)

    Zeg dat je je verveelde en mensen van werk ging op zoeken. En dat je nog niet aan de rest bent toegekomen behalve hem x']. Of zeg dat je vriendin het voor een geintje had gedaan omdat je hyves nog aan stond en ze bij je sliep x'].

    Ja, maar dan is het wel verdacht dat mijn vriendin juist hem toevoegt. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    is afspreken met die jongen(A)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.